دسته‌بندی نشده, وبلاگ

قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ

قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ

قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ

قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ کندانسور کولر گازی سامسونگ از جمله قطعات مهم این دستگاه است. یک لوله نسبتا بلند که به شکل مارپیچ بوده و کمپرسور و درایر را به هم متصل می نماید.

قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ

این قطعه که در بین کارشناسان تعمیرات کولر گازی به تقطیر کننده یا چگالنده هم مشهور است، وظیفه دارد که گاز دستگاه را به مایع تبدیل نماید. بنابراین می توان دریافت که کندانسور نقش بسیار مهم و حیاتی را در دستگاه ایفا کرده و مشکلات آن می تواند عملکرد کولر را زیر سوال ببرد.

قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ

قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ

عملکرد کندانسور کولرگازی

همانطور که گفتیم کندانسور کولر گازی سامسونگ قطعه مارپیچ شکل است که عده ای به آن کویل هم می گویند. کویل بین دو بخش کمپرسور کولر گازی قرار گرفته و محلی است که گاز در آن به مایع تبدیل می شود. عملکرد این قطعه به گونه ای است که مبردی که با فشار زیاد از لوله رفت کمپرسور خارج می گردد، بر اثر تبادل حرارت با محیط خارج، گاز را خنک کرده و به مایع تبدیل می کند.

تعمیر کندانسور کولر گازی سامسونگ

برای تعمیر کندانسور کولر گازی سامسونگ باید در وهله اول این بخش را تمیز کرد. همکاران ما در تعمیرات سامسونگ، لوله های کویل را به دقت بررسی کرده و جرم های خارجی آن را تمیز می کنند. همچنین در صورتی که مشکل این قطعه گرفتگی داخلی لوله ها باشد، باید این لوله ها با فشار آب شسته شده و تمیز گردند.

عملکرد کندانسور کولر گازی

در صورت فرسودگی و ایجاد نشتی در کولر گازی، تکنسین های ما ضمن بررسی لوله ها و تشخیص دقیق محل نشتی، آن را جوشکای می کنند. به این ترتیب عملکرد کندانسور کولر گازی سامسونگ به حالت عادی باز گشته و مشکل برطرف می گردد. چنانچه اختلال موجود با هیچ یک از روش های ذکر شده رفع نشد، نیاز به تعویض کندانسور بوده و این کار باید تنها توسط متخصصین این حوزه انجام گردد.

مشکلات کندانسور کولر گازی سامسونگ

با توجه به وظیفه کندانسور در کولر گازی و اهمیت این قطعه در نوع کار دستگاه، کاربران باید مشکلات این قطعه را به خوبی بشناسند. می توان گفت که اصلی ترین اختلال و مشکل کندانسور کولر گازی سامسونگ، آلودگی این قطعه است. همانطور که گفتیم، کندانسور از قطعات خارجی کولر بوده و در بیرون منزل نصب می شود.

قيمت پروانه فن کولر گازي سامسونگ

به همین دلیل این قطعه به شدت در معرض گرد و خاک قرار داشته و به مرور زمان آلوده می شود. وقتی لوله های کندانسور از گرد و غبار و جرم پوشیده شد، قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ این گرد و غبار به منزله یک عایق قوی عمل کرده و از انتقال حرارت جلوگیری می کند.

روند خنک شدن

به این ترتیب روند خنک شدن با مشکل مواجه شده و کاربران شاهد مختل شدن کار کولر گازی خواهند بود. دیگر مشکل کندانسور کولر گازی سامسونگ، قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ جرم گرفتن داخل لوله ها است. در این حالت هیچ راهی به جز شستشوی داخل لوله ها وجود نداشته و این کار باید در اسرع وقت انجام گردد.

تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر کولر گازی سامسونگ حوزه ای بسیار حساس است که نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. وظیفه بررسی و ترمیم این محصول در نمایندگی سامسونگ به عهده جمعی از متخصصین مجرب این حوزه بوده و این کار در پارتی اختصاصی انجام می گردد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ به دلیل استفاده از دستگاه ها و ابزار تعمیراتی جدید، فرایند ترمیم در این مرکز مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می گردد.

کندانسور کولر

کندانسور کولر از تجهیزات مهم صنعتی در زمینه سرمایش و گرمایش است که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است، قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ بازار خرید و فروش کندانسور کولر رونق خوبی داشته و قیمت کندانسور کولر اهمیت زیادی برای خریداران دارد که در انواع مختلف تولید و به بازار ارایه می‌گردد که در هر نوع قیمت کندانسور کولر متفاوت خواهد بود.

خرید کندانسور کولر

خرید کندانسور کولر با توجه به قیمت آن، یک روش بسیار مناسب برای تولیدکنندگان می‌باشد. قیمت کندانسور کولر هم به طور مستقیم از عوامل مهم در خرید آن می‌باشد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ تولید کنندگان کندانسور کولر به دلیل بالا بردن کیفیت در تولیدات خود، سعی در جلب توجه مشتریان دارند، برای اینکه قیمت کندانسور کولر بالا برود ابتدا باید رضایت مشتری تامین شود، سپس کیفیت تولیدات خود را افزایش دهد.

قیمت کندانسور کولر

از جمله مهم ترین انواع کندانسور کولر گازی می توان به کندانسور‌های تراکمی اشاره کرد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ از کندانسور‌های تراکمی برای خنک کردن محیط استفاده می شود و این نوع کندانسور با ایجاد تراکم در کویل های کندانسور، امکان استفاده به عنوان خنک کننده را فراهم می کند.

کندانسور کولر گازی اسپلیت اینورتر

کندانسور کولر گازی اسپلیت اینورتر سامسونگ از نوع تراکمی می باشد و این مدل از کندانسور‌های کولر گازی سامسونگ دارای قابلیت سرمایش و گرمایش بوده و با داشتن فن سانتریفیوژ به راحتی می‌تواند محیط را خنک نماید. این نوع کندانسور به صورت دو تکه طراحی شده و کویل کندانسور، وظیفه انتقال گرما به محیط را برعهده دارد. فن‌های کندانسور کولر گازی سامسونگ دارای کارکرد کم صدا و بدون لرزش و مصرف برق کمی هستند.

فروش کندانسور کولر

مهم ترین کشور های خریدار کندانسور کولر را می توان ترکیه و عربستان دانست که هر ساله حجم زیادی از کولرهای گازی به دست این دو کشور تولید و صادر می شود. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ قیمت های بسیار مناسب در قبال کیفیت مطلوب و کیفیت بالای تولید سبب شده تا بازار صادرات این محصول از سوی صادرکنندگان ایرانی در کشورهای مختلف گرم باشد.

کولر گازی

کولر گازی یک دستگاه الکتریکی خنک کننده است که از یک بخش اصلی با یک بخش فرعی تشکیل شده است. بخش اصلی شامل یک کمپرسور می‌باشد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ کمپرسور در پشت دستگاه قرار گرفته و وظیفه خنک کردن هوای خروجی را برعهده دارد. این بخش گاز فریون یا همان گاز بی رنگ است که باعث می شود خنک کننده وارد فضای داخلی نشود.

دستگاه کولر گازی

دستگاه کولر گازی با یک پنل داخلی به بازار عرضه شده است که به واسطه یک لوله با کمپرسور در ارتباط می باشد. این لوله در قسمت بیرونی آن قرار دارد و وظیفه انتقال گاز را بر عهده دارد. پنل داخلی و کندانسور در یک پکیج قرار گرفته است. این پکیج معمولا در جلوی دستگاه قرار می گیرد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ معمولا در این دستگاه‌ها از دو عدد کمپرسور استفاده شده است.

انواع کندانسور کولر

در حال حاضر مهم ترین بازار کندانسور کولر در بازار داخلی است که از نظر کیفیتی و همچنین قیمت دارای کیفیت های مختلفی است. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ کندانسور کولر از دو واحد تشکیل شده است: 1 – کمپرسور 2 – کندانسور. که کمپرسور به عنوان قلب سیستم سرمایش و گرمایش بوده و به صورت مستقیم با موتورخانه در ارتباط است و کندانسور را به عنوان واحد تقطیر گاز، سرد می کند.

قيمت فن کولر گازي ال جي

در قسمت داخلی کمپرسور و کندانسور از ماده ای به نام مبرد استفاده می شود که هر چه فشار آن بالاتر برود باعث ایجاد برودت بیش‌تر و در نتیجه ایجاد برودت بیش‌تر در کندانسور می شود. از جمله کاربردهای کندانسور کولرهای آبی و همچنین از دیگر مصارف کندانسور کولرهای گازی می توان به استفاده از آن به عنوان منبع آب گرم بهداشتی و گرمایشی و در صورت استفاده در واحدهای مسکونی برای تامین گرمایش محیط می توان اشاره کرد.

لیست قیمت کندانسور کولر

بیشترین میزان کندانسور کولر در ایران توسط برند های مختلف تولید می شود و بازار خرید و فروش کندانسور کولر در خرید و فروش هر یک از انواع آن تاثیر به سزایی دارد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ کندانسور کولر یک مبدل حرارتی است که آب را جهت عمل خنک سازی یا گرم کردن کندانسور در خود نگهداری می کند و موجب خنک شدن محیط می گردد.

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ وظیفه جذب هوای گرم داخل و تولید هوای خنک و مطبوع از طریق فرایند تبخیر مایع مبرّد به گاز در اواپراتور کولر را دارا می باشد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ اسپلیت و کولر گازی از یک بخارکننده جهت جذب گرمای هوا (اواپراتور)، یک کمپرسور جهت متراکم کردن گاز مبرّد، یک کندانسور بیرونی جهت خنک کردن مبرد، شیر انبساط تشکیل گردیده است.

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ

سامسونگ SAMSUNG

سامسونگ SAMSUNG از برندهای معتبر است که محصولات متعددی تولید می کند یکی از این محصولات که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته کولرگازی است. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ سامسونگ یک تولید کننده بسیار قوی و حرفه ای است که از پرسنل خبره ای برای تولیدات خود استفاده میکند به همین دلیل تمامی محصولات را به صورت هوشمند و حرفه ای تولید می شود.

Air Conditioner

کولر گازی و اسپلیت سامسونگ در زمره دستگاه های Air Conditioner پرفروش و در عین حال محبوب، در بازار تاسیساتی کشور به شمار می رود. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ کولرهای گازی سامسونگ به سبب برخورداری از طراحی ظاهری یونیک و چشم نواز، نگاه بسیاری از خریداران را به خود معطوف می سازد. تعبیه فناوری ها و تکنولوژی های ممتاز و تجهیزات به روز و پیشرفته، سیستم های تهویه مطبوع برند Samsung را به یک محصول فوق العاده باکیفیت و کاربردی تبدیل نموده است.

تهویه مطبوع شرکت سامسونگ

کلیه دستگاه های سرمایشی و تهویه مطبوع شرکت سامسونگ با رعایت تمامی استانداردهای ایمنی و زیست محیطی ساخته و پرداخته می شوند. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ بازدهی و راندمان بسیار بالا در کنار صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی، در کنار طراحی ظاهری مدرن و شیک، بسیاری از خریداران را به خرید کولر گازی سامسونگ ترغیب و تشویق می نماید.

اسپلیت های برند سامسونگ

در پرتو برخورداری دستگاه از مکانیزم های پیشرفته و مدرن، تامین سرمایش و گرمایش محیط برای بازه زمانی طولانی، با نرخ پایدار و متعادل ایجاد شده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که اسپلیت های برند سامسونگ به قابلیت های متمایزی مانند پاک کنندگی اتوماتیک مجهز شده اند. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ این ویژگی سبب رفع و از بین بردن آلودگی ها و آلاینده های موجود از ساختار فیلتر تصفیه هوای دستگاه می شود.

درباره تولیدکننده کولر گازی سامسونگ

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ از تولیدات برند مطرح و نام آشنای جهانی SAMSUNG محسوب می شود. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ شرکت سامسونگ را می توان در زمره تولیدکنندگان بسیار قدیمی در عرصه تولید لوازم خانگی و سیستم های سرمایشی و گرمایشی به حساب آورد. 80 دهه فعالیت مستمر و چشمگیر در صنعت لوازم خانگی، به نوعی بر این امر صحه می گذارد.

قيمت کندانسور کولر گازي جنرال

استفاده از مدرن ترین فناوری ها و تکنولوژی ها، در کنار بهره مندی از خطوط تولید پیشرفته و ماشین آلات به روز، جایگاه ویژه ای را برای شرکت سامسونگ در سطح جهانی و بین المللی رقم زده است. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ پیشرفت های چشمگیر صورت گرفته در زمینه تولید انواع و اقسام لوازم برقی و خانگی، شرکت سامسونگ را در میان ۱۰ برند شاخص در بازار جهانی قرار داده است.

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ در طی سال های اخیر همواره در رتبه پرفروش ترین تجهیزات سرمایشی در اقصی نقاط دنیا قرار داشته است. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ صرفه جویی در مصرف انرژی، توزیع هوای خنک و مطبوع به صورت یکپارچه و یکنواخت، امکانات کاربردی و کارآمد، قطعات فنی باکیفیت و کارکرد و عملکرد بهینه را می توان از مهم ترین دلایل استقبال از کولرهای گازی سامسونگ به حساب آورد.

فیلتر تصفیه هوا

کولرهای گازی سامسونگ به فیلترهای تصفیه هوای بسیار باکیفیت و با طول عمر بالا مجهز شده اند. تعبیه فیلتر سه گانه Easy با قابلیت Virus Doctor، از ورود آلاینده ها، عوامل حساسیت زا و ویروس‌ها و باکتری ها جلوگیری به عمل می آورد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ براین اساس، هوایی کاملا سالم و عاری از هرگونه آلودگی در محیط جریان پیدا می کند.

نوع طراحی

کولر گازی سامسونگ متناسب با آخرین متدها و اصول طراحی روز دنیا ساخته و پرداخته می‌شود. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ کمپانی سامسونگ در اقدامی منحصر به فرد و متمایز، طراحی ظاهری برخی از مدل های کولر گازی مانند مدل Good 1 را به صورت سه وجهی یا سه گوش انجام می دهد.

تنوع بالا

کولر های گازی سامسونگ به منظور برآورده ساختن نیازهای سرمایشی و گرمایشی محیط، در مدل های اختصاصی و در عین حال متنوع طراحی و به مرحله تولید می رسد. mirage، max، Good، Boracay و wind free، از مدل های گوناگون این مدل سیستم تهویه مطبوع محسوب می شوند. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ همچنین، کولرهای گازی سامسونگ متناسب با نوع و مدل، در ظرفیت های هوادهی متنوع 9000 الی 48000 بی تی یو بر ساعت در سطح بازار موجود می باشند.

الکتروموتور و کمپرسور

در ساختار اسپلیت و کولر گازی سامسونگ از کمپرسورهای پیشرفته و قدرتمند و قوی استفاده شده است. برای برخی از مدل های کولر گازی سامسونگ، کمپرسور اینورتر ۸ قطبی در نظر گرفته شده است. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ این قابلیت ضمن افزایش توان و قدرت خنک کنندگی دستگاه، صرفه جویی ۳۲ درصدی در مصرف انرژی را رقم زده است.

حالت خواب

این قابلیت در اسپلیت سامسونگ سبب می شود تا افراد در هنگام شب، هوای متعادل تری را تجربه کنند. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ با فعال کردن این قابلیت در هنگام شب، هر یک ساعت یک درجه به دمای هوای محیط اضافه می کند.

بکارگیری تکنولوژی اینورتر

به طور کلی هنگامی که دستگاه شروع به فعالیت می کند، بخش اعظمی از توان و انرژی خود را صرف غلبه بر نیروهای اینرسی می کند. به این ترتیب جریان برق زیادی در هر بار شروع فعالیت کولر گازی، مصرف می گردد. تکنولوژی اینورتر جریان برق را به آرامی به کمپرسور انتقال می دهد تا به این واسطه به آرامی و با صرف انرژی کمتر کمپرسور بتواند بر نیروهای اینرسی موجود در سیستم غلبه کند. استفاده از این سیستم سبب شده تا میزان ۶۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی گردد.

قیمت مناسب

قیمت کولر گازی سامسونگ عمدتا بر اساس قابلیت ها و امکانات آن ها تعیین می شود. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ به طور کلی قیمت این تجهیزات در مقایسه با سایر مدل های مشابه موجود در بازار بسیار مناسب است.

اسکن هوشمند

اسکن هوشمند این امکان را به کولرهای گازی می دهد تا از انرژی الکتریکی به صورت بهینه استفاده کند. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ به طور کلی این فناوری، تعداد افراد موجود در محیط را بررسی کرده و متناسب با آن فعالیت خود را تنظیم می کند. در صورتی که محیط خالی از سکنه باشد، فعالیت این تجهیزات به پایین ترین وضعیت خود می رسد.

اسپلیت سامسونگ

اسپلیت سامسونگ را می توان به راحتی نصب نمود، اما این بدان معنا نبوده که هر فردی می تواند نصب کولر گازی سامسونگ را بر عهده بگیرد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ از آن جا که اسپلیت سامسونگ دستگاهی برقی بوده و نیاز به یک سری اتصالات مخصوص دارد، توصیه می شود که برای نصب آن تنها به اطلاعات مندرج در دفترچه راهنما بسنده نکنید و از افراد متخصص در این امر بهره جویید.

مشخصات کلی کولر گازی سامسونگ

سامسونگ برای تولید کولرهای گازی علاوه بر زیبایی و منحصر به فرد بودن محصول به کیفیت بسیار توجه کرده است به همین دلیل بیشتر افرادی که از کولرگازی های سامسونگ استفاده کرده اند راضی هستند قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ و تجربه خود در را اختیار افراد دیگر قرار می دهند.

نوع گاز

معمولا از گازهای R22 و R410 در کولرهای گازی استفاده می شود، سامسونگ نیز دارای مدل و ظرفیت های مختلف است که در آنها از این گازها استفاده می شود. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ البته در اکثر مدل های جدید از گاز R410 استفاده می شود زیرا این گاز با محیط زیست سازگار است و همچنین بازدهی کولر را بالاتر می برد.

کمپرسورها

معمولا کمپرسورها در کولرگازی های شامل پیستونی، روتاری، اسکرال و همچنین کمپرسورهای کیت اینورتر است که سامسونگ تمامی این کمپرسورها را به جز مدل پیستونی دارد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ از اینرو شرکت سامسونگ برای اکثر مدلها و ظرفیت ها از مدل روتاری، برای کولرهای ایستاده و با ظرفیت بالا از اسکرال و در نهایت برای کولرهایی با ظرفیت پایین از کیت اینورتر استفاده می کند.

انواع اسپلیت و کولر گازی سامسونگ

همانطور که می دانید سامسونگ از برندهای محبوب در سراسر دنیا است به همین دلیل با تولید انواع کولرهای گازی سعی دارد نیاز اکثر مشتریان خود برطرف نماید. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ کولرهای گازی اسپلیت دیواری، پنجره ای، پرتابل و ایستاده از مدل های مختلفی است که در مدل های مختلف با نام های مکس، مکس ۳۰، ویواس کریستال و … تولید می شوند.

کولر گازی سری مکس MAX

این مدل در ظرفیت های مختلف تولید می شود که می توانید با توجه به متراژی که دارید بهترین را انتخاب نمایید. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ این مدل طراحی بسیار حیرت انگیزی و باریکی دارد که آن را از مدل های دیگر متمایز کرده است. به راحتی در اتاق خواب و هر مکانی که قصد دارید صداهای مزاحم را حذف نمایید می توانید از این مدل استفاده کنید زیرا دارای حداقل صدا است.

زمان تعویض فیلترها

همیشه زمان تعویض فیلترها برای افرادی که دستگاه کولر گازی دارند یک دغدغه بزرگی محسوب می شود این در حالی است که کولرهای گازی سامسونگ سری مکس این مشکل را برطرف کرده است زیرا با استفاده از آلارمی که بر روی پنل قرار گرفته است زمان تعویض را به فرد اطلاع می دهد. بهتر است بدانید این کولرگازی برای مناطق حاره ای و بسیار گرم بسیار مناسب است زیرا می تواند تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد به خوبی کار کند.

کولر گازی اینور مدل ویند فری (Wind Free)

کولر گازی سامسونگ مدل wind free از سیستم های تهویه مطبوع بسیار پیشرفته و شاخص به شمار می آید. این دستگاه در ظرفیت های هوادهی 9000، 12000، 18000 و 24000 btu/h، با قابلیت سرد و گرم و رتبه انرژی A+ تولید می شود. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ فناوری سرمایش سریع دستگاه بدون پرتاب باد، از قابلیت های ویژه کولر گازی مدل ویند فری تلقی می گردد.

کولر گازی اینور مدل ویند فری (Wind Free)

کولر گازی اینور مدل ویند فری (Wind Free)

ویژگی های شاخص کولر گازی سامسونگ

از دیگر ویژگی های شاخص کولر گازی سامسونگ مدل ویند فری می توان به فیلتر باکیفیت دستگاه، اشاره نمود. این فیلتر بر روی یونیت داخلی اسپلیت تعبیه شده و مانع از ورود ذرات گردوخاک و آلاینده های مضر و خطرناک به فضای داخلی می شود. همچنین، این مدل سیستم تهویه مطبوع قابلیت کارکرد در اقلیم های آب و هوای معتدل را دارد. رنج دمای کارکرد دستگاه تا دمای مثبت ۴۶ درجه سانتیگراد برآورد گردیده است.

کولر گازی سامسونگ مدل گود (Good)

کولر گازی و اسپلیت سامسونگ مدل گود از طراحی منحصر به فرد و متمایزی برخوردار می باشد. طراحی سه وجهی این محصول موجب افزایش جریان هوای بیشتر و وسیع تر در تمامی بخش های محیط می شود. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ همچنین، تعبیه فن باکیفیت و بزرگ، راندمان و توان خنک کنندگی دستگاه را بیش از پیش افزایش داده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که قدرت پرتاب باد این مدل کولر گازی در حدود ۱۴ متر می باشد.

اسپلیت مدل Good

قابلیت توزیع هوای خنک و مطبوع از چهار جهت مختلف، از دیگر ویژگی های قابل توجه اسپلیت مدل Good به حساب می‌آید. برخورداری از رتبه انرژی B و کمپرسور روتاری را می توان از دیگر ویژگی های حائز اهمیت کولر گازی سامسونگ مدل گود برشمرد. قيمت کندانسور کولر گازي سامسونگ این محصول برای شرایط آب و هوای معتدل کاربرد دارد. رنج دمایی کارکرد تا ۵۴ درجه سانتیگراد به خوبی این امر را به اثبات می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *