وبلاگ

کولرهای گازی قابل حمل

کولرهای گازی قابل حمل

کولرهای گازی قابل حمل

کولرهای گازی در انواع و اقسام مختلف ساخته و تولید می شوند. یکی از انواع مدل های کولرهای گازی، کولرگازی پرتابل یا قابل حمل می باشد. کولرهای گازی قابل حمل نوعی از سیستم های دارای تهویه هستند که از آن در جهت سرمایشی و تهویه استفاده میشود.

مهم ترین حسن و مزیت این کولرها قابل حمل بودن آن هاست که آن ها را از سایر مدل های موجود مجزا کرده است. از کولرهای پرتابل در اماکن صنعتی، تجاری، اداری و حتی مسکونی استفاده می کنند.

کولر گازی پرتابل یا کولرهای گازی قابل حمل چیست؟

کولر گازی پرتابل یک کولر گازی جامع است که برای خنک کردن یک اتاق مورد استفاده قرار می گیرد. کلمه پرتابل به معنای قابل حمل است و علت نام گذاری این کولرها این است که قابل حمل هستند و به دیوار یا سقف متصل نمی شوند.

بسیاری از مدل های این کولر حتی چرخ هایی دارند که عمل جا به جایی کولر گازی به اتاق های مختلف را برای ما آسان تر می کنند. کولر گازی های پرتابل در مدل ها و سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شوند و شما باید با بررسی میزان قدرت کولر گازی و در نظر گرفتن نیاز خود کولر گازی مناسب را برای اتاق خود انتخاب کنید.

کولر گازی پرتابل یا کولر گازی قابل حمل، وسیله ای سرمایشی و گرمایشی است که اکثرا برای ساختمان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

این کولر توانایی سرمایش و گرمایش را برای مکان های بزرگتر از ۳۰ متر ندارد. کولر پرتابل حالت ایستاده دارد و دارای ریموت است، تمامی اجزای آن داخل یک یونیت قرار دارند و مانند اسپلیت یا کولر گازی ایستاده قسمت خارجی ندارد (کندانسور و اپراتور در یک یونیت هستند).

کولر پرتابل برای عملکرد صحیح برای سرمایش باید گرمای تولید شده از فرآیند سرما سازی را، توسط لوله ی خرطومی به بیرون هدایت کند. این کولر قابلیت تولید گرما را نیز دارد، که بدین منظور از هیتر استفاده می کند و در این حالت دیگر نیازی به لوله ی خرطومی نیست.

عمده افرادی که محیط های کوچک دارند و قصد دارند در این محیط ها از هوای خوب و مطلوب بهره مند باشند از این نوع کولرها استفاده می کنند هر چند استفاده از این کولرها در مناطق دیگر نیز خالی از لطف نیست زیرا مزایای زیادی دارد.

کولرهای گازی قابل حمل (پرتابل)

کولرهای گازی قابل حمل که به آن ها پرتابل و ایستاده هم گفته می شود. می توانند همانند کولرهای گازی معمولی با به جریان قرار دادن هوا موجب تغییر هوای محیط و خنک کردن آن شوند.

داشتن ویژگی قابل حمل بودن در هر وسیله ای می تواند مهم ترین و اساسی ترین ویژگی محسوب شود. کولرهای گازی قابل حمل نیز از این قاعده مستثنی نیست و بارزترین ویژگی ای که دارد همین پرتابل بودن آن است.

در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با کولرهای پرتابل آشنا سازیم؛

آشنایی با کولرهای گازی قابل حمل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تنوع محصولات ممکن است بسیاری از افراد هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. بنابراین برای جلوگیری از رخداد این اتفاق بهتر است قبل از خرید کولرهای گازی قابل حمل در این زمینه تحقیق کافی داشته باشید. انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع کولرهای گازی قابل حمل موجب می شود که به خوبی نیازهای سرمایشی تان رفع شود.

ویژگی های کولرگازی پرتابل یا کولرهای گازی قابل حمل

کولرگازی قابل حمل یا پرتابل توانایی خنک کردن و تهویه هوا در ساختمان های با مساحت بزرگ و سقف بلند را نیز داراست. نکته مثبت دیری که در این خصوص وجود دارد این است که کولرهای آبی قادر هستند فقط یک محدوده معین و مشخصی را خنک کنند که در این کولرهای گازی به این شکل نبوده و می توانند در مدت زمان کوتاه دمای محیط را کاهش دهند.

آن دسته از ساختمان هایی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند انتخاب کولرهای گازی قابل حمل از نوع پرتابل بسیار با اهمیت است. چرا که امکان نصب هر نوع کولرهای گازی قابل حملدر هر محیط و ساختمانی وجود ندارد.

کولرهای گازی در مدل ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند و می توان متناسب با نیازی که هر محیط دارد به انتخاب بهترین گزینه پرداخت.

خصوصیت قابل حمل بودن کولرهای گازی قابل حمل

همان طور که از اسم قابل حمل بودن این کولرها پیداست می توان گفت این کولرها دارای قابلیت حمل اسان هستند و می توان به راحتی از مکانی به مکان دیگر جا به جا شوند.

داشتن این خصوصیت موجب می شود تا متناسب با نیاز در هر بخش از ساختمان و اتاق به کاهش دمای آن بخش از محیط پرداخت و از هدر رفت انرژی و هزینه اضافی در سایر قسمت ها جلوگیری کرد.

خصوصیات کلی کولرهای گازی قابل حمل

  • میزان پرتاب باد مناسب
  • مدل و نوع کمپرسور مناسب
  • اینورتر بودن
  • وزن و ابعاد کم
  • دارای فیلتر و امکانات مناسب جهت تثبت هوای محیط
  • قیمت مناسب
  • عملکرد دوگانه گرمایشی و سرمایشی
  • هزینه نصب کم
  • مصرف نوع برق سه فاز و تک فاز
  • سازگار با نوع آب و هوای محیط
  • تعداد پنل‌ها استاندارد

ویژگی های کولرگازی قابل حمل یا ایستاده

قیمت کم

یکی از ویژگی های کولرهای گازی قابل حمل یا ایستاده قیمت پایین آن نسبت به سایر مدل های کولرهای گازی قابل حمل می باشد. اگر بسته به شرایط محیطی خود تمایل به خرید این نوع کولرها داشته باشید خواهید دید که در خرید خود هزینه کمتری کرده اید.

مصرف انرژی بیشتر یا کمتر؟

از این نوع کولرهای گازی به مدت طولانی نباید استفاده کرد ولی در صورتی که بخواهید یک محیط مشخصی را به مدت معینی خنک کنید این کولر بهترین گزینه برای استفاده شماست.

البته اگر از این کولرها به درستی استفاده کنید در آینده در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهید کرد چرا که این کولرها مصرف اضافی نداشته و هزینه کمتری را بر دوش شما می گذارند.

 

تولید صدای زیاد

کولرهای گازی قابل حمل ایستاده فقط از یک یونیت داخلی تشکیل شده است در حالی که نوع ثابت آن دارای دو یونیت داخلی و خارجی است. نکته منفی این کولرها صدای زیادی است که نسبت به کولرثابت تولید می کنند. پس اگر به دنبال آسایش و آرامش هستید دور استفاده از کولرهای گازی قابل حمل ایستاده را خط بکشید.

استفاده از گاز مبرد سازگار با محیط

نوع مایع خنک کننده ای که در ساخت و تولید کولرها به کار رفته است بسیار مهم است و باید در بهترین حالت آن انتخاب شود. بهترین انتخاب می تواند مایعی باشد که از گازهای خنک کننده ای که با محیط زیست سازگار است استفاده کرد. این کار باعث حفظ سلامتی انسان و محیط زیست می شود.

لزوم دسترسی به هوای بیرون

به هنگام نصب کولرهای گازی قابل حمل یا ایستاده باید به این موضوع دقت کرد که نصب آن کنار پنجره انجام شود تا تیوب انتقال حرارت به فضای بیرونی از طریق پنجره صورت بگیرد و جریان هوای خنک به درستی انجام شود.

نحوه کارکرد کولرهای گازی قابل حمل اینگونه است که هوای گرم و مرطوب محیط را گرفته و به کمک لوله‌ای که پشت کولرگازی پرتابل قرار دارد و به پنجره نصب شده است به بیرون منتقل می‌کند و هوای خنک را به محیط منتقل خواهد کرد که این کارها به واسطه دو موتور داخلی انجام می‌شود.

بنابراین بهترین مکان برای نصب این کولر گازی کنار پنجره و پریز برق است.

برای مطالعه بیشتر در خصوص انواع کولرهای گازی به مطلب راهنمای خرید کولرهای گازی قابل حمل مناسب مراجعه کنید.

آیا کولر گازی قابل حمل پرتابل خوب است؟

در هوای گرم، کولر گازی قابل حمل بهترین انتخاب برای خنکی و آسایش شما است. زیرا:

  • آنها متحرک و قابل حمل از اتاقی به اتاق دیگر هستند که باعث می‌شود استفاده از آنها در خانه بسیار راحت می‌شود.
  • نصب آنها بسیار ساده است و نیازی به حضور متخصص نمی‌باشد. تنها چیزهایی که نیاز دارید یک پنجره یا دودکش عایق‌بنده شده و مقداری وقت آزاد است.
  • اگر مستاجر هستید، یا قادر به نصب کولرهای ثابت نیستید، یا دوست دارید سیستم سرمایشی خود را با خود حمل کنید، کولر گازی قابل حمل ایده‌آل‌ترین گزینه برای شماست.
  • قابل حمل بودن کولر گازی باعث می‌شود به عنوان سیستم سرمایشی تک اتاقه بسیار مفید عمل کند. مخصوصا در فضاهای کوچک مانند اتاق کار یا اتاق نشیمن.
  • کولر گازی قابل حمل معمولاً ویژگی‌های کاربردی و مفید زیادی را به منظور راحت‌تر کردن شما و کاهش مصرف انرژی ارائه می‌کنند مانند تایمرهای قابل تنظیم.
  • خیلی از کولر گازی‌های قابل حمل رطوبت‌زدایی مضاعف دارند و رطوبت خانه شما را کاهش می‌دهند. در نتیجه احتمال رشد مواد آلرژی‌زا و یا کپک‌ها کاهش می‌یاید.

مراحل نصب کولر گازی پرتابل یا قابل ‌حمل

روش نخست:


نصب کولرهای گازی قابل حمل قابل‌حمل نزدیک پنجره


۱. محل قرارگیری کولرهای گازی قابل حمل شما نباید خیلی آفتابگیر یا مرطوب باشد. محلی را برای کولر انتخاب کنید که به پریز برق نزدیک باشد. وقتی کولر گازی روی حالت خنک‌کننده است، حتماً باید نزدیک پنجره باشد تا هوای گرم به‌ راحتی از کانال یا داکت خارج شود. از نبودن موانعی چون مبلمان یا گیاهان در مسیر جریان هوا، مطمئن شوید.

۲. کولر را بر روی یک سطح صاف و ایمن قرار دهید و مطمئن شوید که حداقل ۳۰ سانتی‌متر با پریز و اشیای اطرافش فاصله داشته باشد.

۳. بررسی کنید که سایز کیت کانال خروجی کولر با پنجره شما همخوانی داشته باشد.

بیشتر کولرهای گازی قابل حمل یک کیت پنجره دارند، گاهی کیت گم می‌شود یا با پنجره‌ی شما مطابقت ندارد و در این مواقع  باید خودتان کیت مناسب با پنجره‌ی اتاق را بخرید.

برای اینکه کولر عملکرد خوبی داشته باشد، فاصله‌ها و شکاف‌های بین آداپتور کیت، شلنگ خروجی و درزهای اطراف پنجره را باید خوب پوشانده و مهر و موم کنید. هم برای کارآیی دستگاه و هم برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات لازم است حتماً تمام درزها بسته شود. دقت کنید تا هنگام جا زدن دستگاه بر روی پایه به چپقی زیر دستگاه که برای تخلیه آب سینی درین در نظر گرفته شده آسیبی نرسد.

اندازه‌ی دهانه‌ی پنجره را بگیرید تا مشخص شود که آیا می‌توان کیت آداپتور پنجره را نصب کرد یا برای نصب مناسب باید اطرافش بریده و اصلاح شود.

اگر کیت آداپتور همراه با کولر گازی، گم شود، آسیب ببیند یا مناسب پنجره‌ی شما نباشد، باید آن را خیلی دقیق اندازه گیری کرده و کیت استاندارد مشابه آن را بخرید.

۴. لوله ی اگزاست را که در جعبه‌ی کولر گازی قرار دارد، به آن وصل کنید. در محصولات بعضی از برندها، کانکتورها به شلنگ اگزاست وصل است و در بعضی دیگر خود شما باید کانکتورها را به شلنگ و کولر وصل کنید.

کیت آداپتور پنجره را به سمت دیگر شلنگ اگزاست وصل کنید. پنجره‌ای که شلنگ اگزاست به آن وصل است هیچ‌گاه نباید در زمان کار کردن کولر گازی باز شود. پس از انجام این مراحل شلنگ اگزاست را به خوبی محکم کنید.

۵. کولر را طوری تنظیم کنید که فاصله‌ی دو طرف پنجره و براکت کاملاً پوشیده شود. اتصالات شلنگ اگزاست در پنجره باید به خوبی در جای خود روی پنجره قرار گیرند.

۶. دستگاه اکنون آماده‌ی استفاده است، آن را به برق وصل کنید.


روش دوم :


 

نصب کولرهای گازی قابل حمل در محلی ‌که پنجره ندارد


۱. اگر در ساختمان شما درب کشویی شیشه‌ای وجود داشته باشد، می‌توانید به همان روش اول کولر گازی را نصب کنید و از بالای در به عنوان خروجی استفاده کنید. برای پر کردن فاصله بین بالای درب و شلنگ اگزوز از پلکسی گلاس استفاده کنید. البته نصب کردن کولر در بالای درب، می‌تواند استفاده از درب را دشوار سازد.

۲. روش دیگر برای نصب کولرهای گازی قابل حمل در اماکن بدون‌ پنجره، استفاده از سقف برای تهویه است. هوای گرم را می‌توان از دریچه‌ی تهویه‌ی سقف‌های کاذب به بیرون فرستاد. سقف‌های کاذبی که تهویه‌ی هوا دارند، برای نصب شلنگ اگزوز کولر گازی قابل‌حمل بسیار مناسبند. در صورت نبود دریچه‌ی تهویه، نمی‌شود خروجی کولر را از سقف کاذب گذراند.

۳. با سوراخ کردن دیوار اتاق نیز می‌توان فضای مناسبی برای قرارگیری شلنگ اگزوز فراهم ساخت. البته باید انجام این کار را به متخصص سپرد.

۴. در خانه‌هایی که دودکش دارند، می‌توان هوای گرم محیط را از طریق وصل کردن لوله‌ی اگزوز به دودکشِ شومینه تخلیه کرد. در این موارد، کیت آداپتور پنجره را به کمک پلکسی گلاس بریده شده به دودکش وصل کنید و تمام منافذ آن را خیلی دقیق و با احتیاط بپوشانید. مطمئن شوید که دودکش تمیز است و دوده مانع تهویه نمی‌شود.

1. بررسی کولر گازی قابل‌حمل Whynter 14,000 BTU

بهترین کولر گازی پرتابل کم مصرف

کولرهای گازی قابل حمل

کولرهای گازی قابل حمل

​زمستان (‏یا حداقل یک وجه تشبیه منطقی)‏ با دستگاه تهویه مطبوع هوا قابل‌حمل Whynter ARC-14SH 14,000 BTU که از بهترین کولر گازی پرتابل کم مصرف است درست در گوشه اتاق شما قرار دارد. دیگر نیازی نیست یک روز دیگر را در گرمای تابستان صرف کنید. این محصول فوق العاده، این توانایی را دارد که هوای مرطوب و دم‌کرده را، بدون هیچ دیر کردی، به هوای خشک و خنک تبدیل کند. این کولر قابل‌حمل، این توانایی را دارد که یک اتاق ۵۰۰ فوتی را، تا زمانی که از پارامترهای محیطی فراتر نرود به طور کامل خنک کند. ​

اگر با دستگاه تهویه مطبوع هوا قابل‌حمل Whynter 14,000 BTU کار کنید ، متوجه می شوید که این دستگاه، حتی در بزرگ‌ترین اتاق‌ها نیز هوا را، به مقدار زیادی خنک می کند. اگر نگران محافظت از مبلمان و فرش های خانه خود هستید، خیالتان راحت باشد، این محصول رطوبت را به شکل کامل از هوا حذف می کند. در روزهایی که هوا تقریبا خنک است، و شما فقط کمی حرکت هوا می‌خواهید آن در حالت فن و استراحت قرار دهید. این دستگاه، همچنین تکنولوژی خشک کردن خودکار را دارا می باشد و رطوبت جمع‌آوری‌شده را به هوای خنک تبدیل می‌کند

اگر اتاق‌های بزرگی دارید که دوست دارید در آن ها از هوای خشک و خنک استفاده کنید، این دستگاه یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است.​

مزایا:

  •  یک کولر گازی قابل‌حمل قوی و یک دستگاه تهویه هوا، که تا به حال مثل آن وجود نداشته است.
  • این کولر گازی، ۱۰۱ پینت رطوبت در روز از هوا استخراج خواهد کرد که یکی از بهترین دستگاه‌های تهویه مطبوع قابل‌حمل با توجه به بودجه انتخابی است.​

معایب:

  • اگر فیلترها به درستی تمیز نشوند، دستگاه می‌تواند گرد و غبار قابل‌توجهی تولید کند.
  • با قیمت نزدیک به ۵۰۰ دلار، هیچ‌کس در مورد این که این کولر گازی، یک کولر قابل‌حمل ارزان است فکر نمی‌کند.

2. کولر گازی قابل‌حمل  BLACK+DECKER BPACT08WT 8000 BTU

بهترین نوع کولر گازی پرتابل

​​​​​​​​ BLACK+DECK (بلک اند دکر) برای چندین دهه یکی از برند های برتر آمریکا بوده است. تولید محصولات با  کیفیت، محصولات مقاوم در طولانی‌مدت و تست شده، و روش منحصر به فرد طراحی ماشین‌آلات این دو شرکت، همه در موفقیت آن‌ها نقش دارند. وقتی بحث ساخت بهترین مدل کولر گازی پرتابل  مطرح می‌شود، آن‌ها یکی از بهترین ها هستند. با توجه دقیق به جنبه‌های کاربر پسند، این دستگاه انتخاب بسیار عالی برای شماست.

این دشتگاه دارای سیستم تهویه عمودی است که جریان هوا را به میزان قابل ‌توجهی بهتر از بیشتر مدل‌های رقیب ارائه می‌دهد. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد که فضاهای خانه خود را نسبتا سریع خنک کنید. با قیمت‌گذاری جذاب (‏و این واقعیت که تمیز کردن فیلترهای تهویه، کاری بسیار ساده است)‏، ما عاشق این برند هستیم.

مزایا:

  • این کولر قابل‌حمل بلک اند دکر، کار خود را بدون ایجاد سر و صدا انجام می‌دهد.​ ​
  • راه‌اندازی سیستم تهویه آن واقعا آسان است حتی توسط افراد غیر متخصص.
  • این کولر قابل‌حمل همچنین یک رطوبت ساز درجه یک است که به شما کمک خواهد کرد تا اشیا با ارزش خود را از بلای رطوبت بالا حفظ کنید. ​

معایب:

  • فن آن می‌توانست کمی قوی‌تر از چیزی باشد که هست.
  • با اینکه این دستگاه گران‌ترین دستگاه از خانواده ۸،۰۰۰ BTU در بازار نیست، اما خیلی هم ارزان نیست.

3. بررسی کولرهای گازی قابل حمل SHINCO 10,000 BTU ​​​​​​​​

بهترین برند کولر گازی پرتابل

اگر خواب خوب در شب با یک سیستم تهویه مطبوع با صدای بلند برایتان دشوار است، پس باید محصولی با صدای کم انتخاب کنید که همین موضوع یک معیار مهم در هنگام خرید بهترین برند کولر گازی پرتابل است. خوشبختانه، دستگاه تهویه هوا قابل‌حمل SHINCO 10,000 BTU  در این زمینه محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند. این محصول ابتکاری در چند نوع مختلف، با سرعت های گوگناگون تولید می شود. از این دستگاه می توان به راحتی برای خواب خوب در شب استفاده کرد و علاوه بر خواب آرام، از هوای تولیدی خنک یکی از بهترین برندهای کولر گازی پرتابل استفاده کرد.

این دستگاه معجزه ای واقعی به خاطر ابعاد جمع و جورش است، این کولر گازی قابل حمل فوق العاده،  این توانایی را دارد، در کوچک‌ترین اتاق های خانه شما، با صرفه‌جویی در اشغال فضایی که دارد استفاده شود. در چنین فرم فشرده‌ای که این کولر دارا می باشد، تعجب‌آور است که این توانایی را دارد به طور موثر در فضاهای بزرگ گوناگونی کار کند و هر اتاقی را خنک نگه دارد.

اگر چه تولید کننده این محصول، آن را به عنوان کولر گازی نام گذاری کرده‌است، اما این کولر گازی، یک فن دو سرعته با ظرفیت مرطوب سازی ۶۰ پینت در روز هم می باشد. علاوه بر این،  به سه مرحله دمنده مجهز است، که به موجب آن شما می‌توانید جهت دمنده را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید. با چنین امکاناتی، شما از رشد قارچ‌ها و یا باکتری‌های بیماری زا، در اتاق‌هایی که بیشتر مرطوب هستند، اطمینان حاصل می‌کنید.

در مورد قابلیت استفاده باید بگوییم که پانل کنترل به راحتی در بالای دستگاه در دسترس است. و زمانی که از کنترل از راه دور استفاده نمی‌کنید، می‌توانید از این قسمت استفاده کنید.

4. بهترین کولر گازی پرتابل کم مصرف

Honeywell MN10CESWW MN Series 10,000 BTU

Honeywell MN10CESWW MN Series 10,000 BTU دارای طراحی مینیمالیستی و قابلیت خنک کنندگی فوق‌العاده است. راه اندازی و کار کردن با این محصول بسیار راحت است.این سری از کولرهای گازی قابل‌حمل، یک اتاق تا ۳۵۰ فوت مربع را پشتیبانی می کنند و می‌تواند با شما در زمانی که از میز شام به اتاق نشیمن به اتاق‌خواب می‌روید، همراه شود. ​

این سری از کولر گازی های هانی ول، عملی فوق‌العاده‌ای در تبدیل فضای داخلی گرم و مرطوب شما به یک پناه‌گاه سرد و خشک انجام می‌دهند.

راه‌اندازی و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد و این سهولت عملیات با این واقعیت که هیچ مخزن فاضلاب برای تخلیه وجود ندارد، افزایش پیدا می کند.  به عنوان یک از بین برنده رطوبت، قادر است هر ۲۴ ساعت یک بار، رطوبت شگفت‌انگیز ۷۰ پینت را از هوا بیرون بکشد (‏اگر چه برای این که مطمئن شوید باید در جنگل‌های انبوه مناطق گرمسیری زندگی کنید تا هوا آن قدر مرطوب باشد)‏.

کولرهای گازی قابل حمل

کولرهای گازی قابل حمل

مزایا کولرهای گازی قابل حمل :

  • دارای کنترل تماس چرخشی است و دیگر نیازی نیست روی دکمه‌های کنترل فشار وارد کنید. ​​​​​​​
  • به سادگی انگشت خود را بر روی کنترل مورد نظر بکشید تا دستور مورد نظر اجرا شود
  • به طور موثر یک اتاق با مساحت ۳۵۰ فوت مربع (‏یک اتاق نشیمن با اندازه نسبتا خوب)‏ را خنک خواهد کرد به شرطی که فضا، سقف‌های بلند یا دو سر باز نداشته باشد. ​
  • کنترل از راه دور به شما کنترل کاملی از کولر قابل‌حمل تان از سراسر اتاق می‌دهد و سیستم تبخیر خودکار به معنی نیاز نیودن به وجود مخزن فاضلاب است. ​

معایب کولرهای گازی قابل حمل :

  • ​​​​​خدمات مشتری ضعیفی دارد.

5.  کولر گازی ال جی LG LP0817WSR 8000 BTU ​​​​​​​​

بهترین مارک کولر گازی پرتابل

ال جی همیشه یکی از تامین کنندگان مورد علاقه ما برای لوازم الکترونیکی است، به ویژه هنگامی که به بحث لوازم خانگی می رسیم.

از دستگاه‌های تهویه مطبوع گرفته تا اجاق‌گاز، یخچال و غیره، ال جی در هر خانه‌ای به یک جز اصلی از یک خانه ایرانی تبدیل شده اس. کولر گازی قابل حمل، برای کامل کردن فضا و خنک کردن اتاق‌های متوسط شما به طور جدی، کارایی بالایی دارد.کولرهای گازی قابل حمل

شما این توانایی را دارید که سطح دمای فضای خود را به طور کامل کنترل کنید، در حالی که ال جی، واحدهای گرمایش ۵۵۰۰  DOE را برای شما فراهم می کند. با پتانسیل خارج کردن ۱.۸ لیتر رطوبت در ساعت، شما با سیستم تبخیر خودکار این محصول، خود را در آسمان خواهید یافت.

از نکات مثبت دیگر این محصول، این است که که از انباشته شدن تجهیزات محفاظت می‌کن. همچنین شما یک سیستم قابل‌برنامه‌ریزی برای کنترل خنک سازی دمای اتاق دارید، که می توانید قبل از رسیدن به خانه آن را آغاز کنید و به یک فضای خنک و آرامش‌بخش، در هنگام ورود به خانه درست از همان ابتدا بسازید.کولرهای گازی قابل حمل

مزایا:

  • ​قیمت عالی با توجه به قدرت زیاد
  • تکنولوژی تهویه ویژه “نقاط گرم” را در اتاق شما از بین می‌برد.
  • دارای تنظیمات تبخیر خودکار است

​معایب:

  • ​​​​​​​ دریچه پشت دستگاه شکننده است و اگر مراقب نباشید، ممکن است تهویه بر عملکرد تاثیر بگذارد.

6. بهترین برند کولر گازی پرتابل

Honeywell MN12CES MN 12,000 BTU

این سری از محصولات هانی ول می تواند در هر دقیقه، ۱۶۳ فوت‌مکعب CFM هوا را جابجا کند و این توانایی را دارد در هر ۲۴ ساعت تا ۷۹ پینت آب را از هوا خارج نماید. دستگاهی بی سر صدا، آرام و کارآمد است و نیازی نیست که یک کشتی گیر قدرتمند باشید تا این دستگاه را به اطراف خانه منتقل کنید.

اگر می‌خواهید یک اتاق بزرگ را خنک و خشک نگه دارید، این دستگاه از بهترین گزینه های موجود در بازار است.

در  واقع این کولر گازی قابل حمل، یک اتاق بزرگ از چند صد فوت را بدون تلاش زیاد خنک و خشک نگه می‌دارد. ما به این موضوع پی بردیم که ریموت شاید، مهم‌ترین جز این کولر گازی  قابل‌حمل باشد چون در یک اتاق بزرگ متوجه این موضوع می شوید که سیم برق این دستگاه چقدر کوتاه است (‏شلنگ اگزوز نیز برای آن نیز کوتاه است)‏. و اگر ۲۰ فوت دورتر نشسته‌اید، نیازی نیست برای تنظیم تنظیمات روی کولر خود به از جایتان بلند شوید.

عملکرد این کولر که یکی بهترین برند کولر گازی پرتابل  است، درست مطابق با انتظارات ما بود و ما متوجه شدیم که بین تهویه مطبوع و حالت فن به طور منظم در حال لذت بردن هستیم، که نشان می‌دهد کولر کار خود را به درستی انجام می‌دهد. ​

مزایا:

  • این کولر گازی قابل حمل، طراحی‌شده تا تا ۴۵۰ فوت مربع فضای باز را به آرامی خنک کند.
  • سیستم جدید تبخیر خودکار بدون نیاز به خالی کردن و یا تخلیه دستگاه ، ساعت‌های زیادی بدون توقف کار می‌کند.

معایب:

  •  گفته می‌شود که پایه پنجره ای این دستگاه، تطابق ضعیفی با برخی پنجره‌های این دستگاه دارد.
  • ​​سیم برق روی این کولر قابل‌حمل، قطعا می توانست طولانی‌تر از اینی که هست باشد

7.  بهترین نوع کولر گازی پرتابل، SPT WA-1420E 14,000 BTU

این کولر گازی قابل حمل قصد این را ندارد با این محصول نچندان قوی، بر بسیاری از برند های رغیب غلبه کند، اما زمانی که آن‌ها این را احساس کنند، که چقدر خوب می‌تواند یک اتاق بزرگ را خنک کند، طرفداران زیادی پیدا خواهند کرد و این که آیا قوانین ترمودینامیک به این دستگاه اجازه می‌دهد که یک اتاق ۷۰۰ فوتی را به طور موثر خنک کند یا نه؟ اما واقعیت این است که این SPT WA-1420E 14,000 BTU در برخی از اتاق‌های بزرگ کار بزرگی انجام می‌دهد و شما باید خرید آن را برای منزل خود در نظر داشته باشید.

این محصول فوق العاده در آخر، غلبه سریع هوای خنک به هوای گرم را به شما یادآوری خواهد کرد و شما مجبور نخواهید بود ساعت‌ها منتظر بمانید، تا از هوای خنک و خشک بهره‌مند شوید. این محصول که یکی از بهترین نوع کولر گازی پرتابل است، ارزان‌ترین یا کم سر و صدا ترین کوبر گازی قابل‌حمل، در لیست ما نیست. محصولات عالی تری مانند این را با بررسی راهنمای ما تا به آخر، پیدا کنید. ​

مزایا:

شما می توانید این کولر گازی را برنامه ریزی کنید تا قبل از رسیدن به خانه، هوای داخل را خنک نگه دارد.

معایب:

  •  این کولر قابل‌حمل در صورتی که شرایط محیطی برای استفاده موثر بسیار گرم باشد، خاموش خواهد شد.
  • شلنگ اگزوز می‌تواند گرم شده و برخی از اثرات خنک‌کننده کولر را از بین ببرد.

8. بهترین کولر گازی پرتابل ال جی  LG LP1417GSR 14,000 BTU

ال جی ۱۴۰۰۰ بی تی یو، اتاق‌های بزرگی را به اتاق‌های خنک تبدیل می کند، که قبلا به همین راحتی ها خنک نمی شدند. این دستگاه برای خنک کردن موثر تا ۵۰۰ فوت مربع طراحی شده‌است و تا زمانی که پارامترهای محیطی از حد مجاز تجاوز نکنند، این کار را انجام می‌دهد. در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض کامل تهویه مطبوع،  به نیمه‌مرطوب کننده نداشته باشد، تا ۳.۱ پینت رطوبت در ساعت از هوا برداشته شود. ​

این محصول شگفت انگیز، کارش را با تمرکز بر روی  اتاق‌های بزرگ‌تر شما شروع می‌کند و تا وقتی که اتاق شما خنک و خشک نشوند، متوقف نمی‌شود. این یک کولر گازی قابل حمل با قدرت خنک‌کنندگی ۱۴۰۰۰ BTU است، بنابراین آن را در اتاق‌های کوچک استفاده نکنید. به طور کلی این دستگاه قابل‌اعتماد، آسان و موثر می باشد.  همچنین یک طرح مینیمالیستی جذاب دارد که برخی بسیار از آن لذت می برند. اگر از گرمای زیاد اتاق های بزرگ خانه خسته شده اید،  کولر قابل‌حمل آل جی ۱۴۰۰۰ بی تی یو برای شما ساخته شده است.

 ​ مزایا:

  • این کولر قابل‌حمل در اتاق‌های بزرگ کاربرد دارد. ​​​​​​​
  • این کولر، این گونه برنامه ریزی شده است که، یک آشپزخانه یا یک اتاق پذیرایی خنک را برای شما فراهم می کند، بدون این که مجبور باشید تمام روز را در گرما سپری کنید. ​
  • سیستم تبخیر خودکار به این معنی است که دیگر نیازی به سطل‌ های خالی در کنار کولر ندارید.

​​​​​​​​معایب:

  • گران‌قیمت‌تر از بقیه مدل ها ​
  • امکان دارد صدایی کمی بلند برای اتاق خواب داشته باشد.

9.  بهترین کولر گازی پرتابل کم مصرف

Frigidaire FFRA0511R1 5000 BTU

این دستگاه به خاطر عملکرد قابل‌اعتماد، سهولت راه‌اندازی، توانایی‌های خنک کنندگی بسیار موثر و این واقعیت که می‌تواند تنها با بیش از 1 میلیون تومان خریده شود، به لیست ما اضافه شد. این کولر گازی قابل حمل،  برای خنک کردن تالارهای عروسی بزرگ ساخته نشده است. این یک دستگاه رنگ استخوانی است، که برای ایجاد یک محیط خنک و خشک در اتاق‌های کوچک‌تر ساخته شده‌ است. و این کار تا زمانی که در محدوده پارامترهایی استاندارد قرار دارند، عالی خواهد بود. ​

در حالی که لیست ما تا به حال عاری از دستگاه های پنجره ای بوده‌است، ما به سادگی این توانایی را نداشیتم سودمندی استثنایی این ککولرهای گازی قابل حمل را نادیده بگیریم. از راه‌اندازی بدون تلاش زیاد گرفته، تا سیم برق بلند که وابستگی به سیم‌های رابط را کاهش می‌دهد، تا این واقعیت که این دستگاه اتاق‌های کوچک‌تر را بدون هزینه اضافی خنک می کند. زمانی که برای اولین بار که از آن استفاده می‌کنید، شمارا حیرت زده می کند.

مزایا:

  • می‌تواند توسط هر شخصی، در حدود ۲۰ دقیقه راه‌اندازی شود. ​
  • کیت نصب پنجره با طیف وسیعی از اندازه‌های پنجره سازگار می باشد.
  • سیم برق اضافی به این معنی است که شما، تنها به استفاده از آن پنجره با خروجی مستقیم زیر آن محدود نیستید.​ ​​​​​​

معایب:

  • حرکت دادن آن در اطراف به سادگی صورت نمی پذیرد.​ ​​​​​​
  • قدرت خنک کنندگی این کولر نسبتا پایین است، بنابراین انتظار نداشته باشید که در اتاق‌های بزرگ معجزه کند.

10.  بررسی بهترین مارک کولر گازی پرتابل ، Koldfront 8000 BTU

Koldfront 8000 BTU  (کلدفرانت هشت هزار BTU ) ، یک محصول فشرده است، که مقدار زیادی نیروی خنک‌کننده را تحویل شما می دهد. تا زمانی که از محدودیت‌های عملیاتی واحد تجاوز نکنید، در عرض چند دقیقه اتاق شما را خنک خواهد کرد و تا هر زمان که بخواهید آن را سرد و خنک نگه خواهد داشت. ​

هنگامی که از ” کلدفرانت ۸۰۰۰ BTU ” در داخل پارامترهای استاندارد استفاده شود، هر اتاقی را خنک و خشک نگه می‌دارد. وقتی از اتاق نشیمن به اتاق‌خواب نقل‌مکان می‌کنید، هیچ احتیاجی نیست که آن را را جمع و جور کنید و وقتی از اتاق نشیمن به اتاق‌خواب نقل‌مکان کنید این توانایی را دارید که این محصول را با خودتان حمل کنید.

قدرت خنک‌کنندگی این دستگاه بسایر چشمگیر است و به عنوان یک نیمه‌مرطوب کننده کار می‌کند و روزانه ۶۱ پینت را حذف می‌کند. چیزی که واقعا معامله با این دستگاه را برای ما مهر و موم می‌کند، قیمت آن است. با کم‌تر از 4 میلیون و 800 هزار تومان واقعا مقرون‌به‌صرفه است و همه این ها در یک محصول با ارزش ارائه می شود.

مزایا:

  • به سادگی این کولر قابل‌حمل را در جای خود قرار دهید، شلنگ تهویه را وصل کنید، و از هوای خنک لذت ببرید.
  • این کولر گازی قابل حمل، رطوبت را از هوا به شکل موثری، حذف خواهد کرد و به این معنی که شما مجبور نیستید نگران مبلمان، قالیچه‌ها و کارهای هنری که در معرض رطوبت بیش از حد قرار دارند، باشید. ​​​​​​​

معایب:

  • هر چند وقت یک بار، نیاز به تخلیه دوره‌ای این کولر گازی وجود دارد. اگر آب و هوا واقعا مرطوب باشد، ممکن است مجبور شوید هر چند ساعت یک‌بار این کار را بکنید

 

11.  بررسی بهترین مدل کولرهای گازی قابل حمل

Honeywell MO08CESWK Compact

هانی ول یک تولیدکننده مشهور در دسته دستگاه‌های کولر گازی قابل‌حمل می باشد. این محصول فوق العاده ساخت این شرکت،  یک کولر کنترل از راه دور و یک پنکه خنک‌کننده است. این دستگاه دارای ویژگی شستشوی آسان و تغییر فیلتر با یک هشدار فیلتر برای نگهداری آسان است. این دستگاه قادر به خنک کردن یک اتاق تا ۳۵۰ فوت مربع است و از یک صدای آرام و تنظیم تبخیر خودکار بهره‌مند است. ​

استفاده از یک سری کنترل‌های دیجیتال که شامل تنظیمات دور سرعت، یک صفحه کنترل دیجیتال هوشمند، به علاوه یک تایمر صرفه‌جویی در انرژی ۲۴ ساعته است، کاملا مشهود و ساده می باشد. نمایشگر LED دیجیتال دارای کنترل‌های لمسی نرمی است،

و از آن جا که این دستگاه، به راحتی بر روی چهار چرخی که دارد، صاف نصب‌ می شود و حرکت می‌کند، مانور دادن از یک مکان به مکان دیگر آسان است. با یک شلنگ با قطر ۵ اینچ که شستشو و نگهداری آن آسان است، این یک انتخاب نسبتا بدون سر و صدا برای خانه و یا دفتر کار شما است. ​کولرهای گازی قابل حمل

12.  کولر گازی قابل حمل  EdgeStar Extreme Cool 12,000 BTU

​​​​​​​اشتباه نکنید، این مدل ارزان نیست. اگر چه این کولر گازی قابل حمل که از بهترین برند کولر گازی پرتابل است، کار خودش را با موثر بودن در خنک کردن اتاق و تبدیل آن به یک محیط خنک، خشک و سالم جبران می‌کند. با بیرون کشیدن یک رطوبت باور نکردنی در روز از هوا، دیگر مجبور نیستید وقت خود را با نگرانی از این که رطوبت اثاثیه شما را خراب می‌کند، سپری کنید. ​

یک طرح حرکتی دارد که ممکن است در ابتدا کمی خود آگاه به نظر برسد اما در نهایت، پی می برید که کنترلش برای شما راحت است. خود این دستگاه ساکت و موثر است، نسبتا سبک است و حرکت دادن آن به اطراف، آسان است و نصب سیستم تهویه و انتقال آن به آسانی صورت می گیرد. این کولرهای گازی قابل حمل هنگامی که در اتاقی با اندازه مناسب و شرایط محیطی قرار می‌گیرد، کلک گرما و رطوبت را می‌کند و باعث می‌شود که همه در خانه راحت‌تر نفس بکشند. ​

مزایا کولرهای گازی قابل حمل:

  • فضاهای خشک خوب این کولر قابل‌حمل، رشد کپک مضر را کاهش خواهد داد و خانه شما را به مکانی سالم‌تر برای همه افراد، تبدیل خواهد کرد.

معایب کولرهای گازی قابل حمل:

  • این یک حقیقت است، که این کولر قابل‌حمل برای شما 7 میلیون و 500 تومان قیمت دارد ( در زمان نگارش این مقاله) که قیمت مناسبی نیست.

13.  بررسی کولرگازی Honeywell MN12CESBB 12,000 BTU ​​​​​​​​

اگر در حال حاضر به دنبال یک کولر قابل‌حمل قابل‌اعتماد و چند عاملی هستید که حداکثر ظرفیت خنک کردن یک اتاق تا ۵۰۰ فوت مربع را داشته باشد، پس این محصول شرکت هانی ول، ارزش بررسی دقیق‌تر را دارد.

فیلتر این محصول به طور کامل قابل شستشو است. این فیلتر، می‌تواند شما را در برابر گرد و غبار و مو به علاوه موی حیوانات خانگی حفاظت کند، و به تمیز نگه داشتن محیط خانه شما کمک کند. ​کولرهای گازی قابل حمل

کار کردن با پانل کنترل دیجیتال این محصول بسیار ساده است و  شما می توانید از طریق یک کنترل از راه دور مناسب، با این محصول کار کنید که به شما اجازه می‌دهد بین خنک کردن هوا و همچنین گردش آن در جایی که بیش‌ترین خنکی را نیاز را دارد، به طور یکپارچه تغییر زاویه دهید. این دستگاه ۳ در ۱ ، به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل می‌کند و ظرفیت حذف ۶۶ پینت رطوبت از هوا در هر دوره زمانی ۲۴ ساعته را دارد.

سه مدل تنظیمات سرعت فن برای راحتی بیشتر، و همچنین تایمر صرفه‌جویی در انرژی وجود دارد. نگهداری و ذخیره آن آسان است و راحتی بیشتری برای مجهز شدن به یک سیستم تبخیر از خود، برای عملیات خنک کردن را دارا می باشد.

14.  بهترین مدل کولر گازی پرتابل، Frigidaire FGRC0844S1 8000 BTU

تصور کنید که در فرودگاه هستید و متوجه این می شوید که فراموش کرده‌اید کولر قابل‌حمل خود را که در خانه است، خاموش کنید. بیشتر مردم بسیار مضطرب می شوند. با این کولر قابل‌حمل پنجره ای، شما تنها گوشی هوشمند خود را بیرون می‌آورید و دستگاه را از راه دور خاموش می‌کنید. ​

ما عاشق این هستیم که به شما بگوییم این دستگاه تهویه مطبوع چگونه به نظر می‌رسد. و عملیاتی که طی آن، این محصول اتاق شما را خنک می‌کند، ما را شیفته خود می کند. ما عاشق این واقعیت هستیم که آن را می توان در دقیقه نصب کرد و نیازی به حضور یک متخصص ندارد. این کولر گازی بی نظیر که از بهترین برندهای کولر گازی پرتابل به شمار می آید، هوا را تا حد بالایی ار رطوبت پاک می‌کند.

مزایا کولرهای گازی قابل حمل :

  • داشتن کنترل نامحدود روی کولر، از طریق WiFi یک مزیت بزرگ است. ​
  • این کولر، یک سر و گردن بالاتر و گران‌تر از هم نوعان خود، در طراحی است.
  • ​​​​​این کولر، از پر قدرت ترین کولر های پنجره ای است، که می‌توانید تهیه کنید.

معایب کولرهای گازی قابل حمل:

  • ​​​​​این کولر قابل‌حمل، نیاز به کمی تلاش برای حرکت از یک اتاق به اتاق دیگر دارد. ​​​​​

15.  بررسی بهترین مدل کولر گازی پرتابل، RolliCool Alexa-Enabled

​​آیا به دنبال یک وسیله باهوش می‌گردید که در خانه هوشمندتان از آن استفاده کنید ؟ خوشبختانه، درباره کولر گازی قابل‌حمل رولی کول آلکاین، شما می توانید این کاررا به راحتی انجام دهید. با این محصول که در اختیار دارید، شما کنترل کامل تهویه فضای زندگی خود را از هر مکانی در دنیا خواهید داشت. با دانلود ساده برنامه کاربردی همراه، شما نه تنها می‌توانید دستگاه خود را راه‌اندازی کنید، بلکه می توانید برنامه را تنظیم کنید، حالت‌های عملیاتی را تغییر دهید، و …. بدون شک، این یک نوآوری کامل در بهترین حالت خود است. ​کولرهای گازی قابل حمل

اما این تمام چیزی نیست که این دستگاه ارائه می‌دهد. این کولر ۱۴۰۰۰ BTU به طور کامل یک پارچه می‌شود و می‌تواند هوا را در هر فضایی مرطوب، گرم و خنک کند و به گردش در آورد. اما اگر بهره‌وری انرژی در صدر لیست نیازهای شما قرار دارد.

این دستگاه  بدون صدا، با یک حالت خواب ترکیب می‌شود، که نه تنها خواب آرام را در زمان روشن بودن دستگاه تضمین می‌کند، بلکه این حالت، صرفه‌جویی انرژی قابل ‌توجهی را در هنگام روشن بودن دستگاه در طول شب فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی های نوآورانه می توان ترکیب دستور صدای الکسا، فیلترهای قابل‌استفاده مجدد سازگار با محیط‌زیست، و همچنین سه سطح فن را نام برد.

با منوی دیجیتال که این محصول دارا است، به راحتی می‌توانید از آن برای یک فضای خنک و راحت در اتاق نشیمن خود، با فشار دادن یک دکمه استفاده کنید. ​کولرهای گازی قابل حمل

استفاده از کولر گازی 1 - فروش قطعات و لوازم یدکی برودتی کولری یخچالی و سردخانه - آرادبرودت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *