وبلاگ

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 روتاری GMCC ظرفیت ۱۸۰۰۰ از جدیدترین تولیدات برند چینی GMCC است که در حوزه تولید محصولات برودتی توانسته سهمی برای خود دست و پا کند. این کمپرسور روتاری جابجایی ۲۵ متر مکعبی داشته و بار برودتی آن ۱۷۳۶۷ BTU می باشد که بصورت ۱۸۰۰۰ از آن یاد می شود.

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000

قدرت خازن این محصول نیز ۳۵/۳۷۰ میکروفارنهایت بر ولت است و مبرد R22 گاز مصرفی آن است. ارتفاع کمپرسور روتاری GMCC ظرفیت ۱۸۰۰۰ در حدود ۳۱۱ میلیمتر و تعداد پایه های آن ۳ عدد می باشد. قدرت ورودی موتور این کمپرسور GMCC در حدود ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت می باشد که از فرکانسی ۵۰ هرتزی برخوردار بوده و از نوع تک فاز است.

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000

کمپرسور چیست چه مدل هایی دارد؟

کمپرسور با مصرف انرژی الکتریکی، گاز مبرد را از اواپراتور دریافت می کند، آن را فشرده می کند و به سمت کندانسور میفرستد. به بیان ساده تر کمپرسور وسیله ای برقی است که با فشرده کردن گاز، فشار آن را زیاد میکند. احتمالا همین ابتدا متوجه شده اید که یک کمپرسور، بخش اصلی یک کولر گازی است.

کمپرسور کولر گازي 18000

در کولرهای گازی از نوعی گاز مخصوص به نام R22 استفاده می شود که با فشرده سازی توسط کمپرسور به سرعت دمای آن کاهش می یابد و تبدیل به مایع می شود قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . این همان گاز مشهور است که منزل شما و خیلی های دیگر را خنک می کند و به صورت قطره هایی کند از لوله مخصوص خارج می شود.

برخی ویژگی های کلیدی محصول :

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 طراحی ساده و در عین حال زیبا و شکیلنسبت عملکرد فوق العادهظرفیت برودتی حقیقی

اسکرول

در این نوع کمپرسور چیزی که سبب فشردن گاز می شود، حرکت مخالف دو مارپیچ داخلی است. یکی از مارپیچ ها متحرک و دیگری است. حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز می شود قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . این کمپرسورها در کولرهای گازی با ظرفیت بالا کاربرد دارد. این کمپرسورها راندمان بسیار بالایی دارند و طبیعتا بسیار گران تر از دو نوع دیگر هستند.

پیستونی

کمپرسور پیستونی کولر گازی عملکردی شبیه پیستون خودرو دارد. این کمپرسور با هر بار رفت و برگشت پیستون، مقداری از گاز مبرد که در محفظه کمپرسور وجود دارد را به داخل سیلندر می مکد، فشرده می کند و به خارج هل می دهد. این نوع کمپرسور بیشتر در مناطق گرم کاربرد دارد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . البته امروزه به دلیل سروصدای زیاد این کمپرسورها، استفاده از آنها بسیار کم شده است.

روتاری

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 در ادامه مطلب این نوع کمپرسور را که بیشترین استفاده را در ایران دارد، بررسی می کنیم.

کمپرسور روتاری کولر گازی چیست و چطور کار می کند؟

کمپرسورهای روتاری دارای مکانیزم جا به‌ جایی مثبت و از نوع چرخشی هستند. در این نوع کمپرسورها با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . همانطور که گفته شد این گاز بعد از چرخش کمپرسور فشار به مراتب بالاتری نسبت لحظه ورود پیدا خواهد کرد. همین فشار بالا باعث خروج سریع و پرتابی گاز از قسمت خروجی می شود

GMCC

GMCC یکی از زیر مجموعه های برند ژاپنی و خوشنام Toshiba است. کمپرسور روتاری GMCC ظرفیت 18000 مدل قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 PH290M2A-4FT1 از جدیدترین تولیدات برند چینی GMCC است که در حوزه تولید محصولات برودتی توانسته سهمی برای خود دست و پا کند.

17367 BTU

این کمپرسور روتاری جابجایی 25 متر مکعبی داشته و بار برودتی آن 17367 BTU می باشد که بصورت 18000 از آن یاد می شود قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . قدرت خازن این محصول نیز 35/370 میکروفارنهایت بر ولت است و مبرد R22 گاز مصرفی آن است. ارتفاع کمپرسور روتاری GMCC ظرفیت 18000 در حدود 311 میلیمتر و تعداد پایه های آن 3 عدد می باشد.

کمپرسور PH290M2A-4FT1

کمپرسور PH290M2A-4FT1 جهت استفاده در کولر هایی خانگی با قدرت و توان پائین مناسب است.با این که ظرفیت برودتی دستگاه در اکثر کد ها اندکی بیشتر از ۱۸۰۰۰ است ولی در بازار به ۱۸۰۰۰ شناخته می شود. قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 ، از نمونه هایی با قدرت مشابه با برند های LG ، Samsong و میتسوبیشی اقتصادی تر و کیفیت آن قابل قبول است.

انواع کمپرسور کولر گازی

یک کمپرسور به عنوان “قلب” یک سیستم خنک کننده مکانیکی مبتنی بر مبرد عمل می کند. در داخل هر یونیت کولر گازی یک کمپرسور وجود دارد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . کمپرسور کولر گازی نقش مهمی در فشردن مبرد هنگام ورود به دستگاه به منظور افزایش درجه حرارت آن دارد. به محض گرم شدن، گاز از کمپرسور خارج شده و وارد کندانسور می شود تا روند خنک کننده شروع شود.

سه نوع از مهم ترین کمپرسورهای قابل استفاده

  • کمپرسور روتاری (Rotary Air Conditioning Compressor)
  • کمپرسور پیستونی (Reciprocating)
  • کمپرسور اسکرال (Scroll AC Compressor)

کمپرسور کولر گازی

از آنجایی که کمپرسور کولر گازی به عنوان قلب تپنده دستگاه می باشد در هنگام خرید و فروش کمپرسور کولر گازی باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود تا هنگام استفاده از آن با مشکلات متعددی برخورد نکنید قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . به همین دلیل به شدت به شما توصیه می کنیم که برای خرید کمپرسور کولر گازی حتما از مراکز فروش کمپرسور کولر گازی قابل اعتماد اقدام به خرید کنید و حتما اصلی آن را بخرید.

کمپرسور کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

سیستم های خنک کننده و کولر گازی از اجزایی دقیق و مختلف تشکیل شده است که پروسه و نتیجه نهایی همه اجزاء تشکیل شده، ایجاد و راحتی و خنک کنندگی فضای مورد نظر شما می باشد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . هر بخشی از یک کولرگازی وظیفه و اهمیتی دارد اما برخی از این قطعات مستلزم توجه ویژه ای هستند ، یکی از این قطعات کمپروسور یک دستگاه است که اساسا قلب یک کولر گازی محسوب می شوند.

عدم ضمانت کمپرسور کولرگازی به تنهایی

اگر چه خرید دوباره کولرگازی هزینه بردار است اما اکثر شرکت ها در صورت خرید کامل کولرگازی(پنل و کمپرسور) آن را ضمانت می کنند قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . پس در صورت خرید کمپرسور به تنهایی شامل گارانتی نمی شود و احتمال خراب شدن دوباره آن وجود دارد. اکثر شرکت ها در صورت عوض کردن کمپرسور هیچ گارانتی برای کمپرسور جدید ارائه نخواهند داد.

نکات لازم جهت خرید کمپرسور کولر گازی

هنگامی که با خرابی کمپرسور کولرگازی روبرو می شود برای تعویض کمپرسور کولر گازی در وهله اول باید نمونه ای مشابه از آن را که با سیستم شما همخوانی دارد تهیه کنید قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . باید به این مسئله توجه داشته باشید که کمپرسور خریداری شده باید از نظر توان و ظرفیت با کمپرسور خراب برابر باشد زیرا در غیر اینصور می تواند کمپرسور جدید نیز پس از گذشت مدتی خراب خواهد شد.

نکات لازم جهت خرید کمپرسور کولر گازی

نکات لازم جهت خرید کمپرسور کولر گازی

بهبود استفاده از انرژی

اگر شما کمپرسور کولرگازی را عوض کنید پنل داخلی همان پنل قبلی می باشد که در این صورت کولرگازی قادر نخواهد بود یک کارایی انرژی مشابه به سیستم کاملا جدید به شما بدهد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . در صورت همخوانی نداشتن پنل و کمپرسور احتمال مصرف بیشتر برق نیز وجود دارد.

در صورت عدم موجودیت کمپرسور مشابه چه اقدامی باید انجام داد؟

مسئله این است که بروز این حادثه در ایران بسیار زیاد است از همین رو در صورتی که با این مشکل روبرو شدید بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به دنبال کمپرسوری باشید که بیشترین شباهت را به کمپرسور خراب شده سیستم شما داشته باشد. پس بهترین راه این است که از مراکز فروش کمپرسور کولر گازی اقدام به خرید کنید که بتوانند در این جور مواقع بهترین جایگزین را به شما معرفی کنند .

قسمت های مکانیکی (کمپرسور)

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 شامل قسمت های اصلی مانند پیستون؛سیلندر ؛سر سیلندر؛میل لنگ؛شاتون؛یاتاقان؛سوپاپ دهش و مکش؛و واشرها می باشد.

سوپاپ اطمینان چه زمانی عمل می کند؟

زمانی که فشار در سیلندر زیاد شود و علت آن:

1-بالا رفتن دما در روزهای گرم سال

2- کثیف و در معرض آفتاب قرار داشتن کندانسور

3-خراب شدن فن کندانسور

سوپاپ اطمینان

کمپرسورهای کولر گازی پنجره ای و اسپلیت علاوه بر سوپاپ مکش و تخلیه قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 ؛ سوپاپ دیگری به نام سوپاپ اطمینان دارند که برای جلو گیری از خسارت به کمپرسور تعبیه می شود و هنگامی که عمل می کند صدای آن شبیه پنچر شدن چرخ ماشین می باشد که به وسیله فنر های مار پیچ قوی در محل خود نگه داشته می شوند.

صدا خفه کن (مافلر)

کمپرسورهای سیلندر پیستونی دارای صدا خفه کن داخلی در رانش و مکش هستند و گاهی اوقات در بیرون کمپرسور در مسیر رانش نیز نصب می شودکه باعث می شود صدای نا هنجار کمپرسور را بگیرد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . این صدا خفه کن از استوانه ای برنجی با پره های داخلی تشکیل شده که با افزایش ناگهانی و کم کردن سرعت؛ صدای نا هنجار کمپرسور را کم می کند.

موتور روتاری (Rotary) :

این نوع موتور یک کمپروسور چرخشی متشکل از یک جفت غلتک است که به صورت خاصی طراحی شده و در فاصله بسیار کم بین یکدیگر قرار گرفته اند بین این غلتک ها در جهت مخالف چرخش می دهند و هوا از طریق آنها عبور می کند تا تحت فشاز بسیار بالا به سمت لوله خروجی انتقال یابد یا به عبارتی دیگر در این نوع کمپرسور ها با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 ، بدین ترتیب که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود

مزایا:

مصرف برق کمتر نسبت به موتور های پیستونی
دارای صدای کمتر نسبت به موتور های پیستونی
تولید گرمای بسیار کمتر
مناسب برای دفاتربزرگ و مراکز صنعتی

معایب:

هزینه این نوع کولر ها بیشتر از بقیه هستند هرچند امروزه در بازار اقتصادی ما زیاد صدق نمیکند
مشاهده شده که کمترین میزان استفاده از کمپروسور های روتاری برای جلوگیری از تشکیل میعانات آب است که به نوبه خود موجب فرسایش و رسوب می شود

موتور پیستونی (Reciprocating) :

موتور پیستونی با ظرفیت های 18000 تا 36000 در کولرگازی ها به کار می روند که بیشتر به دلیل تولید سرمای بهتر در مناطق گرم و نواحی جنوب مورد استفاده قرار میگیرد شیوه کارکرد این موتور بدین گونه است که یکی از اجزای اساسی هر موتور سیلندر می باشد که با فشار گاز را به سیستم هدایت کننده می رساند قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . در واقع کمپرسور پیستونی با هر بار پمپ زدن مقداری از گاز مبرد را به داخل سیلندر هدایت می کند که از ان جا وارد سیستم کولر می شود

مزایا:

تعمییر و نگهداری آسان
عملکرد عالی در فشار بالا
تحمل گرما زیاد
قدرت خنک کنندگی بالا و پاسخگو در مناطق خشک و گرم

معایب:

تولید صدای زیاد و آزاردهنده
تولید حرارت زیاد در اطراف موتور
لرزش موتور حین کار
مصرف انرژی بالا

موتور اسکرول (Scroll):

نوع دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می باشند که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد که حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز بین این دو شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 .این نوع کولر ها در سایز های بسیار بالا یعنی به صورت دقیق تر 24000 تا 96000 هزار است که مناسب برای مکان هایی با متراژ های بالا است.

مزایا:

مصرف انرژی بسیار کم و موتور بسیار پر قدرت با راندمان بالا
دارای صدا و لرزش بسیار کم
مناسب برای کل مناطق ایران

معایب

قیمت بالا این نوع موتور ها

کمپروسورهای T1 و T3 :

در کل ۲ نوع کمپرسور داریم که اصطلاحا به آنها کمپرسور T1 و کمپرسور T3 می گویند.
کمپروسور T1 قدرت کمتری نسبت به T3 را دارد و معمولا این نوع موتورها دمای 47 درجه سانتی گراد را متحمل میشوند قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 .لازم به ذکر است که بیشتر در کولر های فقط سرد مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد این نوع کمپرسور مناطق معتدل خزری، فلات غربی، شمال غربی و مناطقی که هوای نسبتا معتدلی دارند و در این نواحی عملکرد راضی کننده ای را به جای میگذارند.

بهترین نوع کمپرسور کولرگازی

به طور خلاصه بیان میکنیم که در انواع کولر گازی ، ۳ نوع کمپرسور روتاری یا پیستونی و یا اسکرال استفاده می شود که نوع روتاری آن مصرف بهینه تری نسبت به پیستونی دارد و نوع اسکرول آن بسیار کم مصرف است ولی قیمت بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 .

کمپروسور T3

کمپروسور T3 قاعدتا دارای قدرت بسیار بالاتر و قابلیت تحمل دمای 57 درجه سانتی گراد را دارد که بیشتر در کولر های سرد و گرم مورد استفاده قرار میگیرد البته این نوع موتور ها فقط سرد هم دارند که در مناطق بسیار گرم بهترین گزینه انتخابی است قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 .به صورت کلی این نوع موتور ها درمناطق فلات مرکزی که دمای هوا بسیار گرم و خشک و در جنوب هوا گرم همراه با شرجی به کار می رود.

روش پلاک خوانی کمپرسورها

اول از همه کمپرسورهای روتاری سامسونگ با گاز R22 که بدست آوردن ظرفیتشون، ازهمه ساده تر هست.مدل کمپرسور روی پلاک درج شده
UR5T300JTBEX
تمام حروف و اعداد مندرج در خط بالا، یک مفهوم مجزا داره
مثلا اون حروف معرف نوع مبرد، ولتاژ کاری، فرکانس، کلاس آب و هوایی و … هستند.
اما مهم ترین اونها، ظرفیت کمپرسور هست

قیمت انواع کولر گازی 18000

کولر گازی اسپلیت 18000 در انواع برند ها با قیمت های مختلف در بازار ایران به فروش می رسد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . بدون تردید همه ی افراد هنگام خرید به دنبال جدیدترین و پرفروش ترین مارک کولر گازی 18000 هستند، که خریدی مطمئن و بهینه داشته باشند. اسپلیت 18000 محیطی با حداکثر متراژ 40 مترمربع، را به طور مطلوب خنک می نماید.

دستگاه تهویه

کولر گازی نوعی دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . در بعضی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (به انگلیسی: Heat Pump) کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد.

قيمت کمپرسور کولر گازي 32000

در کولر گازی از گازهای مخصوص تبرید از جمله R-22 یا R-134a یا R-404 و … استفاده می‌شود قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . این گازها در بعضی موارد به شدت برای لایه ازون کره زمین مضر بوده و به همین دلیل در حال جایگزینی با گازهایی هستند که برای محیط زیست و لایه ازون مخاطرات کمتری داشته باشد.

کولر گازی سقفی یا کاستی سرد وگرم

کولر گازی داکتی یا کانالی سرد و گرم (در این نوع ممکن است گرمایش به صورت کویل آب گرم باشد)کولر گازی چند شعبه یا قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 مولتی وی (در ظرفیت‌های 38000 BTU به بالا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود)

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل یا قابل حمل، در ظرفیت‌های پایین ساخته می‌شود و دارای حالت گرمایش نیز هست. این مدل کولر گازی دارای ریموت کنترل است و به دلیل شکل آن، برای فضاهای کوچک اجاره‌ای یا استفاده موقت استفاده می‌شود قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . تمام بخش‌های مختلف کولر گازی از جمله کندانسور، اواپراتور و… در یک مجموعه جا گرفته‌اند و در حالت سرمایش، گرمای موتور از طریق لوله خرطومی پشت دستگاه به بیرون انتقال پیدا می‌کند.

کولر گازی دوتکه یا کولر گازی اسپلیت

کولر گازی اسپلیت از دو واحد مجزا ساخته می‌شود. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که در خارج از ساختمان نصب می‌گردد و یونیت داخلی که واحد تبخیر (اواپراتور) در آن جای دارد درداخل ساختمان جای می‌گیرد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . یونیت خارجی و یونیت یا پنل داخلی توسط دو لولهٔ مسی یا آلومینیومی به همدیگر مرتبط هستند.

قيمت کمپرسور کولر گازي تراست

لولهٔ باریکتر گاز سرد را از یونیت بیرونی به یونیت داخلی منتقل می‌کند و لوله ضخیم‌تر کار خروج و انتقال گاز گرم را به یونیت و کمپرسور بیرونی به عهده دارد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . این کولرها معمولاً دارای دستگاه کنترل از راه دور هستند.[۲] این نوع کولرها شامل دو مدل معمولی و اینورتر می‌شوند که در مدل اینورتر تا حداکثر شصت درصد (البته در شرایط ایده‌آل) از مصرف انرژی را نسبت به مدل معمولی کاهش می‌دهد.

کولر گازی پنجره‌ای

کولر گازی پنجره‌ای شامل کندانسوری است که در انتهای این اتاقک و به سمت بیرون است و یک فن کندانسور در پشت آن است که هوا از طریق آن دمیده می‌شود و به حذف گرما از کندنسورکمک می‌کند قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . این کولر گازی‌ها به دلیل نداشتن ریموت کنترل و نداشتن حالت گرمایش، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده بر خلاف پرتابل دو تکه است به این معنی دارای واحد خارجی و داخلی می‌باشند. پنل داخلی آن‌ها در داخل قرار می‌گیرد باید توجه داشت که پنل داخلی را نمی‌توان مانند پرتابل حمل و جابجا کرد و پنل خارجی باید در فضای بیرون نصب گردد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . کولرهای ایستاده در دو نوع سه فاز و تک فاز (معمولی و اینورتر) تولید می‌شوند

کمپرسور کولر گازی

کمپرسور نوعی دستگاه مکانیکی است که گاز کم فشار را به داخل کشیده و آن را متراکم کرده و فشار آن را افزایش می‌دهد. در هنگام افزایش فشار، دمای گاز فشرده شده افزایش می‌یابد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . زمانی که این گاز می‌خواهد از داخل کمپرسور خارج شود، با عبور از یک سیستم خنک‌کننده دمای گاز کاهش می‌باید.

کمپرسور کولر گازی

کمپرسور کولر گازی

اسپلیت 18000

کمپرسورهای بکار رفته در انواع اسپلیت 18000 از نوع روتاری ویژه ی مناطق معتدل و یا پیستونی جهت استفاده در مناطق گرمسیری می باشد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . سازنده های اسپلیت 18000 از دو نوع گاز مبرد R22 و R410 به عنوان ماده ی تبرید کمپرسور کولر گازی استفاده می کنند، همچنین جهت کاهش اتلاف و هدررفت انرژی از تکنولوژی اینورتر در تولید این نوع تجهیزات بهره می برند.

کولر گازی 18000

اکثر کولر گازی 18000 موجود در بازار قابلیت عملکرد سرد و گرم را داشته و جهت استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد گسترده ای دارند قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . به دلیل موقعیت نصب دیواری و قرار گرفتن در محیط داخلی، طراحی و زیبایی پنل از اهمیت ویژه ای برخودار است، به همین دلیل شرکت های تولید کننده پنل کولر گازی 18000 را با بهترین متریال و ظاهری منحصر بفرد به بازار ارائه می نمایند.

موتور کولر گازی

در یک تعریف کلی باید گفت که کمپرسور نام دیگر موتور کولر گازی بوده که می توان لقب قلب یک کولر را بدان نسبت داد. در واقع این کمپرسور است که گردش گاز در مدار کولرگازی را میسر می سازد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . حال که با مفهوم اصلی ترین اجزای کولر گازی آشنا شدید، باید بگوییم که این اجزاء براساس نوع عملکرد و نوع گاز، در دسته بندی متفاوتی قرار می گیرند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قيمت کمپرسور کولر گازي 36000

یکی از انواع کمپرسور، کمپرسور پیستونی نام دارد که از نظر نوع عملکرد می توان آن را به سیلندر و پیستون خودرو تشبیه کرد قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . عملکرد این کمپرسور به این صورت است که با هربار رفت و برگشت پیستون، مقداری از گاز (مبرد) موجود در محفظه کمپرسور به داخل سیلندر مکیده می شود و بعد از تحت فشار قرار گرفتن، مسیر خود را با فشار طی کرده و به داخل سیستم هدایت می کند.

ویژگی شاخص

ویژگی شاخص این نوع کمپرسور، وجود دو صفحه مارپیچ بوده که یکی ثابت و دیگری محرک است. که هر کدام برای انجام کاری تعبیه شده اند قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . برای مثال: هرگاه که گاز از دریچه ورودی به داخل محفظه برود، صفحه مارپیچ وارد عمل شده و با چرخش 360 درجه ای خود، گاز را فشرده می­کند.

مدل کمپرسور

عمل مکش و کمپرس مبرد در این مدل کمپرسور، با چرخش 360 درجه ای تیغه ها انجام می شود قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . در واقع زمانی که گاز از دریچه ورودی به کمپرسور راه می یابد، تیغه ها با سرعت قابل توجهی شروع به چرخش کرده و از طریق برخورد پره ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله های خروجی هدایت می کند.

کمپرسورهای اسکرال

در این میان اگر عملکرد یک کمپرسور برایمان مهم است، اسکرال بهترین گزینه است. با این حال با توجه به شرایط کنونی، این کمپرسور روتاری است که جزء پرکاربردترین ها می باشد. اما این گفته بدان معنا نیست که کمپرسورهای اسکرال از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . شاید هنوز افراد به قابلیت های این نوع کمپرسورها پی نبرده اند.

بهترین کمپرسور

حال اگر می خواهید بدانید که بهترین کمپرسور برای منطقه زندگی شما کدام است، باید ابتدا شرایط آب هوایی محل زندگیتان را مشخص نمایید قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 . در ادامه باتوجه به برچسب های هر کولر که براساس نوع به خصوصی از آب و هوا تولید شده است، کولر با کمپرسور مناسب را خریداری نمایید.

انواع تست کمپرسور کولرگازی

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000 در روش تست کمپرسورها از سه روش بهره گرفته می شود که عبارتند از:

  1. تست سیم پیچ
  2. تست صدا
  3. تست کارکرد با فشار کمپرسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *