وبلاگ

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 از آنجایی که کمپرسور کولر گازی به عنوان قلب تپنده دستگاه می باشد در هنگام خرید و فروش کمپرسور کولر گازی باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود تا هنگام استفاده از آن با مشکلات متعددی برخورد نکنید. به همین دلیل به شدت به شما توصیه می کنیم که برای خرید کمپرسور کولر گازی حتما از مراکز فروش کمپرسور کولر گازی قابل اعتماد اقدام به خرید کنید و حتما اصلی آن را بخرید.

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000

اگر چه خرید دوباره کولر گازی هزینه بردار است اما اکثر شرکت ها در صورت خرید کامل کولر گازی (پنل و کمپرسور) آن را ضمانت می کنند. پس در صورت خرید کمپرسور به تنهایی شامل گارانتی نمی شود و احتمال خراب شدن دوباره آن وجود دارد. اکثر شرکت ها در صورت عوض کردن کمپرسور هیچ گارانتی برای کمپرسور جدید ارائه نخواهند داد.

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000

کمپرسور کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

سیستم های خنک کننده و کولر گازی از اجزایی دقیق و مختلف تشکیل شده است که پروسه و نتیجه نهایی همه اجزاء تشکیل شده، ایجاد و راحتی و خنک کنندگی فضای مورد نظر شما می باشد . هر بخشی از یک کولر گازی وظیفه و اهمیتی دارد اما برخی از این قطعات مستلزم توجه ویژه ای هستند ، یکی از این قطعات کمپرسور یک دستگاه است که اساسا قلب یک کولر گازی محسوب می شوند.

بیمتال

بیمتال به معنی دو فلز است. بی در زبان یونانی به معنای ۲ و متال هم به معنای فلز است این دو فلز غیر هم‌جنس بوده و اگر قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 حرارت داده شود از هم فاصله می گیرند که باعث قطع جریان شده و به‌ محض سرد شدن دوباره جریان را وصل می‌کنند.

معادل کمپرسور توشیبا TOSHIBA

شرکت GMCC تولید کننده کمپرسور های برند توشیبا می باشد ولی به دلیل تغییر سیاست بازار یابی خود کمپرسور های خود را با همان شماره سریالهای قبلی ولی با برند GMCC به بازار عرضه می کند قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . کمپرسور توشیبا در حال حاضر در بازار موجود نمی باشد و خریداران عزیز می توانند معادل آن کمپرسور GMCC خریداری نمایند .

کمپرسور و موتور کولر گازی سامسونگ چیست؟

یکی از اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده کولر گازی سامسونگ، کمپرسور می‌باشد که به هنگام خرید باید به نوع کمپرسور قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 توجه بسیاری کرد و با توجه به شرایط آب و هوا، مکان و منطقه جغرافیایی خود مدل مناسب را انتخاب کرد.
کمپرسور در پوینت خارجی دستگاه نصب می‌شود و وظیفه آن گردش مبرد گاز در مدار سیستم است.

مشخصات فنی کمپرسور روتاری سامسونگ

کمپرسور یا همان موتور روتاری، دارای دو نوع محفظه است که در یکی از آن‌ها گاز مکش می‌شود و در دیگری عملیات فشرده سازی توسط سیلندر و پیستون متحرک انجام می‌پذیرد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 .این کمپرسور به کمپرسور پیچ دوار نیز معروف است و با گاز مبرد‌های R410A, R22 و R134a سازگاری دارد که می‌توان بر اساس سرعت، ظرفیت برودتی و تعداد سیلندر آن‌ها را دسته‌بندی کرد.

تشخیص قدرت کمپرسور کولر گازی سامسونگ

برای تشخیص قدرت کمپرسور در کولر گازی سامسونگ ابتدا باید با انواع کمپرسور‌ها آشنا بود، زیرا نوع استفاده و طراحی آن در انواع وسایل متفاوت است قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 .در انواع وسایل سرمایشی قدرت کمپرسورها در اسپیلت را می‌توان با پلاک خوانی تشخیص داد.با آشنایی انواع کد می‌توان قدرت کمپرسور را به خوبی تشخیص داد

موتور و کمپرسور کوچک پشت پنجره ای سامسونگ

موتور یا همان کمپرسور در یک فضایی قرار گرفته است که جنس آن از فلز و پلاستیک می‌باشد.محل قرار‌گیری این کمپرسور، معمولا روی پنجره و یا یک قسمت مشخص از دیوار ساختمان است قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . بعد نصب کمپرسور توسط یک نصاب حرفه ای، دو بخش پنل جلویی که در مقابل اتاق هستند و پنل‌های پشتی که بیرون از اتاق قرار دارند از هم جدا می‌شوند.

کمپرسور اینورتر روتاری کولر سامسونگ کم مصرف

کمپرسور اینورتر یک مبدل برق الکترونیکی است که جریان مستقیم DC را به جریان AC تبدیل می‌کند.به کمک کمپرسور اینورتر روتاری می‌توان سرعت موتور AC سه فاز را کنترل کرد، بدون این‌که قدرت کمپرسور کاهش یابد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 .کمپرسور اینورتر در کولر گازی سامسونگ برقی بسیار کمی را مصرف می‌کند و جزو کمپرسور‌های محبوب در کولر گازی‌ها است.

تشخیص قدرت کمپرسور با برق کمپرسور samsung

یکی دیگر از مواردی که می‌توان قدرت کمپرسور در کولر گازی سامسونگ را تشخیص داد، برق کمپرسور می‌باشد.بر اساس تک فاز بودن و سه فاز بودن برق کمپرسور، قدرت آن نیز مشخص خواهد شد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000v . کمپرسور‌ های تک فاز با علامت ph1 و سه فاز با علامتph3 نشان داده می‌شوند.از کمپرسور‌های تک فاز بیشتر در کولر گازی‌ها استفاده می‌شود، زیرا توان مصرفی پایین تری نسبت به ۳ فاز دارند.

هوای بیشتر در کولر گازی سامسونگ 18000

کولر گازی فوق العاده‌ی سامسونگ در بهترین حالت طراحی شده است. طراحی این محصول، امکان ورود هوای بیشتر را فراهم می کند و به این سبب، عملکرد این کولر گازی را بهبود می بخشد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . سیستم خنک کننده‌ی این کولر گازی از هر نظر کارآمد است. طراحی کولر گازی سامسونگ 18000 بسیار منحصر به فرد است

مبارزه با ویروس ها و فیلتر آلاینده ها

Virus Doctor با استفاده از فناوری یون S-Plasma تقریباً همه‌ی باکتری ها و ویروس های موجود در هوای خانه را از جمله ویروس آنفولانزا و Corona از بین می برد و از این جهت موجب پاکیزگی هوا و جلوگیری از بیماری می شود قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . این کولر گازی دارای یک فیلتر هوای با کیفیت و کارآمد است و شما می توانید به راحتی آن را برداشته و تمیز کنید

صرفه جویی در انرژی

حالت Single User از کمترین ظرفیت کمپرسور استفاده می کند که موجب کاهش مصرف برق می شود در حالی که هنوز محیط خانه را خنک نگه می دارد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 ؛ بنابراین شما بدون اینکه از مصرف برق نگران باشید، می توانید از آن لذت ببرید.

محافظ شاسی

این کولر گازی قادر است درجه حرارت بسیار گرم را تحمل کند چون به یک کندانسور بزرگ و بهینه مجهز شده است قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . همچنین AQ18UUQN دارای یک پوشش ضد خوردگی است و شاسی آن در برابر زنگ زدگی مقاوم شده است.

محافظ کمپرسور

کولر گازی سامسونگ در شرایط دشوار نیز جوابگوی نیاز های شماست. با دارا بودن تکنولوژی Triple Protector Plus ، این کولر گازی در برابر نوسانات برق و ولتاژهای کم و زیاد نیز مقاوم شده است قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . با استفاده از محافظ Triple Plus در این کولر گازی دیگر نیازی نیست در مورد تخلیه‌ی ولتاژ بالا که ناشی از نوسانات جریان های الکتریکی است نگران باشید

قيمت کمپرسور کولر گازي 18000

قدرت خازن این محصول نیز ۳۵/۳۷۰ میکروفارنهایت بر ولت است و مبرد R22 گاز مصرفی آن است. ارتفاع کمپرسور روتاری GMCC ظرفیت ۱۸۰۰۰ در حدود ۳۱۱ میلیمتر و تعداد پایه های آن ۳ عدد می باشد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . قدرت ورودی موتور این کمپرسور GMCC در حدود ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت می باشد که از فرکانسی ۵۰ هرتزی برخوردار بوده و از نوع تک فاز است.

کمپرسور چیست چه مدل هایی دارد؟

کمپرسور با مصرف انرژی الکتریکی، گاز مبرد را از اواپراتور دریافت می کند، آن را فشرده می کند و به سمت کندانسور میفرستد. به بیان ساده تر کمپرسور وسیله ای برقی است که با فشرده کردن گاز، فشار آن را زیاد میکند قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . احتمالا همین ابتدا متوجه شده اید که یک کمپرسور، بخش اصلی یک کولر گازی است.

کمپرسور چیست چه مدل هایی دارد؟

کمپرسور چیست چه مدل هایی دارد؟

کمپرسور کولر گازي 18000

در کولرهای گازی از نوعی گاز مخصوص به نام R22 استفاده می شود که با فشرده سازی توسط کمپرسور به سرعت دمای آن کاهش می یابد و تبدیل به مایع می شود قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . این همان گاز مشهور است که منزل شما و خیلی های دیگر را خنک می کند و به صورت قطره هایی کند از لوله مخصوص خارج می شود.

برخی ویژگی های کلیدی محصول

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 طراحی ساده و در عین حال زیبا و شکیلنسبت عملکرد فوق العادهظرفیت برودتی حقیقی

اسکرول

در این نوع کمپرسور چیزی که سبب فشردن گاز می شود، حرکت مخالف دو مارپیچ داخلی است. یکی از مارپیچ ها متحرک و دیگری است. حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز می شود قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . این کمپرسورها در کولرهای گازی با ظرفیت بالا کاربرد دارد. این کمپرسورها راندمان بسیار بالایی دارند و طبیعتا بسیار گران تر از دو نوع دیگر هستند.

پیستونی

کمپرسور پیستونی کولر گازی عملکردی شبیه پیستون خودرو دارد. این کمپرسور با هر بار رفت و برگشت پیستون، مقداری از گاز مبرد که در محفظه کمپرسور وجود دارد را به داخل سیلندر می مکد، فشرده می کند و به خارج هل می دهد. این نوع کمپرسور بیشتر در مناطق گرم کاربرد دارد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . البته امروزه به دلیل سروصدای زیاد این کمپرسورها، استفاده از آنها بسیار کم شده است.

روتاری

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 در ادامه مطلب این نوع کمپرسور را که بیشترین استفاده را در ایران دارد، بررسی می کنیم.

کمپرسور روتاری کولر گازی چیست و چطور کار می کند؟

کمپرسورهای روتاری دارای مکانیزم جا به‌ جایی مثبت و از نوع چرخشی هستند. در این نوع کمپرسورها با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . همانطور که گفته شد این گاز بعد از چرخش کمپرسور فشار به مراتب بالاتری نسبت لحظه ورود پیدا خواهد کرد. همین فشار بالا باعث خروج سریع و پرتابی گاز از قسمت خروجی می شود

GMCC

GMCC یکی از زیر مجموعه های برند ژاپنی و خوشنام Toshiba است. کمپرسور روتاری GMCC ظرفیت 18000 مدل قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 PH290M2A-4FT1 از جدیدترین تولیدات برند چینی GMCC است که در حوزه تولید محصولات برودتی توانسته سهمی برای خود دست و پا کند.

17367 BTU

این کمپرسور روتاری جابجایی 25 متر مکعبی داشته و بار برودتی آن 17367 BTU می باشد که بصورت 18000 از آن یاد می شود قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . قدرت خازن این محصول نیز 35/370 میکروفارنهایت بر ولت است و مبرد R22 گاز مصرفی آن است. ارتفاع کمپرسور روتاری GMCC ظرفیت 18000 در حدود 311 میلیمتر و تعداد پایه های آن 3 عدد می باشد.

کمپرسور PH290M2A-4FT1

کمپرسور PH290M2A-4FT1 جهت استفاده در کولر هایی خانگی با قدرت و توان پائین مناسب است.با این که ظرفیت برودتی دستگاه در اکثر کد ها اندکی بیشتر از ۱۸۰۰۰ است ولی در بازار به ۱۸۰۰۰ شناخته می شود. قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 ، از نمونه هایی با قدرت مشابه با برند های LG ، Samsong و میتسوبیشی اقتصادی تر و کیفیت آن قابل قبول است.

انواع کمپرسور کولر گازی

یک کمپرسور به عنوان “قلب” یک سیستم خنک کننده مکانیکی مبتنی بر مبرد عمل می کند. در داخل هر یونیت کولر گازی یک کمپرسور وجود دارد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . کمپرسور کولر گازی نقش مهمی در فشردن مبرد هنگام ورود به دستگاه به منظور افزایش درجه حرارت آن دارد. به محض گرم شدن، گاز از کمپرسور خارج شده و وارد کندانسور می شود تا روند خنک کننده شروع شود.

سه نوع از مهم ترین کمپرسورهای قابل استفاده

  • کمپرسور روتاری (Rotary Air Conditioning Compressor)
  • کمپرسور پیستونی (Reciprocating)
  • کمپرسور اسکرال (Scroll AC Compressor)

کمپرسور کولر گازی

از آنجایی که کمپرسور کولر گازی به عنوان قلب تپنده دستگاه می باشد در هنگام خرید و فروش کمپرسور کولر گازی باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود تا هنگام استفاده از آن با مشکلات متعددی برخورد نکنید قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . به همین دلیل به شدت به شما توصیه می کنیم که برای خرید کمپرسور کولر گازی حتما از مراکز فروش کمپرسور کولر گازی قابل اعتماد اقدام به خرید کنید و حتما اصلی آن را بخرید.

کمپرسور کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد؟

سیستم های خنک کننده و کولر گازی از اجزایی دقیق و مختلف تشکیل شده است که پروسه و نتیجه نهایی همه اجزاء تشکیل شده، ایجاد و راحتی و خنک کنندگی فضای مورد نظر شما می باشد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . هر بخشی از یک کولرگازی وظیفه و اهمیتی دارد اما برخی از این قطعات مستلزم توجه ویژه ای هستند ، یکی از این قطعات کمپروسور یک دستگاه است که اساسا قلب یک کولر گازی محسوب می شوند.

کمپرسور کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد؟

کمپرسور کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد؟

عدم ضمانت کمپرسور کولرگازی به تنهایی

اگر چه خرید دوباره کولرگازی هزینه بردار است اما اکثر شرکت ها در صورت خرید کامل کولرگازی(پنل و کمپرسور) آن را ضمانت می کنند قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . پس در صورت خرید کمپرسور به تنهایی شامل گارانتی نمی شود و احتمال خراب شدن دوباره آن وجود دارد. اکثر شرکت ها در صورت عوض کردن کمپرسور هیچ گارانتی برای کمپرسور جدید ارائه نخواهند داد.

نکات لازم جهت خرید کمپرسور کولر گازی

هنگامی که با خرابی کمپرسور کولرگازی روبرو می شود برای تعویض کمپرسور کولر گازی در وهله اول باید نمونه ای مشابه از آن را که با سیستم شما همخوانی دارد تهیه کنید قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . باید به این مسئله توجه داشته باشید که کمپرسور خریداری شده باید از نظر توان و ظرفیت با کمپرسور خراب برابر باشد زیرا در غیر اینصور می تواند کمپرسور جدید نیز پس از گذشت مدتی خراب خواهد شد.

بهبود استفاده از انرژی

اگر شما کمپرسور کولرگازی را عوض کنید پنل داخلی همان پنل قبلی می باشد که در این صورت کولرگازی قادر نخواهد بود یک کارایی انرژی مشابه به سیستم کاملا جدید به شما بدهد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . در صورت همخوانی نداشتن پنل و کمپرسور احتمال مصرف بیشتر برق نیز وجود دارد.

در صورت عدم موجودیت کمپرسور مشابه چه اقدامی باید انجام داد؟

مسئله این است که بروز این حادثه در ایران بسیار زیاد است از همین رو در صورتی که با این مشکل روبرو شدید بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به دنبال کمپرسوری باشید که بیشترین شباهت را به کمپرسور خراب شده سیستم شما داشته باشد. پس بهترین راه این است که از مراکز فروش کمپرسور کولر گازی اقدام به خرید کنید که بتوانند در این جور مواقع بهترین جایگزین را به شما معرفی کنند .

قسمت های مکانیکی (کمپرسور)

قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 شامل قسمت های اصلی مانند پیستون؛سیلندر ؛سر سیلندر؛میل لنگ؛شاتون؛یاتاقان؛سوپاپ دهش و مکش؛و واشرها می باشد.

سوپاپ اطمینان چه زمانی عمل می کند؟

زمانی که فشار در سیلندر زیاد شود و علت آن:

  1. بالا رفتن دما در روزهای گرم سال
  2. کثیف و در معرض آفتاب قرار داشتن کندانسور
  3. خراب شدن فن کندانسور

سوپاپ اطمینان

کمپرسورهای کولر گازی پنجره ای و اسپلیت علاوه بر سوپاپ مکش و تخلیه قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 ؛ سوپاپ دیگری به نام سوپاپ اطمینان دارند که برای جلو گیری از خسارت به کمپرسور تعبیه می شود و هنگامی که عمل می کند صدای آن شبیه پنچر شدن چرخ ماشین می باشد که به وسیله فنر های مار پیچ قوی در محل خود نگه داشته می شوند.

صدا خفه کن (مافلر)

کمپرسورهای سیلندر پیستونی دارای صدا خفه کن داخلی در رانش و مکش هستند و گاهی اوقات در بیرون کمپرسور در مسیر رانش نیز نصب می شودکه باعث می شود صدای نا هنجار کمپرسور را بگیرد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 . این صدا خفه کن از استوانه ای برنجی با پره های داخلی تشکیل شده که با افزایش ناگهانی و کم کردن سرعت؛ صدای نا هنجار کمپرسور را کم می کند.

موتور روتاری (Rotary)

این نوع موتور یک کمپروسور چرخشی متشکل از یک جفت غلتک است که به صورت خاصی طراحی شده و در فاصله بسیار کم بین یکدیگر قرار گرفته اند بین این غلتک ها در جهت مخالف چرخش می دهند و هوا از طریق آنها عبور می کند تا تحت فشاز بسیار بالا به سمت لوله خروجی انتقال یابد یا به عبارتی دیگر در این نوع کمپرسور ها با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد قيمت کمپرسور کولر گازي سامسونگ 18000 ، بدین ترتیب که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *