وبلاگ

قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000

قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000

قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000

قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 کولر گازی تراست 18000 BTU گرید A مدل TTSR18HT1 با ظرفیت 18000 Btu یکی از محصولات محبوب شرکت تراست است. انواع وسایل سرمایشی- گرمایشی برند تراست با تکنولوژی بسیار پیشرفته طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000

مدلهای مدرن کولر گازی تراست، کیفیت قطعات اصلی، عملکرد فوق العاده عالی، خدمات پس از فروش، گارانتی طولانی مدت و هزینه مناسب در مقایسه با سایر رقبا یک گزینه عالی برای تمامی افراد بشمار می رود. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 کولر گازی تراست تحت پوشش گارانتی شرکتی و اصلی بوده، لذا نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت.

قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000

قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000

کولر گازی تراست ۱۸۰۰۰ BTU

کولر گازی تراست ۱۸۰۰۰ BTU گرید A مدل TTSR18HT1 دارای اسپلیت دو تکه می باشد بدین علت که انواع کولرگازی اینورتر قادر به تولید گرمایش و سرمایش بسیار مناسبی بوده که در بین سایر مدل های کولر گازی تراست یک تحولی اعجاب انگیز محسوب می شود که این مدل از کولر گازی trust از این قاعده مستثنا نمی باشد. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 این نوع از کولرگازی trust، عمل دور اولیه را به آرامی انجام می دهد

کولر گازی تراست با ظرفیت های ۸۰۰۰ BTU

کولر گازی تراست با ظرفیت های ۸۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۱۵ مترمربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)، ۱۰۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۲۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر) و ۱۲۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۳۲ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)، ۱۸۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۴۵ مترمربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)، ۲۴۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۶۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)، ۳۰۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۷۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر) و ۳۶۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۸۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر) در مدلهای سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود.

دیگر ویژگی های کولر گازی تراست ۱۸۰۰۰ BTU گرید A مدل TTSR18HT1

  • طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد
  • تولید شده طبق آخرین تکنولوژی روز جهانی
  • داشتن قیمت بسیار مناسب
  • داشتن گارانتی و ضمانتنامه بلند مدت
  • حمل و نقل آسان
  • نصب راحت و آسان
  • کارایی و عملکرد بسیار فوق العاده
  • نصب رایگان
  • امکان لوله کشی طولانی

معرفی اسپلیت و کولر گازی تراست

اسپلیت و کولر گازی تراست ساخت کشور چین است و یکی از بهترین انواع کولرهای گازی و سیستم های تهویه مطبوع محسوب می شود. کمپانی تراست فعالیت خود را از سال 1364 در ایران آغاز نمود و تا به امروز توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 کولر گازی تراست قیمت مختلفی دارد و قیمت آن می تواند با توجه به ظرفیت و نوع این سیستم، تغییر نماید.

انواع کولرگازی تراست

کولرگازی تراست دارای انواع مختلفی است و شما می توانید با توجه به موقعیت و مکان مورد نظر برای نصب، یکی از انواع کولرگازی دیواری، ایستاده، پرتابل و پنجره ای در ظرفیت های 9 هزار تا 100 هزار را خریداری نمایید. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 همچنین خوب است بدانید که این برند از کولر گازی دارای مدل های معمولی و اینورتر هستند.

ویژگی های کولر گازی تراست

اسپلیت تراست به دلیل صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی زبانزد است. همچنین این محصولات را محیط زیست سازگاری داشته و به دلیل استفاده از فناوری های روز دنیا، عملکرد قابل قبولی دارد. در کولر گازی تراست از توسعه دهنده برد قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 الکتریکی، ژنراتور DC و … استفاده شده است تا کاربران بتوانند بهترین عملکرد و کارایی را از این سیستم شاهد باشند.

مشخصات کولر گازی اسپلیت تراست – TRUST

کمپانی تراست با تکیه و بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی اروپا و همچنین به مدد رعایت استانداردهای بین المللی، توانسته کولرهای گازی بسیار قدرتمندی را با سطح کیفی عالی به بازار عرضه کند. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 این کمپانی با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته در کنار تخصص نیروهای ماهر، خط تولید کولرهای باکیفیت و راندمان بالایی را ایجاد کرده است.

کولر گازی تراست

از طرفی تنوع در مدل و ظرفیت سبب می شود تا کولر گازی تراست بتواند برای هر فضایی، مدلی قابل قبول ارائه دهد. درواقع این برند برای هر فضایی با هر متراژی، سیستم تهویه مطبوع فوق العاده ای به بازار عرضه کرده است. به این ترتیب است که می توانیم بگوییم کولرگازی و اسپلیت تراست، قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 سهم زیادی از بازار را در اختیار دارد.

موقعیت نصب اسپلیت تراست

اسپلیت های تراست با توجه به مدل های مختلف، موقعیت های نصب گوناگونی دارند. به عنوان مثال در صورت دارا بودن فضای کافی، می توانید کولرهای گازی دیواری این برند را خریداری نمایید قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 و برای فضاهای بزرگ تر می توانید به سراغ کولرهای ایستاده با ظرفیت های زیاد برای مساجد و سالن های بزرگ بروید.

کمپرسورها و گاز مبرد اسپلیت های تراست

در این کولرهای گازی، به منظور افزایش راندمان و عملکرد دستگاه ها، از کمپرسورهای مختلفی مانند کمپرسورهای اسکرال و روتاری استفاده می شود. همچنین کولرهای گازی کم مصرف این برند دارای کیت اینورتر هستند و عملکرد بسیار خوبی در کنار مصرف کم برق دارند. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 ضمن آنکه در این کولرهای گازی، از گاز مبرد R22 و R410 استفاده شده که با محیط زیست سازگاری دارد.

فن کولر گازی پنجره ای اسپلیت

تابستان یکی از گرم ترین فصل سال است، برای همین از دستگاه های خنک کننده مانند کولر گازی، فن و پنکه استفاده می کنیم، این نوع محصول در انواع پنجره ای، قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 ایستاده و اسپلیت در بازارهای جهانی موجود بوده و در انواع طرح و رنگهای مختلف تجارت می شود.

فن کولر گازی پنجره ای

یکی از قطعاتی که در کولر گازی پنجره ای بسیار حائز اهمیت بوده، فن است زیرا این قطعه با چرخش، هوای خانه را به بیرون انتقال داده و شروع به تغییرات دما می کند.اگر این قطعه گرد و غبار گرفته یا پره آن دچار شکستگی شود، قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 آن زمان با کار کردن فن یک بو شبیه به آشغال وارد فضای خانه شده و هوای داخل را آلوده خواهد کرد

فن کولر گازی

همه ما در تابستان از کولر گازی برای خنک کردن خانه خود استفاده می کنیم و بعد از گذشت گرما دستگاه را خاموش کرده و تا فصل بعدی روشن نمی کنیم، همین امر موجب شده بر روی فن، گاز، فیلتر و اقلامهای دیگر آن، گرد و غبار نشسته و برای استفاده در سال آینده مشکلات فنی پیدا کند، پس هر موقع به مدت طولانی این دستگاه خاموش بود و قصد استفاده کردن از آن را دارید، حتما به مغازه دستگاه های سرمایشی مراجعه کرده و برای سرویس کولر، کپسول گاز و موارد نامبرده اغدام نمایید.

فن کولر گازی

فن کولر گازی

فن کولر گازی اسپلیت

وسایل سرما و گرمایشی مانند کولر گازی کم مصرف اسپلیت موتور سنگینی داشته که معمولا در پشت دستگاه اصلی، بیرون قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 از خانه بر روی دیوار نصب میگردد و اجزای داخلی آن از فن، آرمیچر، کمپرسور، رادیاتور و لوله موبین تشکیل شده است.

پروانه فن کولر گازي ال جي

اجزای درونی دستگاه اصلی که در داخل خانه نصب میگردد شامل: برد الکترونیکی، سنسور تنظیم دما، صفحه نمایشگر، لوله تخلیه آب، قطعه پرتاب باد، تنظیم حالت و فیلتر هوا نیز تشکیل می شود. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 حال شما عیب این قطعه را بر طرف نکنید به مرور زمان با استفاده مکرر موجب صدمه زدن به ما بقی قطعات شده و با پخش بو نامطلوب، موجب بیماریهای عفونی، ریوی و تنفسی می شوید.

فن کولر گازی سامسونگ

یکی از بهترین برند در بازار جهانی، سامسونگ بوده که در تولید کولرهای گازی حرف اول را در دنیا می زند، زیرا توسط قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 مهندسان خود تصمیم به اضافه کردن فن کمکی به داخل موتور گرفته اند تا موجب خنک کنندگی فضای خانه یا محل کار در مدت زمان کوتاه تر با مصرف برق کمتر شوند که این امر توجه خیلی از خریداران کولر را به خود جلب کرد

فن کولر گازی پنجره ای سوپرا

یکی از قدیمی ترین کولر گازی ایستاده نوع پنجره ای سوپرا است که معمولا وزنی سنگین همراه با فن قدرتمند داشت، اما مشکل اساسی که در آن به وجود می آمد، خازن آن بود زیرا برای ذخیره کردن انرژی در خود فشار برق زیادی را تحمل میکرد که با نوسان برق موجب خرابی این قطعه می شد، قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 جالبه بدانید با از کار افتادن این قطعه باز هم عملکرد خود را حفظ کرده و شروع به خنک کردن فضای خانه میکرد

فن کولر گازی سوپرا

یکی از مشکلاتی که در کولر گازی 2400 سوپرا بعد از چند سال به وجود می آید، فن آن بوده که قدرت این نوع محصول را در این زمنیه می رساند، زیرا از یک تکنولوژی خاص برای ساخت این پروانه بکار گرفته اند.معمولا کولرهای گازی بعد از مدتی خراب شده و در حین خنک کردن خاموش می شود، قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 هر موقع شما شاهد خنک نکردن اتاق خود هستید یعنی وسیله سرمایشی شما نیازمند تعمیر است.

فن کولر گازی کار نمی کند

زمانی که مکان مورد نظر شما سرمای کمتری داشته و با بیشتر کردن درجه هم خنک نمیگردد یعنی فن کولر گازی شما به خوبی کار نمی کند، ولی خب شما برای اطمینان اینکه این قطعه واقعا خراب است یا نه، آن را به خوبی تست کنید مانند قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 سیم، فیلتر هوا، موتور و شیلنگ تخلیه آب و اگر در این موارد خرابی یافت نشد حال دلیل اصلی کولر همان بوده و نیاز به تعمیر دارد.

فن کولر گازی پنجره ای تراست

امروزه در مکانهای اداری از کولر گازی 12000 پنجره ایی تراست استفاده می کنند، زیرا قطعه فن آن به سرعت آب موجود در رادیاتور را سریعا یخ کرده و با پرتاب باد تند فضای اداره را به دما مطلوب خود میرساند این نوع محصول جزو دسته هایی به قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 حساب می آید که دارای سنسور دما بوده و با تنظیم آن به صورت خودکار اتاق را خنک می کند.

فن کولر گازی قیمت

قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 در تمامی مطالب بالا برای شما از کارایی و خرابیهای فن کولر گازی ال جی و چگونگی عملکرد آن توضیحات کاملی دادم، این قسمت درباره قیمت و طریقه سفارش این محصول شرح داده تا شما دوستان گرامی که تا اینجا همراه ما بودید، دست خالی باز نگردید.

حالت فن کولر گازی

معمولا سیستمهای کولر گازی زمینی دارای دکمه هایی برای تنظیم عملکرد آن هستند که با چرخاندن کلید، فن به حالت مختلف تغییر و شروع به گرما یا سرما می کند. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 همه کولرها با کابل فشار قوی کار کرده و باید مستقیم به کنتور متصل گردد، زیرا برق خانگی توان روشن کردن نداشته و بیشتر به دستگاه شما آسیب وارد می کند.

مشخصات خرید کولر گازی تراست – TRUST

کولر گازی تراست یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی می باشد که بواسطه سطح کیفیت بسیار بالا و همچنین تنوع در ظرفیت های تولیدی توانسته در بازار رقابت سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 شرکت تراست با بهره مندی از دانش فنی روز اروپا و رعایت استانداردهای بین المللی همواره سعی بر آن داشته کالاهایی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و بدست مشتریان در سراسر دنیا برساند.

سیستم تهویه مطبوع تراست

سیستم تهویه مطبوع تراست در انواع مختلف و در ظرفیت های متفاوت تولید می شود که می توان از آنها به منظور ایجاد هوایی مطبوع در محیط های ساختمانی، اداری و یا تجاری استفاده کرد. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید کولرهای گازی، قیمت تمام شده برای مشتری است که کولر اسپلیت های تراست ضمن کیفیت خوب، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند.

عوامل موثر در قیمت کولر گازی تراست

در قیمت گذاری سیستم های تاسیسات ساختمانی و تهویه مطبوع عوامل مختلفی تاثیر دارند؛ برای تجربه خریدی موفق و متناسب با نیاز خوب است که به عوامل موثر در قیمت کولر گازی تراست نیز توجه داشت تا با بررسی این عوامل مدلی را انتخاب کرد که پوشش دهنده نیاز محیط مورد نظر باشد. در ابتدا می توان به برند آن به عنوان یک تولیدکننده مطرح اشاره داشت که این مسئله به سبب حفظ جایگاه برند در بازار و ارتقای فروش در جریان رقابت مهم می باشد.

قيمت فن کولر گازي

در این رقابت برندهای معتبر سعی در کسب رضایت مشتریان دارند و به همین خاطر محصولی با کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد را روانه بازار می کنند. کمپانی تراست نیز از این قائده مستثنی نبوده و علاوه بر آن گارانتی و خدمات پس از فروش مختلفی را ارائه می دهد که آن را از دیگر مارک های متفرقه متمایز می سازد. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 به همین خاطر می توان برند را یکی از این عوامل موثر در ارزش کولر گازی دانست.

پروانه فن کندانسور کولر گازي

فناوری هایی که طراحان مختلف در ساخت کولر اسپلیت تراست به کار می برند در تعیین قیمت آن تاثیر دارد؛ به عنوان نمونه می توان به وجود کیت اینورتر اشاره داشت که به سبب تاثیری که در کاهش چشمگیر مصرف برق دستگاه دارد، هزینه بیشتری هم دارد. می توان به موارد گفته شده عامل قدرت هوادهی را نیز افزود. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 مدل های مختلف کولر گازی تراست با توجه به ظرفیت هوادهی که دارند، قیمت های مختلفی خواهند داشت.

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی تراست

کمپانی تراست به منظور تامین نیاز بازار این سری از سیستم های تهویه مطبوع را با موقعیت نصب های متفاوت تولید و به بازار ارائه می نماید. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 پیش از خرید کولر گازی تراست باید به این نکته دقت داشت که قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش در این دستگاه ها باعث شده بسیاری از وسایل حرارتی و برودتی مورد نیاز ساختمان حذف و در این صورت در بسیاری از هزینه های اقتصادی صرفه جویی نمود.

کولر گازی ایستاده و دیواری

کولر گازی ایستاده و دیواری از نمونه های پرکاربرد این کمپانی هستند که به دلیل تنوع در ظرفیت میتوان در فضاهایی با متراژ متفاوت مورد استفاده قرار داد. این اسپلیت ها در ظرفیت هوادهی 9000 الی 100000 btu با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 از کولر گازی هایی با موقعیت ایستاده می توان در فضاهایی با متراژ بالا نظیر مساجد، بانک ها، سالن ها و یا فروشگاه ها مورد استفاده قرار داد.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های تراست

به دلیل تنوع در مدل های مختلف کولر گازی تراست، این شرکت به منظور بهبود عملکرد و افزایش راندمان دستگاه های تولیدی، از کمپرسور های روتاری و اسکرال در این سیستم ها بهره می برد. استفاده از اسپلیت تراست (Trust) در مناطق معتدل و مرطوب گزینه ای ایده آل بشمار می آید. همچنین کمپانی تراست به منظور کاهش مصرف برق از تکنولوژی اینورتر در ساخت این سیستم ها بهره می برد، که همین امر تاثیر مستقیمی در افزایش بازدهی کولر گازی دارا می باشد.

محصولات تراست چند نوع هستند

پیش از انتخاب مدل مناسب برای مکان خود با تنوع محصولات تراست مواجه خواهید شد. برای انجام خریدی موفق بایستی به این سوال هم بپردازید که محصولات تراست چند نوع هستند. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 این کمپانی پیشرو و صاحب نام سیستم های گوناگونی جهت تهویه مطبوع و گرمایشی و سرمایشی تولید و عرضه می کنند که مناسب کاربری های مسکونی، اداری، تجاری و غیره اند.

کولر گازی تراست ساخت کجاست

برای اطلاع دقیق جهت خریدی هوشمندانه ممکن است این سوال برای خریداران پیش بیاید که کولر گازی تراست ساخت کجاست. شرکت تراست واقع در کشور چین می باشد که از جمله گروه های صنعتی پیشرو در زمینه لوازم خانگی و ساختمانی از جمله انواع کولر گازی اسپلیت است. این شرکت طی سالیان فعالیت های خود از موفقیت های زیادی برخوردار بوده و به همین سبب محصولات تولیدی خود را به دیگر کشورها از جمله ایران صادر می کند.

راهنمای خرید کولر گازی پنجره ای مهراصل ۱۸۰۰۰

کولر گازی پنجره ای مهراصل ۱۸۰۰۰ یک محصول ایرانی است که بخاطر امکانات زیادی که دارد، توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 کولر گازی پنجره ای مهر اصل برچسب انرژی B دارد و بخاطر کمپرسور پیستونی که داخل این دستگاه قرار گرفته است، نسب به کولر های پنجره ای از عملکرد برودتی قابل توجهی برخوردار می باشد.

پروانه فن بلوور

کولر گازی پنجره ای مهراصل ۱۸۰۰۰ کاربرد زیادی برای محیط های با متراژ پایین مثل سالن های اداری کوچک دارد و می تواند اتاق را به خوبی خنک کند. این محصول با ظرفیت ۱۸۰۰۰ و بهره مندی از گاز خنک کننده R22 برای مناطق گرمسیری مناسب می باشد و می تواند در گرم ترین مواقع سال نیز کارآمد باشد. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 دستگاه مذکور امکان نصب در پنجره اتاق را دارد. به صورتی که نیمی از آن داخل اتاق قرار می گیرد و نیمی دیگر بیرون.

نحوه عملکرد کولر گازی پنجره ای مهراصل

کولر گازی پنجره ای به دلیل قدرت سرمایشی بالایی که دارد چندین سال است که محبوبیت زیادی پیدا کرده و کارکرد بالایی در فصل گرما دارد. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 این کولر بر خلاف کولر های اسپلیت، از یک یونیت تشکیل شده است و نیازی به لوله کشی برای اتصال اجزایش به یکدیگر ندارد و بسیار کم جا و پرکاربرد است.

پروانه داکت اسپليت

کولر پنجره ای اکثر اوقات برای فضاهای کوچک تر استفاده می شود. نحوه کار این کولر به این شکل است که هوای گرم داخل محیط را گرفته و پس از تبدیل کردنش به هوای خنک و تصفیه شده، آن را به محیط بر می گرداند. یک فن داخل کولر طراحی شده است به اسم فن اواپراتور. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 این فن وقتی شروع به کار می کند، هوای اتاق را به درون کولر می کشاند و آن را به سمت صفحات فلزی سرد هدایت می کند.

 پروانه داکت اسپليت


پروانه داکت اسپليت

مزایای کولر گازی مهر اصل ۱۸۰۰۰

کولر گازی پنجره ای مهراصل ۱۸۰۰۰ یک محصول ایرانی است که با توجه به شرایط آب و هوایی ایران طراحی شده و توانسته به خودش را تبدیل به یکی از محصولات با کیفیت در بازار ایران تبدیل کند. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 این کولر پنجره ای تا دمای ۶۰ درجه سانتیگراد کارایی دارد و می تواند به خوبی هوای اطراف خود را تصفیه کند و خنک نگه دارد.

قيمت پروانه کولر گازي جنرال

این کولر گازی امکان پرتاب باد به دو جهت بالا و پایین دارد و علاوه بر آن دارای ۴ درجه تنظیم سرعت است که از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار است. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 از این گذشته کولر مهر اصل دارای یک ترموستات هوشمند می باشد که با فعال کردن آن، کولر روی حالت تنظیم هوای خودکار قرار می گیرد.

معایب کولر گازی پنجره ای مهراصل ۱۸۰۰۰

کولر گازی مهر اصل نسبتا میزان صدای بالایی دارد. همینطور نسبت به دیگر کولر های پنجره ای وزن بیشتری دارد و سنگین تر است و گاها ممکن است که هنگام جابجایی کمی دردسر ساز باشد. قيمت فن کولر گازي پنجره اي تراست 18000 همچنین این کولر پنجره ای هم مانند دیگر کولر های پنجره ای فاقد عملکرد حرارتی می باشد و در فصل سرما و زمستان کاملا بدون کاربرد است.

مشخصات فنی کولر گازی پنجره ای مهراصل ۱۸۰۰۰

  • عملکرد صرفا سرمایشی
  • گاز مبرد R22
  • مناسب برای آب و هوای گرم و حاره ای
  • ظرفیت سرمایش ۱۸۰۰۰
  • حداکثر توان برق مصرفی ۲۵۰۰W
  • حداکثر جریان برق مصرفی ۱۱.۵ آمپ
  • میزان هوادهی ۸۸۰m3/h
  • دارای قابلیت پرتاب باد ۲ جهته
  • کمپرسور پیستونی
  • ابعاد ۷۶۰*۵۰۰*۶۸۰
  • وزن ۸۱ کیلوگرم
  • میزان صدا ۶۰db
  • امکان کارکرد تا ۶۰ درجه سانتی گراد
  • برند کمپرسور کوپلند
  • گرید انرژی B
  • امکان کارکرد با ۲۲۰ ولتاژ خانگی
  • دارای عایق بندی حرارتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *