وبلاگ

قيمت ابزار تعميرات يخچال

قيمت ابزار تعميرات يخچال

قيمت ابزار تعميرات يخچال

قيمت ابزار تعميرات يخچال قطعات مختلف یخچال با گذشت زمان و به دلایل مختلف دچار خرابی هایی می شوند و کاربران به تعمیر یخچال خود نیاز پیدا می کنند. در این زمان بررسی هزینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید لازم است و باید بدانید که در صورت حضور تعمیرکار متخصص در محل و تعمیرات یخچال چه هزینه ای باید پرداخت نمایید.

قيمت ابزار تعميرات يخچال

به هنگام بررسی قيمت ابزار تعميرات يخچال باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که این هزینه به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نمی توان پیش از عیب یابی و بررسی یخچال توسط کارشناسان متخصص هزینه دقیقی را برای تعمیرات یخچال در منزل ارائه داد.

 قيمت ابزار تعميرات يخچال

قيمت ابزار تعميرات يخچال

مواردی که می توانند بر روی قیمت تعمیر یخچال تاثیرگذار باشند

  1. نوع یخچال (یخچال فریزر تک، یخچال فریزر ساده، ساید بای ساید و …)
  2. میزان سختی کار تعمیرات یخچال
  3. نوع قطعه معیوب یخچال
  4. تکنولوژی به کار رفته در یخچال فریزر
  5. مدت زمان گارانتی یخچال فریزر
  6. استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه

مشکلات فنی متداول در یخچال فریزر

  • سر و صدای زیاد یخچال
  • آسیب دیدن لاستیک دور یخچال و ایجاد برفک
  • داغ کردن موتور یخچال
  • ایراد در کمپرسور یخچال و عدم ایجاد برودت کافی
  • میزان مصرف بالای یخچال فریزر
  • آب‌بندی نبودن یخچال فریزر
  • برفک زدن زیاد یخچال
  • از کار افتادن ترموستات

قیمت ابزار نصب کولرگازی

کولر های گازی به خاطر ظرافت و نوع ساختاری که دارند، برای نصب و تعمیر لزوما احتیاج به وسایل و ابزار خاصی دارند که به همین خاطر ممکن است در صورت استفاده از ابزار نامناسب در عملیات نصب یا تعمیر اختلال پیش آید.

ابزار نصب کولرگازی

ابزار عمومی به ابزاری گفته می شود که برای اکثر کارهای تعمیر یا نصب و برای دستگاه های مختلف استفاده می شود، این ابزار می توانند شامل: (کیف ابزار، جعبه بوکس، آچار فرانسه، سیم چین، انبردست، انبر قفلی، سیم لخت کن و دم باریک، متر، انواع پیج گوشتی تخت دو سو و چهار سو، خط کش، چکش، سوهان و غیره.)

پرچ کن یا لاله کن

پس از آن که لوله ها به اندازه مورد نیاز بریده شدند باید پرچ شوند تا برای پیج و مهره شدن آماده شوند.این کار به وسیله ی دستگاه پرچ کن با لاله کن انجام می شود که دو مدل برقی و دستی دارد.

لوله بر مسی

لوله های مسی رابط بین یونیت داخلی و خارجی کولر های گازی اسپیلیت هستند. برای اینکه این کولر های نصب شوند، باید این لوله ها به اندازه مناسب بریده شوند و ابزاری که برای این کار استفاده می شود، لوله بر مسی است.

قیمت کیف ابزار کولر گازی

لوله بر های مسی طرح های مختلفی دارند و اندازه های آنها نیز بسته به نوع کار متفاوت است. ولی یک سرویسکار کولر گازی باید یک لوله بر مسی کوچک داشته باشد که بتواند در مواردی همچون برش لوله مسی برای نصب کولر ، برش لوله مسی برای تعمیر و برش لوله مسی برای تعویض از آن استفاده کند.

قیمت پمپ وکیوم کولر گازی

هر چند برخی از استاد کاران به اشتباه برای برش لوله مسی از اره آهن بر و یا ابزار نامناسب دیگر استفاده می کنند ولی باید بدانید این کار کاملا اشتباه است و می تواند باعث شکستن و یا قاچ خوردن لوله شده و یا به راحی پرچ نشده و نشتی داشته باشند.

منیفولد سرویس (گیج فشار)

برای تنظیم و شارژ کولر های گازی منیفولد در هنگام سرویس کولر گازی ابزاری ضروری است، این دستگاه به صورت آنالوگ(عقربه ای) و دیجیتال در بازار موجود است.گیج های فشار نیز تنوع زیادی در بازار دارند ولی برای تنظیم فشار گار منیفولد یک گیج متناسب باید استفاده شود.

مولتی متر

این وسیله جهت بررسی کردن خازن کولر گازی به کار می رود.خازن ها قطعه های الکتریکی هستند که در کمپرسور و فن موتور ها در کولر های گازی استفاده می شوند و نیروی الکتریسیته را در خود ذخیره می کنند.مولتی متر برای چک کردن این خازن ها به کار می رود و با آن متوجه می شویم آیا خازن احتیاج به شارژ دارد یا خیر.

ترمومتر

ترمومتر یا همان دما سنج وظیفه ی سنجش دما را بر عهده دارد. از این دستگاه می توان برای سنجش دمای هوای خروجی کولر و تست آن استفاده کرد.

پمپ وکیوم

این دستگاه برای زدودن لوله ها ی تبرید از رطوبت و هوا است، چرا که وجود رطوبت و هوا در سیکل تبرید باعث خرابی کولر گازی می شود.بعضی تعمیرکاران گاهی اوقات به جای استفاده از پمپ وکیوم از کمپرسور یخچال برای این کار استفاده می کنند.که بسیار کار اشتباهی است و کمپرسور فقط می تواند هوا را خارج کند ولی قادر به تخلیه رطوبت نیست.

مانومتر

مانومترها برای اندازه گیری فشار در سیستم کولر گازی به کار می رود.مانومتر ها انواع مختفلی از جمله: روغنی، تقاضای، عقربه ای، دیجیتال و دیافراگمی دارند.زمانی که فشار کمپرسور تنظیم نیست این منجر به خرابی کل سیستم می شود، بنابراین میزان فشار با مانومتر سنجیده و برای تنظیم آن اقدام کنید.

قیمت موتور سویینگ کولر گازی

علاوه بر ابزار هایی که در بالا ذکر شد برای نصب و تعمیر کولر گازی ابزارهای دیگری همچون ابزار جوشکاری لوله ی مسی، دریل، انواع فنر خم کن، الماس شیشه بر، گشاد کن لوله ها،کپسول گاز ازت، سنگ فرز، تراز، سیم برنجی و مسی مایع توزن و غیره وجود دارند که هر کدام باید به جا و در محل خود استفاده شود.

دستگاه فنر خم کن لوله ی مسی

برای نصب و تعمیر کولر گازی در جاهایی شما باید لوله های مسی را خم کنید تا بتوانید لوله ها را انتقال دهید.برای این کار استفاده از لوله خم کن مخصوص ضروری است. در غیر این صورت لوله ها ممکن است بشکنند و یا آسیب ببینند.

خرید ابزار value

تهیه لیست وسایل نصب کولر گازی از سری موارد پر اهمیت جهت اجرای صحیح مراحل نصب کولر گازی در انواع مختلف است. ابزار مورد نیاز نصب کولر گازی از انواع تجهیزات برقراری اتصالات گرفته تا نمونه لوازم اندازه‌گیری و برقراری ارتباط در این وسیله سرمایشی را شامل می‌شود.

فروشگاه اینترنتی قطعات کولر گازی

دسترسی به وسایل مورد نیاز نصب کولر گازی وابسته به نوع آن در شرایط متفاوتی صورت گرفته و داشتن اطلاعات کافی در خصوص نصب انواع کولر گازی در این زمینه امری ضروری است. قيمت ابزار تعميرات يخچال ظرافت و حساسیت تجهیزات وابسته به سیستم مدل‌های جدید کولر و اسپیلت اهمیت تهیه ابزار نصب کولر گازی بیش از پیش افزوده است.

ضرورت کاربرد وسایل نصب کولر گازی

وسایل مورد نیاز نصب کولر گازی با هدف انجام صحیح و بدون ایراد راه اندازی سیستم‌های سرمایشی گازی در مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده است. تاکید بر کاربرد ابزار نصب کولر گازی به دلیل حساسیت بالای تجهیزات به کار رفته در تولید این قبیل سیستم‌های تهویه هوا و کولر گازی است.

وسایل نصب کولر گازی

قيمت ابزار تعميرات يخچال ، تهیه لوازم تعمیر کولر گازی، آموزش تصویری استفاده از وسایل نصب کولر گازی و مواردی از این قبیل بیشترین حجم بررسی را در بین کاربران پیرامون ابزار نصب کولر گازی را داشته است. برای آشنایی با وسایل مورد نیاز نصب کولر گازی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دسته بندی ابزار نصب کولر گازی

ابزار مورد نیاز نصب کولر گازی همانند دیگر وسایل سرمایشی از حالت ساده تا پیشرفته طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرند. داشتن اطلاعات کافی در خصوص کاربرد وسایل نصب کولر گازی خصوصا در نوع پیشرفته از ملزومات استفاده صحیح از این وسایل است.

آشنایی با وسایل نصب کولر گازی

آشنایی با وسایل نصب کولر گازی در نمونه‌های ساده و پیشرفته شرایط را برای اجرای دقیق و بدون نقص نصب کولر گازی و اسپیلت فراهم می‌کند. بروز مشکلات پیچیده و اختلال در سیستم سرمایشی کولر گازی و اسپیلت در صورت استفاده از وسایل نامناسب بر اهمیت کاربرد ابزار نصب کولر گازی افزوده است.

لیست وسایل مورد نیاز نصب کولر گازی

کولر گازی جزو دسته وسایل سرمایشی پرکاربرد بوده که در انواع پیشرفته همانند اسپیلت و نمونه‌های ساده تر مورد استفاده است. نصب کولر گازی و ایجاد ارتباط بین تجهیزات مختلف آن در بخش‌های فنی و پیچیده نیازمند کابرد انواع وسایل و ابزار تخصصی این کار است.

فروشگاه قطعات برودتی تهران

قيمت ابزار تعميرات يخچال نمونه‌ای از ابزار عمومی نصب کولر گازی را می‌توان تحت عناوین کیف ابزار، جعبه بوکس، آچار فرانسه، سیم چین، انبردست، انبر قفلی، سیم لخت کن و دم باریک، متر، انواع پیج گوشتی تخت دو سو و چهار سو، خط کش، چکش، سوهان معرفی کرد.

پرچ کن وسیله نصب کولر گازی

پس از برش هماهنگ و اصولی لوله‌ها مسی نیاز به پرچ شدن قيمت ابزار تعميرات يخچال آنها برای پیچ و مهره شدن کاربرد پرچ کن را ضرورت می‌بخشد. این اقدام به واسطه دستگاه پرچ کن یا به اصطلاحی عامیانه تر لاله کن در دو نوع برقی و دستی انجام می‌شود.

لوله بر مسی برای نصب کولر گازی

یکی از متداولترین ابزار نصب کولر گازی لوله بر مسی بوده که از نظر کاربرد مشابه لوله بر آهنی است. قيمت ابزار تعميرات يخچال از این تجهیزات برای جداسازی و برش متناسب لوله‌های مسی تعبیه شده در اسپیلت و کولر گازی جهت برقراری اتصالات در یونیت داخلی کولر استفاده می‌شود.

گیج فشار ابزار نصب کولر گازی

گیج فشار یا منیفولد برای شارژ گاز کولر گازی در هنگام سرویس و تعمیر کولر گازی کاربرد زیادی دارد. از این رو از این وسیله در لیست ابزار مورد نیاز کولر گازی و تست ابتدایی میزان گاز کولر در هنگام نصب نیز استفاده می‌شود. قيمت ابزار تعميرات يخچال این دستگاه در انواع آنالوگ و دیجیتال در بازار عرضه شده و روش کار خاصی دارد.

دستگاه فنر خم کن لوله‌ی مسی در نصب کولر گازی

پس از برش لوله‌های مسی در برخی مسیرها برای برقراری اتصالات در نصب کولر گازی نیاز به ایجاد خمیدگی این تجهیزات است. قيمت ابزار تعميرات يخچال دستگاه فنر خم کن به این منظور در لیست وسایل مورد نیاز نصب کولر گازی قرار گرفته است.

پمپ وکیوم ابزار نصب کولر گازی

در لیست وسایل مورد نیاز نصب کولر گازی پمپ وکیوم برای هواگیری و زدودن رطوبت از لوله‌های تبرید این وسیله سرمایشی دیده می‌شود. عدم اطلاع کافی قيمت ابزار تعميرات يخچال درباره نحوه استفاده از پمپ وکیوم و یا کاربرد کمپرسور یخچال به جای این وسیله منجر به سوختن قطعاتی مثل انواع کمپرسور کولر گازی می‌شود.

مولتی متر نمونه وسایل نصب کولر گازی

از این وسیله برای بررسی وضعیت خازن‌های تعبیه شده در کولر گازی است. قيمت ابزار تعميرات يخچال خازن‌های نصب شده در کمپرسور و فن موتور کولرهای گازی تحت در هنگام تعمیر، سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی با مولتی متر تست شارژ می‌شوند.

مانومتر ابزار نصب کولر گازی

مانومتر برای اندازه گیری فشار در سیستم انواع کولر گازی در نظر گرفته شده است. قيمت ابزار تعميرات يخچال مانومتر در نمونه‌های مختلف روغنی، عقربه‌ای، دیجیتال و دیافراگمی با محدوده کاربردی متنوع تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مانومتر ابزار نصب کولر گازی

مانومتر ابزار نصب کولر گازی

کاربرد ترمومتر در نصب کولر گازی

ترمومتر یا دماسنج همانطور که از نامش پیداست برای اندازه گیری و سنجش دمای کولر گازی طراحی شده است. بررسی قيمت ابزار تعميرات يخچال میزان دمای هوای خروجی کولر و تست دمای هوای جریان یافته در هنگام نصب کولر گازی از موارد کاربردی این وسیله است.

قیمت والف کولر گازی

علاوه بر ابزار معرفی شده در این بخش تهیه و کاربرد وسایلی مثل ابزار جوشکاری لوله ی مسی، دریل، انواع فنر خم کن، الماس شیشه بر، ابزار تغییر سایز لوله‌ها،کپسول گاز ازت، سنگ فرز، تراز برای هماهنگی محل نصب کولر، سیم برنجی و مسی مایع توزن وابسته به نوع کولر گازی به چشم می‌خورد. قيمت ابزار تعميرات يخچال تا حد امکان برای خرید وسایل مورد نیاز نصب کولر گازی مدل و نوع این وسیله سرمایشی را در راس انتخاب قرار دهید.

راهنمای خرید ابزار نصب کولر گازی

برای نصب کولر گازی باید از وسایل مخصوص به این کار استفاده کرد و جایگزینی ابزار مشابه یا غیر تخصصی با مشکلات زیادی در روند انجام کار همراه است. قيمت ابزار تعميرات يخچال برای خرید و تهیه لیست ابزار نصب کولر گازی از افراد متخصص و کاربلد راهنمایی بخواهید.

قیمت دستمزد نصاب کولرگازی اسپلیت

برای نصب کولرگازی اسپیلت باید از یک نصاب کمک بگیرید، زیرا کولرگازی‌ها دستگاهای بسیار حساسی هستند که باید توسط افراد ماهر و حرفه‌ای نصب شوند تا فرایند نصب به خوبی انجام گیرد. قيمت ابزار تعميرات يخچال قیمت دستمزد نصاب توسط اتحادیه مشخص می‌شود که این هزینه‌ها با توجه به شرایط نصب متفاوت است.

شرایط کار

  • سیم کشی برق و فیوز مینیاتوری در ساختمان‌های قدیمی
  • لوله کشی اضافی برای نصب کولرگازی
  • مدت زمانی که نصاب صرف نصب می کند
  • انواع سوراخ کاری های دیوار
  • محل نصب کندانسور

آیا هزینه اعلام شده پیش از اعزام نصاب کولرگازی قطعی است؟

بله، اگر فرد(مشتری) بتواند موقعیت نصب کولر اسپلیت را به خوبی توضیح دهد و لوازم جانبی از جمله پایه دیواری یا زمینی را مشخص کند، قيمت ابزار تعميرات يخچال هزینه نصب دستگاه پیش از اعزام نصاب تقریبا قطعی بوده و تغییر قیمتی نخواهد داشت. مجموعه ما با داشتن نیروی کار ماهر و تکنسین های متخصص در زمینه نصب کولرگازی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

آچار کولر گازی

یک کولر گازی متشکل از اجزای کمپرسور ، شیر انبساط ، کندانسور ، لوله‌ی مویین و اواپراتور می‌باشد . وظیفه‌ی اصلی کولر گازی این است که هوای گرم داخل محیط را توسط تبخیر مایع مبرد در اواپراتور کولر تبدیل به هوای خنک کند . کولر‌های گازی را قيمت ابزار تعميرات يخچال به طور کلی می‌توانیم در دو گروه دسته بندی کنیم که گروه اول کولر‌های یک تکه و گروه دوم کولر‌های دو تکه می‌باشند.

قیمت بالابر کمپرسور کولر گازی

در واقع کولر گازی یک دستگاه تهویه‌ی مطبوع می‌باشد که قابلیت سرد و گرم کردن محیط را در همه‌ی فصول دارد، همه‌ی ما قيمت ابزار تعميرات يخچال می ‌دانیم که دستگاه‌های تهویه در جهت کمک به چرخه‌ی تبرید تراکمی و کنترل دمای محیطی طراحی می‌شوند در بعضی از کولر‌های گازی سیستم ضد عفونی و کنترل رطوبیت نیز وجود دارد.

علت وکیوم کولر گازی

ابزار های مورد نیاز برای نصب و تعمیر کولر گازی را می‌توان به دو گروه ابزار‌های تخصصی و ابزار‌های عمومی تقسیم کرد. ابزار عمومی به آن دسته از ابزاری گفته می‌شود که برای اکثر کار‌های تعمیر یا نصب برای دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار قيمت ابزار تعميرات يخچال می‌گیرند این ابزارها شامل آچار فرانسه ، سیم چین ، پیچ گوشتی ، انبردست ، انبر قفلی ، سیم لخت کن ، دم باریک ، کیف ابزار ، متر ، چکش ، خط کش ، سوهان و غیره می‌باشد.

قیمت پمپ وکیوم خشک

لوله بر های مسی خیلی از نظر ظاهری شبیه لوله‌های آهن بر هستند ولی از نظر اندازه بسیار کوچک تر می‌باشند . توجه داشته باشید قيمت ابزار تعميرات يخچال هنگام برش لوله‌های مسی نباید به هیچ عنوان با عجله کار کنید بلکه به آرامی الماس لوله بُر بَر سطح لوله حرکت کند و به مرور دسته محکم شود تا لوله بدون له شدن بریده شود .

ابزار تبرید

لوله بُر‌ های مسی انواع و طرح های مختلفی دارند و بسته به نوع کار اندازه‌های متفاوتی نیز دارند یک نصاب کولر گازی حتما قيمت ابزار تعميرات يخچال باید یک لوله بر مسی کوچک همراه خود داشته باشد تا هنگام برش لوله مسی در نصب یا تعمیر کولر گازی و یا برش لوله مسی برای تعویض از آن استفاده کند.

ابزار تعمیرات یخچال

یکی از ابزار مخصوص مورد استفاده در کولر‌های گازی به ویژه کولر های گازی اسپیلت لوله بر مسی است. لوله‌های مسی در واقع یک رابط بین واحد داخلی و خارجی کولر‌های گازی اسپیلت هستند. قيمت ابزار تعميرات يخچال برای نصب کولر‌ این لوله ها باید به اندازه‌ی مناسب بریده شوند و وسیله‌ای که برای این کار استفاده می‌شود لوله بر مسی است.

ابزار تعمیرات یخچال

ابزار تعمیرات یخچال

منیفولد سرویس ( گیج فشار )

منیفولد یکی از ابزار های ضروری برای تنظیم و شارژ کولر های گازی می‌باشد. این دستگاه به دو صورت آنالوگ و دیجیتال در بازار عرضه می‌شود قيمت ابزار تعميرات يخچال گیج فشار یک دستگاه مخصوص برای اندازه گیری فشار می‌باشد که در برای اندازه گیری فشار در سیستم های لوله کشی یا در یک مخزن کاربرد دارد.

آنلاین تهویه

با وجود اینکه امروزه سیستم‌ های گوناگونی برای محاسبه‌ی فشار تعریف شده که در گیج فشار هم از آن‌ها استفاده می‌شود. پس طبیعی است که با مدل‌های مختلفی از این دستگاه‌ها مواجه باشیم که هر کدام از آنها شیوه عملکرد خاص خود را دارند قيمت ابزار تعميرات يخچال اما در نهایت نتیجه برای همه‌ آن ها یکسان است و نتیجه گزارش شده برای فشار تغییرات جزئی و اندکی دارد.

دستگاه فنر خم کن لوله مسی

در هنگام نصب یا تعمیر کولر گازی در بعضی موارد باید لوله‌های مسی را خم کنید تا بتوانید لوله ها را انتقال دهید برای این امر قيمت ابزار تعميرات يخچال می‌توان از دستگاه فنر خم کن استفاده کنید تا از آسیب و شکستن لوله ها جلوگیری شود.

ابزار مخصوص کولر خودرو

در کولر گازی ها هم مانومتر برای اندازه گیری فشار استفاده می‌شود، اگر فشار کمپرسور در کولر گازی تنظیم نباشد باعث خرابی کل سیستم می‌شود که این امر نشان دهنده‌ی اهمیت تنظیم فشار می‌باشد. قيمت ابزار تعميرات يخچال به همین دلیل یکی از وسایل ضروری برای نصب یا تعمیر کولر گازی یک مانومتر برای سنجیدن میزان فشار و تنظیم درست آن لازم است.

ابزار تخصصی

حال به معرفی کامل ابزار تخصصی نصب پنل داخلی کولر گازی و نصب پنل خارجی کولر گازی (نصب کندانسور) خواهیم پرداخت. منظور از ابزار تخصصی، قيمت ابزار تعميرات يخچال ابزاری می‌باشد که فقط مخصوص نصب و تعمیر کولر گازی می‌باشد و باید در حفظ و نگهداری آنها نهایت دقت به عمل آید.

ابزار عمومی

ابزار عمومی به ابزاری گفته می‌شود که برای تعمیر یا نصب دستگاه‌های متفاوت استفاده می‌شود.این ابزار می‌توانند شامل: قيمت ابزار تعميرات يخچال کیف ابزار، جعبه بوکس، آچار فرانسه، سیم چین، انبردست، انبر قفلی، سیم لخت کن و دم باریک، متر، انواع پیج گوشتی تخت دو سو و چهار سو، خط کش، چکش، سوهان و… باشند

لوله خم کن

برای نصب و تعمیر کولر گازی در جاهایی شما باید لوله‌های مسی را خم کنید تا بتوانید لوله‌ها را انتقال دهید.برای این کار استفاده از لوله خم کن مخصوص ضروری است. قيمت ابزار تعميرات يخچال در غیر این صورت لوله‌ها ممکن است بشکنند و یا آسیب ببینند.در فرایند نصب و تعمیر کولر گازی باید از لوازم و ابزار گوناگونی استفاده کرد که هر کدام وظیفه خاصی بر عهده دارند و استفاده از ابزار جایگزین می‌تواند خطر آفرین باشد و یا حداقل به خرابی دستگاه منجر شود.

فنر خم کن

برای نصب و تعمیر کولر گازی در جاهایی شما باید لوله‌های مسی را خم کنید تا بتوانید لوله‌ها را انتقال دهید.برای این کار قيمت ابزار تعميرات يخچال استفاده از لوله خم کن مخصوص ضروری است.در غیر این صورت لوله‌ها ممکن است بشکنند و یا آسیب ببینند.

ابزار شارژ گاز

کولر گازی یکی از وسایل برقی پیچیده و حساس است که نصب آن باید با دقت انجام شود. برای نصب دقیق کولرهای گازی از ابزارهای مختلف استفاده می‌شود تا به دستگاه آسیب وارد نشود و به خوبی کار کند. قيمت ابزار تعميرات يخچال ابزار مورد نیاز برای نصب کولر گازی تنوع زیادی دارد و از یک جعبه ابزار کامل تا دستگاه‌های مثل منیفولد و مولتی‌متر را شامل می‌شود.

سرویس کولر گازی در محل با آچارباز

برای سرویس کولر گازی خود کافیست درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید. سرویسکاران آچارباز تمامی ابزارهای موردنیاز قيمت ابزار تعميرات يخچال برای رفع مشکلات کولر شما را همراه خود دارند و دستگاهتان را حتی در روزهای تعطیل تعمیر خواهد کرد.

نشت‌یاب مبرد

مبرد در کولر گاز نقش انتقال گرما را دارد. مقدار و فشار این جز در دستگاه باید ثابت باشد. اگر به دلیل نشت، مقدار مبرد کم شود، به کولر گازی برای خنک کردن محیط فشار وارد می‌شود. قيمت ابزار تعميرات يخچال نصاب‌های کولر گازی بعد از قرار دادن قطعات، اب این دستگاه، سالم بودن مسیر گردش مبرد را بررسی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *