دسته‌بندی نشده

قيمت کولر گازي تراست 36000

قيمت کولر گازي تراست 36000

قيمت کولر گازي تراست 36000

قيمت کولر گازي تراست 36000 کولر گازی اسپلیت تراست 36000 محصول منحصر به فردی است که به واسطه برخورداری از ظرفیت عالی قابل استفاده برای محیط های متعدد تا متراژ 80 مترمربع قابل استفاده می باشد. این اسپلیت با استفاده از جدیدترین تجهیزات و سیستم های موجود طراحی و ساخته شده است

قيمت کولر گازي تراست 36000

دارای ظرفیتی برابر با 36000 بی تی یو بر ساعت است که بیشترین مقدار در این سری از محصولات است. از مهم ترین مواردی که در مورد این دستگاه می توان اشاره نمود ظاهر بسیار زیبا و همچنین راندمان و بازدهی عالی است که با قیمت مقرون به صرفه ای با بازار ارائه می شود.

قيمت کولر گازي تراست 36000

قيمت کولر گازي تراست 36000

گاز مبرد R410

کولر گازی اسپلیت تراست 36000 از گاز مبرد R410 در جهت ایجاد سرمایش و گرمایش استفاده می کند که دارای استاندرد های لازم برای تامین حرارت و برودت در درون همچین دستگاه هایی را به واسطه پشت سر گذاشتن تست ها و آزمایش های متفاوت به دست آورده است.

قيمت کمپرسور کولر گازي تراست

این گاز مبرد همچنین دارای سازگار لازم با محیط زیست می باشد و هیچ گونه عامل مخربی برای محیط زیست ندارد کولر گازی اسپلیت تراست 36000 دارای یک صفحه نمایشگر بر روی پنل داخلی می باشد که دمای موجود در اتاق را با استفاده از ترموستات و برد درونی دریافت و به وسیله LCD برای کاربر نمایش می دهد

ریموت کنترل

وجود یک ریموت کنترل موجب گشته است ایجاد تغییرات لازم برای ایجاد محیطی با تهویه مطبوع بهتر با سهولت انجام بگیرد همچنین کاربر قادر است از هر نقطه از ساختمان نسبت به تغییر شرایط حاکم بر دستگاه اقدام کند. از مهم ترین حالت های که به واسطه این ریموت کنترل قابل فعال هستند می توان به SLEEP یا حالت خواب عمیق و حالت TURBO یا ماکزیمم فعالیت دستگاه اشاره نمود.

ویژگی های کولر گازی اسپلیت دیواری تراست 36000 گرید B

  1. مجهز به فیلتر کربن
  2. مجهز به کیت
  3. دارای عملکرد آرام و بی صدا
  4. کم مصرف و مقرون به صرفه
  5. دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد
  6. دارای کندانسور و کمپرسور قدرتمند و با کیفیت
  7. کم مصرف و دارای گرید مصرفی B
  8. بهره مندی از گاز مبرد R410
  9. کمپرسور روتاری مجهز به کیت (دور متغیر)
  10. مجهز به فیلتر کربن فعال و رشته های الکترو استاتیکی

مشخصات کولر گازی اسپلیت تراست 36000 سرد و گرم

کولر گازی اسپلیت تراست 36000 دارای مشخصات و مزایای ویژه ای است که از این دست موارد می توان به وجود فیلترهای متعدد در درون یونیت داخلی این کولر مانند فیلتر کربن فعال اشاره کرد که از کربن فعال و رشته های الکترو استاتیکی ساخته شده است و به شکل منحصر به فردی طراحی شده است.

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000

این گونه فیلترها موجب حذف بو و دود از محیط زندگی مصرف کننده، و موارد دیگری مانند گاز های شیمیایی زیان آور حاصل از فرایندهای ناخواسته مانند فرم آلدئید را غیر فعال می کند. همچنین با حذف ذرات ریز گرد و خاک و موی حیوانات خانگی، نقش ضد آلرژی نیز دارد و به نوعی هوایی مطبوع و پاکیزه را به مصرف کننده تحویل می دهد .

قيمت کمپرسور کولر گازي 30000

کولر گازی اسپلیت تراست 36000 دارای بدنه ای از ورق گالوانیزه می باشد که موجب گشته است هم در واحد داخلی دستگاه و هم یونیت خارجی آن از مقاومت مناسبی برخوردار باشد همچنین بدنه این کولر گازی با رنگ سفید و براقی پوشانیده شده تا در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاومت مناسبی داشته باشد.

مشخصات کلی کولر گازی 36000 تراست

  • ظرفیت : 36000 بی تی یو
  • مجهز به فیلتر کربن
  • مجهز به کیت
  • دارای عملکرد آرام و بی صدا
  • کم مصرف و مقرون به صرفه
  • دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد
  • دارای کندانسور و کمپرسور قدرتمند و با کیفیت
  • دارای گرید ++A
  • بهره مندی از گاز مبرد R410
    کمپرسور روتاری مجهز به کیت (دور متغیر)
  • مجهز به فیلتر کربن فعال و رشته های الکترو استاتیکی

محاسبه توان کولرگازی بر حسب متراژ مکان

  • متراژ 10 الی 35 متر ظرفیت توان 12 هزار بی تی یو
  • متراژ 35 الی 55 متر ظرفیت توان 18 هزار بی تی یو
  • متراژ 55 الی 90 متر ظرفیت توان 24 هزار بی تی یو
  • متراژ 90 الی 120 متر ظرفیت توان 30 هزار بی تی یو
  • متراژ 120 الی 160 متر ظرفیت توان 36 هزار بی تی یو

ویژگی های کلی کولر گازی تراست

کولر گازی ایستاده تراست ساخت کشور چین است و دارای کیفیت مناسبی می باشد، علاوه بر این کولر گازی ایستاده تراست دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، در نتیجه کولر گازی توانسته است در بین مشتریان به یک گزینه عالی برای خرید بدل گردد. شرکت تراست، قيمت کولر گازي تراست 36000 یک شرکت پخش کولر چینی می باشد که در زمینه ی تهویه مطبوع و سیستم های گرمایشی و سرمایشی فعالیت دارد و در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است.

کولر گازی ایستاده

قيمت کولر گازي تراست 36000 نسبت به کولر گازی دیواری می تواند با سرعت بالاتری حجم هوای بیشتری را تولید کند، به همین دلیل کولر گازی ایستاده تراست برای فضا های بزرگ با متراژ بالاتر مثل رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز خرید و مکان های عمومی بسیار مناسب تر است.

انواع کولر گازی

از انواع کولر گازی ایستاده تراست می توان به مدل های TMFS-50H، TMFV-100H، TMFE-60H اشاره کرد. در کولر گازی ایستاده تراست از گاز مبّرد R22 استفاده می شود که این گاز نیز دوستدار محیط زیست است و استفاده از آن به محیط زیست آسیبی نمیرساند. کولر گازی ایستاده تراست دارای امکاناتی مانند قيمت کولر گازي تراست 36000 امکان لوله کشی طولانی، استفاده از فیلتر کربن فعال در آن، امکان تنظیم در حالت توربو و ریموت کنترل دستی می باشد.

دیگر ویژگی های کولر گازی ایستاده تراست ۳۶۰۰۰ مدل TMFS-36CT3P

– طراحی بسیار زیبا

– تولید شده طبق آخرین تکنولوژی مدرن جهانی

– قیمت کولر گازی تراست ۳۶۰۰۰ بسیار مناسب در مقایسه با دیگر برندها

– داشتن ضمانت نامه ها و گارانتی های بلند مدت

– امکان تنظیم در حالت توربو و ریموت کنترل دستی

– حجم هوای بالای تولیدی

– کارایی و عملکرد بسیار فوق العاده

– مناسب برای فضاهای بزرگ

– امکان لوله کشی طولانی

– استفاده از فیلتر کربن فعال

– نصب رایگان

– کم مصرف

ویژگی های کولر گازی ایستاده تراست 36000 مدل TMFS-36CT3

  1. طراحی بسیار زیبا
  2. تولید شده طبق آخرین تکنولوژی مدرن جهانی
  3. قیمت کولر گازی تراست 36000 بسیار مناسب در مقایسه با دیگر برندها
  4. داشتن ضمانت نامه ها و گارانتی های بلند مدت
  5. امکان تنظیم در حالت توربو و ریموت کنترل دستی
  6. حجم هوای بالای تولیدی
  7. کارایی و عملکرد بسیار فوق العاده
  8. مناسب برای فضاهای بزرگ
  9. امکان لوله کشی طولانی
  10. استفاده از فیلتر کربن فعال
  11. نصب رایگان

انواع کولر گازی تراست

انواع کولر گازی تراست در نوع دیواری و ایستاده عرضه می شود. قیمت کولر گازی تراست بسته به نوع کمپرسور و دارا بودن قيمت کولر گازي تراست 36000 فناوری اینورتر و توان سیستم خنک کننده و گرم کننده که به اختصار BTU می گویند متفاوت است.

نکات خرید کولر گازی 36000 تراست مدل TMSAB36HT1 B

کولر گازی تراست (Trust Air Conditioner) ظرفیت 36000 با قابلیت تامین سرمایش و گرمایش و موقعیت نصب دیواری که دارای برچسب انرژی گرید B، کیفیت بالا و طراحی زیبا و منحصر به فرد پنل داخلی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. قيمت کولر گازي تراست 36000 به همین دلیل توانسته به سرعت جایگاه خاصی را در بازارهای رقابتی باز نموده و رضایت مشتریان را کسب نماید.

اسپلیت 36000 گرید B تراست

اسپلیت 36000 گرید B تراست مجهز به ویژگی های کاربردی و منحصر به فردی از جمله قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، دارای عملکردی پر قدرت و کم مصرف، مجهز به کمپرسور روتاری بسیار قدرتمند، قيمت کولر گازي تراست 36000 مناسب برای مناطقی با آب و هوای معتدل، بهره مندی از گاز مبرد R410 که دوستدار محیط زیست می باشد.

کولر گازی ایستاده تراست

کولر گازی ایستاده تراست ۳۶۰۰۰ دارای کمترین ظرفیت در بین این سری از محصولات تراست است. این اسپلیت کم مصرف شرکت TRUST دارای نصب زمینی و همینطور حمل و نقل ساده ای می باشد. قيمت کولر گازي تراست 36000 این دستگاه دارای مزیت های متعدد و همینطور مشخصات فنی بسیار مناسبی در بین محصولات این شرکت است که مصرف کننده های زیادی را به خود جلب کرده است.

اسپلیت ایستاده ۳۶۰۰۰ تراست

همینطور لازم به ذکر است این اسپلیت ایستاده ۳۶۰۰۰ تراست قادر است هوای مطبوع را تا ۱۵ متر ارسال کرده و محیط تحت پوشش خود را بسته به نوع عملکرد انتخابی از سوی مصرف کننده سرد و یا گرم نماید. قيمت کولر گازي تراست 36000 بدنه این کولر دو تیکه از ورق گالوانیزه ساخته شده است و با پوششی از رنگ دو لایه پوشانیده شده است.

اسپلیت ایستاده ۳۶۰۰۰ تراست

اسپلیت ایستاده ۳۶۰۰۰ تراست

نحوه عملکرد اسپلیت ایستاده تراست

همانطور که قبلا اشاره شد همه انواع کولر های گازی اسپلیت از دو یونیت تشکیل شده اند. یوینت داخلی و همینطور یونیت خارجی این دستگاه که از قطعات متعددی ساخته شده اند. نحوه عملکرد کولر گازی ایستاده تراست ۳۶۰۰۰ به این شکل است که با ایجاد یک چرخه در مبرد R22 به شکل مایع در کندانسور و گاز در اواپراتور، گرمایش را از محیط دریافت و به جای آن سرمایش را با وزش باد فن بلوور به درون محیط ارسال می کند.

کمپرسور کولر گازی ایستاده تراست

کمپرسور کولر گازی ایستاده تراست در دسته کمپرسور های اسکرال قرار دارد. نحوه عملکرد این قطعه چه در حالت سرمایشی و چه در حالت گرمایشی مناسب می باشد قيمت کولر گازي تراست 36000 به صورتی که در مدت زمان کوتاهی محیط مورد نظر به دمای مطلوب خود خواهد رسید. ظرفیت دستگاه در حالت گرمایشی نیز مطلوب بوده و می توان از آن به عنوان یک سیستم گرمایشی مجزا نیز استفاده به عمل آورد.

مزایای خرید کولر گازی ایستاده تراست ۳۶۰۰۰

از دیگر مزیت های کولر گازی ایستاده ۳۶۰۰۰ تراست می توان به کم صدا بودن آن اشاره داشت. این موضوع به علت بهره وری از فن بلور با بالانس مناسب میسر گردیده است. قيمت کولر گازي تراست 36000 همچنین به منظور راحتی کاربر در این دستگاه از دو دسته دمپر عمودی و افقی استفاده به عمل آمده است.

کولر گازی تراست ساخت کجاست؟

شرکت سازنده کولر گازی مذکور در تولید تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع شهرت فراوانی دارد. تمامی سری محصولات کولر گازی تراست تولیدی کشور چین می باشند. قيمت کولر گازي تراست 36000 از همین رو تمامی مراحل ساخت و مونتاژ قطعات کولر نیز در همین کشور صورت می گیرد.

معایب کولر گازی تراست

کمپرسور قيمت کولر گازي تراست 36000 دور موتور ثابتی دارد و هنگامی که سرمایش هوا تامین می شود میزان چرخش آن کاهش نمی یابد. البته که در کنار ویژگی های ذکر شده می توان از این عیب چشم پوشی کرد.

قیمت کولر ایستاده تراست ۳۶۰۰۰

گذشته از کیفیت و کارایی در این بخش به بررسی نرخ نهایی در نظر گرفته شده کولر تراست می پردازیم. عملکرد مناسب و برخورداری از متریال مرغوب، نشانگر بالا بودن ارزش خرید قيمت کولر گازي تراست 36000 می باشد.

رفع ارور کولر گازی ایستاده تراست

همانطور که اشاره شد در قسمت جلویی بدنه کولر گازی یک نمایشگر دیجیتال وجود دارد که دمای محیط و میزان بازدهی دستگاه را به کاربر نشان می دهد. این نمایشگر همچنین در صورت هر گونه قيمت کولر گازي تراست 36000 بروز مشکلات احتمالی خطاها و ارورهایی را نشان می دهد تا کاربر متوجه آن شده و نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام کند.

گارانتی کولر ایستاده تراست

محصولات شرکت تراست دارای گارانتی و خدمات پس از فروش این کمپانی می باشد. کولر گازی ایستاده تراست همانند سایر محصولات این شرکت دارای قيمت کولر گازي تراست 36000 گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت است. از این رو شما هیچ نگرانی از بابت رفع مشکلات احتمالی نخواهید داشت.

مشخصات فنی کولر گازی اسپلیت ایستاده تراست ۳۶۰۰۰

  • دارای بدنه مقاوم و از جنس ورق گالوانیزه
  • ظاهر شیک و منحصر به فرد
  • دارای کمپرسور اسکرال
  • بهره مندی از گاز مبرد R22
  • استفاده از تکنولوژی های بروز این صنعت
  • کم صدا و با لرزش بسیار کم
  • دارای دو دسته دمپر عمودی و افقی
  • فن بلوور قدرتمند و با بالانس مناسب
  • دارای ریموت کنترل از راه دور
  • دارای کویل های مسی با کیفیت
  • برخورداری از حالت خواب و توربو
  • گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش
  • قیمت مقرون به صرفه و مناسب

کولر گازی های دو تکه

کولر گازی های دو تکه که به آن ها اسپلیت (split) نیز گفته می شود، سیستم های تهویه مطبوع با دو یونیت داخلی و خارجی می باشند که مدل پیشرفته و پرطرفدار کولرگازی نیز به شمار می روند. قطعاتی مانند کمپرسور،کندانسور،شیر انبساط و غیره همگی در یونیت خارجی و قيمت کولر گازي تراست 36000 کویل و هواساز این سیستم ها در مدل های مختلف دیواری،زمینی،کاستی،پنجره ای و ایستاده تولید می شوند.

اسپلیت

اسپلیت براساس نوع کمپرسور به دو مدل معمولی و اینورتر تقسیم می شود،که مدل اینورتر آن به صرفه جویی در مصرف برق تا 60 درصد کمک خواهد کرد. اسپیلت ها نیازی به کانال کشی ندارند. اسپلیت های دیواری را برای هر اتاق به صورت جداگانه نصب می کنند و شما می توانید دمای هر اتاق را به صورت جداگانه کنترل کنید. قيمت کولر گازي تراست 36000 در مدل هایی از اسپلیت شما می توانید عملکرد سرمایش و گرمایش را با هم داشته باشید.

درباره کولر گازی تراست اسپلیت دیواری 36000 سرد و گرم مدل TMSAB-36H410A

استفاده از کولر گازی فوق اغلب در مناطق و محیط‌هایی با دمای معتدل رایج است. این کولرها به شدت از عملکرد خوبی در دمای -10 تا +49 درجه برخوردار هستند و این گستره وسیع دمایی، قيمت کولر گازي تراست 36000 امکان ارائه آن به بازار را در اقصی نقاط کشورمان فراهم کرده است.

اسپلیت دیواری

اسپلیت دیواری فوق از توانی معادل 36000 BTU/he بهره می‌برد و می‌تواند در فضاهایی به متراژ حداکثر 160 متر عملکرد ایده‌آلی از خود نشان دهند. همچنین این دستگاه با رده مصرف انرژی معادل A، قيمت کولر گازي تراست 36000 یکی از کاراترین نمونه‌های موجود در بازار است و می‌تواند چالش‌های سنگین کاربران در این زمینه را برطرف سازد.

دستگاه کولر گازی تراست

در این دستگاه از چندین آیتم جدید رونمایی شده است. یکی از این موارد جذاب موسوم به حالت خواب است. با توجه به اینکه معمولا هنگام شب و خواب افراد، کنترل دما و سایر عوامل موثر بر آن امکان پذیر نیست، دستگاه کولر گازی تراست شما بیدار می‌ماند و با هوشمندی کامل، قيمت کولر گازي تراست 36000 محیط اطراف خود نظارت می‌کند تا با هر عامل برهم زننده تعادل دما مقابله کند.

روتاری

صدای تولیدشده برای عملکرد این دستگاه کولر گازی به شدت پایین است. این ویژگی دلپذیر به صورت فنی مربوط به عملکرد دقیق و موثر کمپرسورها است. کمپرسورهای موردنظر از نوع روتاری هستند و قيمت کولر گازي تراست 36000 اغلب به صورت دورانی و پیستونی عمل می‌کنند که لرزش‌های بسیار کمتری داشته و صدای پایینی تولید می‌کنند

قيمت کمپرسور کولر گازي 36000

امکانات تصفیه هوا در این نوع از اسپلیت‌های دیواری بسیار سطح بالا است. از فیلترهای کربن تا یون پلاسما، همگی برای حذف عوامل مضر مانند گردوخاک، بوهای نامطبوع و ذرات معلق بیماری‌زا می‌باشند. هوای عبور داده شده از این فیلترهای قدرتمند، قيمت کولر گازي تراست 36000 در نهایت کاملا پاکیزه و قابل اعتماد خواهد بود و می‌توانید از استنشاق آن لذت ببرید.

بدنه

بدنه ساخته شده برای این نوع از کولرهای گازی نیز به شدت باکیفیت است. از هرگونه زنگ زدگی و پوسیدگی در امان خواهد بود علت این قضیه به پوشاندن سطح کولر با رنگ‌های الکترولیتی است. این رنگ‌ها به صورت کاملا بادوام در طولانی مدت هم کیفیت حفاظتی قيمت کولر گازي تراست 36000 خود را دارند و می‌توانند سالها به عنوان مانع خرابی و استهلاک باشند.

عامل رطوبت‌زا

از دیگر تکنولوژی‌های بی‌نظیر فعال بر روی این دستگاه می‌توان به عامل رطوبت‌زا اشاره کرد. دستگاه می‌تواند از فن‌های خود به صورت مستقل در جهت کاهش رطوبت فضا بهره ببرد که همین موضوع در بهبود کیفیت هوای داخل اتاق موثر است. همچنین قيمت کولر گازي تراست 36000 قطعات مختلف دستگاه قابلیت جداسازی آسان از بدنه را دارند تا بتوان تمیزکاری‌های لازم را بر روی آنها انجام داد.

کیت استارت نرم

از کیت مخصوصی موسوم به کیت استارت نرم برای کاهش مصرف انرژی استفاده شده است. این کیت هوشمند می‌تواند از میزان آمپر برق لازم برای استارت دستگاه بکاهد و قيمت کولر گازي تراست 36000 به شدت در رده‌بندی مصرف انرژی دستگاه اثرگذار است. این رده بندی با وجود چنین کیت‌هایی به میزان A است که سطح قابل‌قبولی محسوب می‌شود.

کولر گازی 36000 تراست کلاس A

کولر گازی و اسپلیت دیواری کلاس A تراست سری TMSAB در ظرفیت های 9000 ، 12000 ، 18000 ، 24000 ، 30000 و 36000 Btu/hr متناسب برای متراژهای مختلف می باشد. قيمت کولر گازي تراست 36000 کولر گازی و اسپلیت دیواری کلاس A تراست سری TMSAB با بهرمندی از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی A می باشد.

کولر گازی و اسپلیت دیواری کلاس A تراست

کولر گازی و اسپلیت دیواری کلاس A تراست سری TMSL دارای گارانتی توانگر اعتماد پاسارگاد شامل 5سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات بوده و کلیه دستگاه های کولر گازی و اسپلیت دیواری کلاس A تراست سری TMSAB به همراه 5 متر لوله رایگان می باشد. پنل کولر گازی و قيمت کولر گازي تراست 36000 اسپلیت دیواری کلاس A تراست سری TMSAB دارای نمایشگر LED می باشد.

کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت تراست 36000 محصولی منحصربفرد است که به دلیل ظرفیت بسیار عالی در بسیاری از محیط ها تا 80 متر مربع قابل استفاده است. این کولر گازی که قيمت کولر گازي تراست 36000 با استفاده از جدیدترین سخت افزار و سیستم های موجود طراحی و ساخته شده است، دارای ظرفیت 36000 BTU در ساعت است که بالاترین مقدار در این محدوده محصول است.

تراست 36000

کولر گازی ایستاده تراست 36000 مدل TMFS-36CT3 با قابلیت تامین سرما و گرما، مناسب برای محیطی با مساحت حدود ۹۰ تا ۱۲۰ متر مربع است. بنابراین در کافه تریاها، قيمت کولر گازي تراست 36000 فروشگاه های زنجیره ای، اتاق های بزرگ پذیرایی، سرسراهای هتل و اتاق های مشترک یا اتاق های سرور نصب می شود. اسپلیت ایستاده 36000 مدل TMFS-36CT3 از گاز مبرد R410، برق تک فاز و برچسب انرژی گرید A بهره می برد.

قيمت کمپرسور کولر گازي 24000

کولر ایستاده تراست 36000 دارای ویژگی ها و مزایای ویژه ای است که در این یونیت داخلی AC می توان وجود چندین فیلتر مانند فیلتر کربن فعال ساخته شده از کربن فعال و الیاف الکترواستاتیک را نشان داد و شکل منحصر به فردی دارد. چنین فیلترهایی بو و دود را از محیط مصرف کننده حذف می کنند و قيمت کولر گازي تراست 36000 سایر موارد مانند گازهای شیمیایی مضر تولید شده توسط فرآیندهای نامطلوب مانند فرمالدئید را غیرفعال می کنند.

اسپلیت تراست 36000

علاوه بر این، با حذف ذرات ریز گرد و غبار و موی حیوانات، عملکرد ضد حساسیت نیز دارد و هوای مطبوع و تمیزی را به مصرف کننده می دهد. اسپلیت تراست 36000 دارای بدنه ای از فولاد گالوانیزه است که داخل و خارج دستگاه را در برابر سایش مقاوم می کند. قيمت کولر گازي تراست 36000 علاوه بر این، بدنه AC به رنگ سفید و براق برای محافظت در برابر رطوبت و زنگ زدگی پوشش داده شده است.

اسپلیت تراست 36000

اسپلیت تراست 36000

واحد خنک کننده

مقاومت خوبی در برابر خش دارد. این کولر گازی دارای دو واحد خنک کننده نیز می باشد که هر کدام دارای ابعاد کوچک و حجم کم و با نصب های مختلف می باشند به طوری که یونیت های داخلی در ساختمان و روی دیوار نصب می شوند اما یونیت خارجی قابل نصب در بالکن می باشد، قيمت کولر گازي تراست 36000 تراس یا پشت بام است. Split Trust 36000 دارای رده مصرف B برای استفاده از مکانیزم جدیدی است که این شرکت در نظر گرفته است و به همین دلیل محبوبیت خاصی به دست آورد.

فروش کولر گازی ایستاده Trust

کولر گازی ایستاده تراست یکی از محصولات شرکت تراست می باشد که به دلیل مدل های متنوع، راندمان و بازدهی بالایی قيمت کولر گازي تراست 36000 که دارند بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. انواع اسپلیت ایستاده تراست به صورت زیر می باشد:

  • اسپلیت ایستاده تراست 50000 مدل TMFS-50H
  • اسپلیت ایستاده تراست 60000 مدل TMFS-60H
  • اسپلیت ایستاده تراست 95000 مدل TMFS-100H

ویژگی کولر گازی ایستاده تراست

  • کولر ایستاده تراست از گاز مبرد R22 بهره مند می باشد.
  • اسپلیت ایستاده تراست دارای کمپرسور اسکرال پر قدرت و با کیفیت می باشد.
  • کولر ایستاده تراست مجهز به فیلتر کربن می باشد.
  • اسپلیت ایستاده تراست عملکرد آرام و بی صدایی را دارد.
  • عملکرد کولر گازی ایستاده تراست متناسب با شرایط آب و هوایی معتدل می باشد.
  • اسپلیت ایستاده تراست امکان تنظیم در حالت توربو (خنک کنندگی سریع) را دارا می باشد.
  • کولر گازی ایستاده تراست مجهز به ریموت کنترل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *