وبلاگ, دسته‌بندی نشده

قيمت گاز کولر

قيمت گاز کولر

قيمت گاز کولر

قيمت گاز کولر شارژ گاز کولر گازی، از جمله مواردی است که منجر به بهبود بازدهی کولر گازی و کاهش بیشتر دمای محیط در فصل بهار و تابستان می‌شود. سیستم‌های تهویه مانند کولر گازی، کولر ماشین، یخچال و… برای کاهش دمای هوا از گازهای فریونی مانند گاز R22 (کلرودیفلورومتان) یا گاز R406 استفاده می‌کنند؛ که میزان آن به هنگام سرویس هر یک از این سیستم‌ها، بررسی می‌شود.

قيمت گاز کولر

شارژ گاز کولر ماشین، از جمله کارهایی است که با نزدیک شدن به فصل گرما، باید در چک لیست سرویس اتومبیل‌تان قرار دهید. شارژ گاز کولر ماشین در واقع اضافه کردن ماده خنک کننده به کولر جهت خنک نگه داشتن هوای کولر ماشین است. همچنین، هنگامی که قدرت کولر خودروی شما کم می‌شود و باد خنک نمی‌زند، نشانه آن است که به شارژ مجدد گاز کولر ماشین احتیاج دارید.

قيمت گاز کولر

قيمت گاز کولر

شرایط لزوم به شارژ گاز کولر

از جمله حالت‌هایی که نیاز به شارژ گاز کولر هست؛ می‌شود به:

  • کاهش باد کولر گازی
  • افزایش دمای باد خروجی
  • کاهش بازدهی کولر
  • یخ زدگی در لوله‌ی رفت کندانسور
  • فشار گاز کمتر از 60 psi
  • مشاهده برفک یا یخ زدگی فین‌های اواپراتوز کولر گاز

قیمت شارژ گاز کولر گازی، چقدر است؟

چندین عامل بر هزینه نهایی پرداختی شما برای شارژ گاز کولر گازی اثر گذار است. این موارد عبارت هستند از:

قیمت گاز

متناسب با مدل کولر شما و گازی که نیاز دارد؛ قیمت گاز کولر متغیر است. به عنوان مثال، قیمت گاز R22 معمولا از گاز R410 بیشتر است.

میزان گاز کولر گازی مورد نیاز

هر چه کولر شما به میزان بیشتری گاز نیاز داشته باشد که با واحد لیتر سنجیده می‌شود؛ قیمت شارژ کولر گازی شما افزایش پیدا می‌کند.

برطرف کردن نشتی

در صورتی لوله یا مخزن گاز کولر شما دچار نشتی شده باشد؛ سرویسکار هزینه‌ای برای برطرف کردن نشتی دریافت خواهد کرد؛ که متناسب با میزان وخامت نشتی ایجاد شده است.

شستشوی مدار داخلی

در صورت وجود نشتی، نیاز به شستشوی مدار داخلی برای آسیب نرسیدن به دیگر قطعات است.

تعویض فیلتر درایو

در صورتی که به هنگام شارژ، مشاهده شود فیلتر درایو کولر خراب شده است؛ نیاز به تعویض آن است.

نوع کولر گازی

معمولا کولرهای گازی ایستاده به نسبت کولرهای دو تکه و یا پنجره‌ای مخزن بزرگتری دارند و نیاز به گاز بیشتر.

قیمت شارژ گاز کولر ماشین چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه شارژ گاز کولر اتومبیل هم، به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی، هزینه شارژ گاز کولر ماشین ارتباط مستقیمی با حجم موتور یا همان وات کولر دارد. کولرهای با قدرت پایین‌تر به دلیل حجم پایین‌تر مخزن گاز، طبیعتا شارژ کمتری هم نیاز دارند. برای مثال کولرهای ۱۲ و ۱۸ هزار معمولا نرخ یکسان، و کولرهای قوی‌تر یعنی ۲۴ و ۳۲ هزار هزینه بالاتری دارند.

روش شارژ گاز کولر گازی

چندین روش مختلف برای شارژ کردن کولر گازی داریم که در ادامه آمده است:

شارژ گاز وزنی

در این روش میزان گاز مورد نیاز برای شارژ کردن قيمت گاز کولر به وسیله ترازویی دقیق سنجیده می‌شود؛ و سپس توسط سرویسکار به کولر گازی تزریق می‌شود.

شارژ گاز با جدول دمایی و گیج مانوفیلد

روش دیگر شارژ کردن کولر، قيمت گاز کولر بررسی دمای بیرون موتور کولر گازی و دمای داخلی آن است. با بدست آوردن این دو دما و بررسی جدول دمایی ارائه شده از سوی سازنده گاز؛ فشار گاز مورد نیاز را سنجید.

سنجش آمپر کولر

قيمت گاز کولر برخی متخصصین حرفه‌ای با بررسی میزان امپر کولر گازی قادر به برآورد میزان گاز مورد نیاز برای شارژ کولر گازی هستند.

گازr22

گازr22 ، گاز 22 یا، کلرودیفلورومتان، دیفلوئورو مونوکلرومتان که به اختصار (HCFC) نشان داده می شود. این گاز بی رنگ با عنوان HCFC-22 یا R22 شناخته می شود. قيمت گاز کولر از این گاز به عنوان پیشران و مبرد مورد استفاده قرار می گیرد. شاید یه گوش شما هم رسیده که این گاز با تمام کاربردهایی که دارد در حال آسیب رساندن به کره ی زمین می باشد.

چه آسیبی؟

استفاده بیش از اندازه از این گاز موجب گرم شدن زمین که خود این موضوع موجب نازک شدن لایه ی ازن می باشد. قيمت گاز کولر اما با همه ی این مسائل به دلیل تقاضای بالا به صورت جهانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به خصوص در کشورهای در حال توسعه.

HCFC

یکی از دلایل استفاده بیش از اندازه از این گاز در کشورهای جهان سوم ارزان بودن این گاز می باشد. قیمت این گاز بستگی به حجم درخواستی شما دارد. قيمت گاز کولر یکی از کاربردهای بسیار پر تقاضای این گاز در فصل تابستان برای شارژ کولرگازی می باشد. قیمت گاز22 مصرفی هم بستگی به میزان شارژ دارد.

تولید گاز R22

تولید گاز 22 در سطح جهانی در سال 2008 حدود 800 گرم در سال بود که در حال حاضر بیش از 450 گرم از این گاز متعلق به کشورهای در حال توسعه می باشد. قيمت گاز کولر کشورهای توسعه یافته خیلی بیشتر به فکر مسائل زیست محیطی و لایه ازن می باشند که این موضوع موجب کاهش تقاضای آن ها برای گاز r22 می باشد.

نوع برند کولر بر هزینه شارژ گاز کولر گازی تاثیر دارد

قيمت گاز کولر اساسا تعیین و تخمین هزینه شارژ کولر گازی جدای از اینکه به میزان گاز مورد نیاز کولرتان بستگی دارد، اما فاکتورهای دیگری هم به‌صورت مستقیم در آن دخیل هستند که پس از مشاهده سرویسکار برآورد شده و به اطلاع شما می ‌رسد. خود میزان گاز مورد نیاز برای دستگاه هم بر اساس میزان گاز تخلیه ‌شده محاسبه می‌ شود

مشخصات فنی گاز R407c

گاز مبرد R407c ترکیبی از هیدروفلورکربن ها می باشد و قيمت گاز کولر به طور کلی از سه گاز R32 ،R125 و R134 تشکیل شده است که سهم هر کدام به ترتیب برابر است با 23 درصد ، 25 درصد و 52 درصد.

کمپرسور

از گاز R407c به عنوان مایع مبرد و سرد کننده در انواع درایر کمپرسور هوای فشرده استفاده می شود. قيمت گاز کولر گاز R407c در سیلندر کپسول های 11.3 کیلوگرمی و به رنگ نارنجی سوخته تولید و به بازار ارئه می شود.

کاربرد های گاز R407c

از مزایای گاز مبرد R407c می توان انواع کاربردهای صنعتی، تجاری و مسکونی با دمای کاری متوسط و همچنین سازگاری با انواع کمپرسور تبرید از جمله کمپرسور اسکرال کوپلند، کمپرسور سمی هرمتیک کوپلند، قيمت گاز کولر کمپرسور اسکرال دانفوس، کمپرسور منیروپ دانفوس، کمپرسور اسکرال بیتزر، کمپرسور تکامسه و همچنین سازگاری با انواع شیر انبساط ترموستاتیک دانفوس و شیر انبساط آلکو اشاره کرد.

نکات مهم به هنگام شارژ گاز مبرد R407c

قيمت گاز کولر روغن شارژ شده در سیستم به همراه شارژ مبرد حتما باید به صورت مصنوغی باشد
شارژ گاز مبرد به داخل سیستم حتما باید به صورت مایع باشد نه مخلوط دو فازی
به هنگام شارژ مایع مبرد به داخل سیستم حتما باید کل مبرد باقیمانده از سیستم تبرید و تهویه مطبوع خارج شود

برندهای گاز فریون R407c موجود در بازار ایران

  • گاز R407c ایسکون
  • گاز R407c هانیول
  • گاز R407c کولیب
  • گاز R407c دی وای
  • گاز مبرد R407c فروژن
  • گاز مبرد R407c گالکو
  • گاز فریون R407c آلفا
  • گاز فریون R407c هارپ

گاز R407C

گاز مبرد فریونی R407C مخلوطی از گازهای مبرد فریونی R32، R125و R134a می‌باشد که مشخصات بسیار مشابهی نسبت به گاز R22 در تجهیزات تهویه مطبوع دارد. قيمت گاز کولر گاز مبرد فریونی R407C در پروژه جایگزینی تجهیزات تهویه مطبوع، بیشترین تشابه را در مقایسه سایر مخلوط‌های گازی نسبت به گاز R22 دارا می‌باشد.

کاربردهای گاز مبرد فریونی R407C

قيمت گاز کولر سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی، تجاری و خانگی با دمای متوسط

عملکرد

دمای تخلیه نسبتا پا‌یین‌تر
بهترین تطابق با ظرفیت
مشخصات فشار-دما و جریان مشابه با گاز R22 که موجب عدم تغییر اجزا می‌

روغن کاری

سازگار با روان‌کننده پلی ‌اُل ‌استر

خواص فیزیکی و شیمیایی R407

این گاز در سیلندرهای محصول گازی نگهداری می شوند تا اطمینان حاصل شود که مبرد مورد استفاده یا هیچ ماده دیگری نمی تواند دوباره داخل سیلندر شود. قيمت گاز کولر این سیلندرها را باید در محلی خنک و خشک و با تهویه مناسب و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرد. مبرد باید در حالت مایع شارژ شود تا از ترکیب دقیق آن اطمینان حاصل شود.

قيمت گاز r22 ma

گاز r407 ترکیبی از HFC است که با فرمول شیمیایی CH2FCF3 / CH2F2 / CF3CHF2 نمایش داده می شود و به عنوان جایگزینی برای گاز R22 در سیستم های تهویه مطبوع و مصارف برودتی در دمای متوسط استفاده می گردد. از آنجا که R-407C از لحاظ عملکرد با R-22 همخوانی دارد، قيمت گاز کولر می تواند به عنوان یک مایع مبرد مقاوم در مصارفی که قبلاً از R-22 استفاده می شد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از ویژگی‌های بارز محصول

ساخته شده توسط کشور انگلستان
سازگار با لایه ازون

قيمت گاز کولر گاز مبرد فریون R407 ایسکون یک ماده زئوتروپ است. زئوتروپ‌ها به مانند سیالات خالص در دمای ثابتی تبخیر نمی‌شوند و برای تبخیر R407C محدوده 8 تا 10 درجه‌ای وجود دارد. بنابراین طراحی اواپراتورها باید برای تقابل با این اختلاف‌ها صورت گیرد. به عنوان مثال پمپ ‌های گرمایی با منشا آبی باید به گونه ‌ای طراحی شوند که این «محدوده» دمایی موجب یخ زدن آب در اواپراتور نشود.

گاز مبرد فریونی

گاز مبرد فریونی R407C ایسکون ترکیبی از هیدروفلورکربن ها و مخلوطی از گازهای مبرد فریونی R32، R125 و R134a می‌باشد که مشخصات بسیار مشابهی نسبت به گاز R22 در تجهیزات تهویه مطبوع دارد. گاز 407 در پروژه جایگزینی تجهیزات تهویه مطبوع، قيمت گاز کولر بیشترین تشابه را در مقایسه سایر مخلوط‌ های گازی نسبت به گاز R22 دارا می‌ باشد.

مشخصات گاز R407 ایسکون

  1. کاملا بی رنگ
  2. غیر سمی
  3. غیر قابل اشتعال
  4. وزن گاز 11.3 کیلوگرم
  5. رنگ کپسول نارنجی

سازگار با لایه اوزون

گاز مبرد فریون R407C کولیب مخلوطی از گازهای مبرد فریونی R32، R125و R134a میباشد که مشخصات بسیار مشابهی نسبت به گاز R22 در تجهیزات تهویه مطبوع دارد. قيمت گاز کولر گاز مبرد فریونی R407C در پروژه جایگزینی تجهیزات تهویه مطبوع، بیشترین تشابه را در مقایسه سایر مخلوط‌های گازی نسبت به گاز R22 دارا می‌باشد.

گاز فریون

گاز فریون 4 بار سنگین تر از هوا است و به همین خاطر در موقع نشت سریع به سطح زمین میرسد و به سرعت پراکنده میشود به خاطر نواسانات بالای آن . قيمت گاز کولر قانون های فدرال منع ساخته از اضافه کردن گاز فریون به سیستم های دارای نشتی چرا که اول باید نشتی سیستم به نفع لایه ازون برطرف شود و بعد مبرد به سیستم تزریق شود.

نحوه عرضه

نحوه عرضه گاز مبرد فریون R407C کولیب (coolib) قيمت گاز کولر در سیلندر های غیر قابل شارژ 10/9 کیلوگرمی و سیلندر های قابل استفاده مجدد ۴۰ و ۸۰۰ و ۹۲۶ و ۱۰۰۰ لیتری و ISOtank است.

نحوه عملکرد گاز R407

از نوع عملکرد گاز مبرد R407 می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کنیم:

دمای تخلیه نسبتا پا‌یین‌تر
بهترین تطابق با ظرفیت

مشخصات

فشار-دما و جریان مشابه با گاز R22 که موجب عدم تغییر اجزا می‌شود.

ویژگی های گاز مبرد R407

گاز R407 با کمپرسورها در انواع زیر:

  • سمی هرمتیک کامپکت اسکرو
  • سمی هرمتیک پیستونی
  • هرمتیک اسکرال
  • اسکرال

پیستونی منیروپ

بالن صنعت فروشنده گاز R407c قیمت مناسب در برندهای ایسکون ، رفریجرانت و سیفرز می باشد. گاز R407C ترکیبی از HFC است که برای داشتن خواص مشابه R22 در سیستم های تهویه مطبوع طراحی شده است. R407C برای سیستمهای تهویه مطبوع مسکونی ، قيمت گاز کولر سبک و سیستمهای تهویه مطبوع مستقیم مناسب است. همچنین در سیستمهای برودتی دمای متوسط ​​استفاده می شود.

قيمت گاز r22 وسترون

گاز R407c به عنوان مایع مبرد و سرد کننده در انواع درایر کمپرسور هوای فشرده استفاده می شود. گاز R407c در سیلندر کپسول های 11.3 کیلوگرمی و به رنگ نارنجی سوخته تولید و به بازار ارئه می شود. گاز r407c در سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی، تجاری و خانگی با دمای متوسط قابل استفاده است. نحوه فروش گاز R407C در سیلندر های غیر قابل شارژ 10/9 کیلوگرمی و سیلندر های قابل استفاده مجدد ۴۰ و ۸۰۰ و ۹۲۶ و ۱۰۰۰ لیتری و ISOtank است.

فروش گاز R407C

  • گاز R407C سیفرز
  • گاز R407c هانیول (Honeywell)
  • گاز R407c کولیب (Coolib)
  • گاز R407c دی وای
  • گاز مبرد R407c فروژن (Frogen)
  • گاز مبرد R407c گالکو
  • گاز فریون R407c آلفا
  • گاز فریون R407c هارپ
  • گاز r407c ایسکون (Isecon)

عملکرد R407

  1. دمای تخلیه نسبتا پا‌یین‌تر
  2. بهترین تطابق با ظرفیت
  3. مشخصات فشار-دما و جریان مشابه با گاز R22 که موجب عدم تغییر اجزا می‌شود.
  4. سازگار با روان‌کننده پلی ‌اُل ‌استر

مشخصات گاز R407c

  • کاملا بی رنگ
  • غیر سمی
  • غیر قابل اشتعال
  • وزن گاز 11.3 کیلوگرم
  • رنگ کپسول نارنجی
  • سازگار با لایه اوزون

اطلاعات بیشتر گاز R407C یا R407

گاز R407 یا گاز R407c مخلوطی از هیدروفلوروکربن های استفاده شده به عنوان سرد کننده است. این گاز ترکیبی گاز زئوتروپیک از دیفلورومتان (R32)، گاز پنتافلورواتان (R125) و گاز تترافلورواتان (R134) است. گاز دی فلورومتان برای ایجاد ظرفیت گرمایی است. قيمت گاز کولر گاز پنتافلورواتان قابلیت اشتعال را کاهش داده و گاز تترافلورواتان نیز فشار را کاهش می دهد.

قيمت گاز r22 هندي

کپسول های R407 به رنگ نارنجی سوخته هستند. این گاز به گونه ای طراحی شده که بیشترین شباهت را در فشار و عملکرد با گاز R22 دارد و به عنوان جایگزینی برای R22 در نظر گرفته شده است. خواص فیزیکی حرارتی آن هم مشابه گاز r22 است، قيمت گاز کولر بنابراین هنگام جایگزینی گازR407 به جای گاز R22 نیاز به حداقل تغییرات در سیستم های سرد کننده داریم.

گاز R22

به طوری که در سیستم گاز R22 و گاز R407 بسیاری از قطعات یکسان است. گاز R407 معمولا در سیستم های تبرید با دمای متوسط استفاده می شود. گاز R407 فاقد کلر که برای حل روغن های مینرالی استفاده شده با گاز R22 الزامی است، می باشد. قيمت گاز کولر بنابراین توسعه روغن هایی که با سرد کننده های جدید سازگارتر باشند ضروری است، این روغن ها با عنوان پلیل استر و یا POE شناخته شده اند.

گاز R22

گاز R22

اطلاعات فنی و شیمیای محصول:

این گاز از ترکیب سه گاز تشکیل شده است .

  • ٪HFC32 = 23
  • ٪ HFC125= 25
  • ٪ HFC134a=52
  • وزن مولکولی ۸۶٫۲
  • نقطه جوش =۴۳٫۶-
  • فشار بخار در ۲۵ درجه سانتیگراد =۰٫۹۱۷۷ MPa ODP = ۰
  • تخریب لایه ازونGWP =1530 گرمایش گره زمین
  • روغن سازگار با گاز ۴۰۷c = روغن POE یعنی روغن مصنوعی یا پلی استر هست .

بهترین جایگزین R22

انتخاب بهترین جایگزین بستگی به شرایط سیستم مورد نظر دارد. آزمایشات نشان داده است که R407c یک جایگزین خوب برای R22 و R404a جایگزین مناسب برای R502 می‌باشد. قيمت گاز کولر جایگزین‌های جدید دارای اتم هیدروژن نیز می‌باشند HFC’s و برای لایه ی اوزون ضرر کمتری دارند.

خواص محصول

  1. گاز فریون 407 اثر مخرب کمی بر محیط زیست دارد.
  2. پتانسیل گرمایش جهانی گاز R407C مشابه گاز R22 است
  3. پتانسیل تخریب لایه اوزون گاز فریون 407 صفر است

گازهایی که جایگزین خواهند شد عبارتند از:

  • R407c
  • R404a
  • R417a

ولی هم اکنون استفاده از چنین گازهایی در مبردهایی مانند یخچال‌ها و کولر گازی ممنوع شده و دیگر در هیچ کشور توسعه یافته‌ای چنین محصولاتی نه تولید و نه وارد و نه صادر می شود، قيمت گاز کولر ولی متأسفانه و با وجود این همه تذکرات کارشناسان امر، هنوز در ایران محصولاتی که از گازهای R22 استفاده می‌کنند، وجود دارد و به راحتی از مرزهای کشور وارد می‌شود.

خواص ترمودینامیکی

R407C مخلوط زئوتروپیک از R134A ،125 و HFC-32 می‌باشد. از نظر خواص ترمودینامیکی بسیار نزدیک به R22 بوده با این تفاوت که در هنگام تغییر فاز حدود 8 درجه فارنهایت تغییر دما می‌دهد. این مبرد مناسب‌ترین گزینه برای جایگزینی R22 در سیستم‌های در حال کار موجود است. قيمت گاز کولر در سیستم‌های جدید نیز به طور محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماده زئوتروپ

مبرد 407C یک ماده زئوتروپ است. زئوتروپ‌ها به مانند سیالات خالص در دمای ثابتی تبخیر نمی‌شوند و برای تبخیر R-407C محدوده 8 تا 10 درجه‌ای وجود دارد. قيمت گاز کولر بنابراین طراحی اواپراتورها باید برای تقابل با این اختلاف‌ها صورت گیرد. به عنوان مثال پمپ‌های گرمایی با منشا آبی باید به گونه‌ای طراحی شوند که این «محدوده» دمایی موجب یخ زدن آب در اواپراتور نشود.

ساب کول

شرایط گستره و محدوده دمایی در کندانسور موجب خواهد شد تا ساب کول در آن ناکافی باشد و در چنین مواردی احتمال ناپایداری عملکرد شیر انبساط وجود خواهد داشت. قيمت گاز کولر تنظیمات کارکرد مرحله‌ای فن‌های کندانسورها در تجهیزات هوا خنک باید تغییر کنند (در مقایسه با تنظیمات HFCF-22) تا تفاوت دما و فشارهای ایجاد شده در کندانسورها بر اثر محدوده دمایی را جبران نمایند.

گاز يخچال در جدول

پمپ‌های گرمایی هوا نیز به همین دلیل طرح‌های یخ زدگی و برفک‌زدایی متفاوتی خواهند داشت. سیکل‌های برفک‌زدایی باید با دقت مورد سنجش قرار گیرند و در اکثر موارد، قيمت گاز کولر تغییر دادن سنسور برفک‌زدایی و منطقه کارکرد سیکل برفک‌زدایی ضروری خواهد بود.

آشنایی با خصوصیات گاز مبرد 407

دمای تخلیه گاز R407C بسیار پایین است و از R22 دمای تخلیه پایین تری دارد اما از نظر خواص فیزیکی حرارتی، تقریباً مشابه گاز R22 است.
گاز فریونی مبرد R407C بوی اثیری کمی دارد و غیر قابل اشتعال است.
از دیگر ویژگی‌های ظاهری این گاز باید به بی رنگی آن اشاره کرد.
فشار بحرانی گاز R407C برابر 4930 KPa است.
وزن مولکولی گاز R407C برابر 86.2 است.

آشنایی با کاربردهای گاز مبرد 407

گاز مبرد فریونی R407C به طور عمده در سیستم تهویه مطبوع صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربردهای این گاز می‌توان به استفاده از آن در صنایع تجاری و خانگی نیز اشاره کرد. گاز R407C در انواع سردکننده هایی همچون یخچال خانگی، قيمت گاز کولر دستگاه‌های بستنی‌ساز، چیلرها، یخچال‌های نگهدارنده مواد دارویی، خنک کننده های کارخانه‌ها و یخچال‌های حمل مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات ایمنی محصول R407C

به هیچ عنوان هنگام شارژ دستگاه با این گاز، بدون دستکش و عینک، کار نکنید. قيمت گاز کولر از آن جایی که تماس با گاز مایع منجر به سرمازدگی شدید و از بین رفتن قرنیه چشم می‌شود، رعایت این نکته ایمنی حائز اهمیت است.

قيمت گاز r22 ايسکون

کپسول گاز R407C مایع است چرا که از ترکیب چند گاز مخلوط تهیه شده است. از این رو اگر نشتی داشته باشد، ممکن است استنشاق آن باعث بیهوشی و در شرایط وخیم تر باعث مرگ فرد شود. قيمت گاز کولر به همین دلیل باید محیطی که کپسول R407C را نگهداری می‌کنید، کاملاً باز باشد و تهویه مناسبی داشته باشد.

قيمت گاز r22 ma

گاز R407C بهترین تطابق با ظرفیت را دارد. از این رو می‌توان برای ظرفیت‌های مختلف، از آن استفاده کرد. از طرفی با انواع کمپرسورهای جدید، تطابق دارد. قيمت گاز کولر کمپرسور سمی هرمتیک پیستونی، سمی هرمتیک کامپکت اسکرو، اسکرال و پیستونی منیروپ از انواع کمپرسورهای مطابق با گاز R407C هستند.

قيمت گاز r22 ma

قيمت گاز r22 ma

حجم کپسول‌های گاز R407C

کپسول‌های گاز R407C در ابعاد و حجم‌های گوناگون به فروش می‌رسد. بستگی دارد که شما به چه دلیل این گاز را انتخاب کرده باشید. قيمت گاز کولر اگر برای کارخانه خود می‌خواهید باید در حجم‌های 5 تنی آن‌ها را تهیه کنید و اگر برای مصارف کوچک و یخچال‌های خانگی می‌خواهید، می‌توانید از حجم‌های 13 لیتری آن استفاده کنید. کپسول‌های گاز R407C در ظرفیت‌های گوناگون به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *