وبلاگ

قيمت گاز يخچال r600

قيمت گاز يخچال r600

قيمت گاز يخچال r600

قيمت گاز يخچال r600 گاز یخچال R600a از مبردهای هیدروکربنی است که در صنعت با نام ایزوبوتان نیز شناخته می‌ شود. از آن در شارژ گاز انواع یخچال های مختلف استفاده می شود.

قيمت گاز يخچال r600

قیمت گاز R600a مناسب است و با توجه به اهمیت استفاده از این گاز میزان مناسبی دارد. این نوع از گازهای مبرد هیدروکربنی علاوه بر اینکه هیچ اثر تخریبی بر روی لایه اوزون ندارند، غیر سمی بوده و با محیط زیست سازگار می باشند. به همین دلیل این گازها جایگزین های بسیار مناسبی برای گازهای مبرد کلروفلوئوروکربن ها یا همان cfc ها هستند.

قيمت گاز يخچال r600

قيمت گاز يخچال r600

فرمول گاز يخچال

همچنین لازم به ذکر است که این نوع گاز از منظر اقتصادی و بهره‌وری نیز از جایگاه ویژه و بسیار مناسبی برخوردار هستند، به صورتی که این گازها با بهره‌وری انرژی بالاتر نسبت به مبردهای cfc و یا hfc دارای قیمت خرید پایین‌تری نیز هستند.

وزن گاز يخچال

این نوع از گازهای مبرد دارای قابلیت اشتعال‌زایی هستند، اما اگر نکات ایمنی مرتبط با به کارگیری آن ها که در سیستم‌ های تبریدی از جمله یخچال فریزرها به صورت کامل رعایت شود، این نوع از گاز ها کاملا ایمن و بی خطر می باشند.

شارژ گاز یخچال به صورت تخصصی

تعمیر، سرویس و یا شارژ یخچال فریزر هایی که دارای گاز یخچال R600a هستند، به تخصص و دانش فنی کافی نیازمند است. از آنجایی که این گازها دارای قابلیت اشتعال بسیار زیادی هستند، استفاده و کار با این نوع گاز بسیار حساس است و ملزم به داشتن احتیاط بالایی در حین کار می باشد.

گاز يخچال در جدول

از دیگر مزایای شارژ گاز یخچال با این گاز این است که به دلیل اینکه مقدار کمتری از این گاز در یخچال فریزر شارژ شده استفاده شده است، مصرف برق و انرژی نیز در کمپرسور یخچال در مقایسه با یخچال هایی که با گازهای R12 و یا R134a شارژ شده‌ اند بسیار کمتر می باشد. در ادامه این روند نیز می توان گفت میزان فشار وارد شده به کمپرسور یخچال هایی که با این گاز شارژ شده‌اند بسیار کمتر می باشد.

مزایای گاز R600a

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مبرد R600a فشار پایین گاز در یخچال فریزر هایی می باشد که از این گاز استفاده کرده اند. از جمله مزایای دیگر این گاز می توان به مقدار وزن پایین مورد استفاده از گاز یخچال R600a در مقابل گازهای همچون R134a می باشد که این میزان تقریباً نصف مقداری است که از گازهای R134a مورد نیاز است.

وسایل مورد نیاز هنگام شارژ مجدد یخچال با گاز R600a

ابزار و وسایل مختلفی به برای شارژ مجدد گاز در یخچال های فریزر مورد استفاده هستند در اینجا به صورت موردی به این نوع از لوازم اشاره خواهیم کرد. کپسول گاز، پمپ وکیوم، شیر سرویس، ترمومتر، ترازو، پیچ گوشتی، ابزار جوشکاری، گیج فشار، سیم‌ چین، کپسول بازیافت گاز و شیلنگ رابط بازیافت گاز و همچنین سیم چین و درایر نیز از جمله لوازمی هستند که برای شارژ و تعمیر گازهای مبرد یخچال مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

معایب

گاز یخچال R600a در کنار مزایای بسیاری که دارد شامل معایبی نیز هست که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. یکی از اولین و مهم ترین معایب این گاز خاصیت اشتعال پذیری قيمت گاز يخچال r600 و انفجار بالای آن است که می توان به عنوان بزرگترین نقص به آن اشاره کرد.

نام گاز يخچال در گذشته چه بوده است

یکی دیگر از معایب آن محدودیت میزان استفاده مجاز در حجم مشخصی از این گاز می باشد، یعنی قابلیت شارژ گاز یخچال تا یک میزان معین صورت می‌گیرد. قيمت گاز يخچال r600 بنابراین کاربرد گاز یخچال R600a یا به طور کلی انواع مبردهایی که از گازهای هیدروکربنی هستند، با محدودیت جدی مواجه می باشد.

روند انجام شارژ گاز یخچال فریزر

برای انجام شارژ گاز یخچال باید ابتدا تخلیه گاز مبرد صورت گیرد. برای این منظور باید رعایت نکات ایمنی به صورت کامل انجام شود. در این مرحله می توان به جای محفظه بازیافت گاز از پمپ وکیوم نیز استفاده کرد. قيمت گاز يخچال r600 لازم به ذکر است که هنگام استفاده از پمپ وکیوم باید در فضای باز عمل تخلیه را انجام داد.

خريد گاز يخچال

تخلیه گاز در این حالت حدود 1 تا 2 دقیقه به طول می انجامد. قيمت گاز يخچال r600 بعد از آن در مرحله بعدی به وسیله ابزارهای جوشکاری لوله شارژ گاز و درایری که قدیمی بودند را خارج کرده و سپس قطعات جدید را با دقت نصب می نمایند.

قيمت گاز 406

باید دقت شود که قبل از انجام هرگونه جوشکاری بر روی لوله شارژ، واشر داخل آن خارج شده باشد. لازم به ذکر است که پیش از شارژ گاز مجدد باید توسط پمپ وکیوم تخلیه هوا نیز صورت گیرد. بعد از تخلیه هوا به صورت کامل، شارژ گاز انجام خواهد گرفت. شما میتوانید جهت تعمیر یخچال خود و شارژ مجدد یخچال خود با گاز یخچال R600a با ما در ارتباط باشید

گاز مبرد R600 ایسکون

گاز مبرد R600 ایسکون را جایگزین R134 وR12 و R22 کرده انده. گاز R600 از خانواده ی گازهای طبیعی است و نوعی هیدرو کربن محسوب می شود، برخی آن را ( گاز فندک) هم صدا می زنند. قيمت گاز يخچال r600 امروزه بسیاری از کمپرسورهای یخچالی منطبق بر گاز مبرد R600 ساخته شده و روی محصولات برودتی نصب می شوند.

قيمت گاز r22 هندي

هنگام تخلیه گاز R600 به هیچ عنوان نباید از شعله سرپیک و آتش استفاده کرد، بلکه ابتدا با شکستن لوله شارژ باید اجازه تخلیه و تهویه گاز را داد وبعد جوشکاری کرد. برای یخچال هایی که بیشتر از 150 گرم گاز مبرد نیاز دارند در فضاهای کوچکی مثل مغازه یا خانه نمی شود استفاده کرد قيمت گاز يخچال r600 چون احتمال عدم تهویه یا نشت زیاد است و باعث انفجار خواهد شد.

قيمت گاز r22 وسترون

روغن مورد استفاده ی این مبرد دارای مولکول غیر قطبی و روغن های معدنی خنثی است، همچنین در روغن کاری نیزقطعات متحرک کمپرسور آن بسیار روان تر از R134 و R12 است. قيمت گاز يخچال r600 و در آخر چون مولکول آب قطبی هست،با مولکول گاز R600 ایسکون ترکیب نمیشوند و از این رو در برابر رطوبت این گاز پایدار تر از گاز برودتی R134 میباشد .

مزیت های گاز R600A

  • از مزیت های این گاز میتوان به چند مورد اشاره داشت:
  • اثر تخریب کمتر برای محیط زیست
  • مصرف برق کمتر کمپرسور به دلیل سبک بودن گاز
  • شارژ گاز آسان و سریع در کمتر از ۵ دقیقه
  • از نوع گازهای هیدروکربن بوده که هیچگونه خطری برای پوست ندارد

فروش گاز فریون R600a

فروش گاز فریون R600a ، این نوع گاز از خانواده گازهای سرمایشی می باشد. گاز R600a از سری گازهای خالص میباشد که قيمت گاز يخچال r600 با هیچ گاز دیگری ترکیب نمیشود این گاز را با نام گاز فندک هم میشناسند گاز R600a را میتوان به صورت مایع و گاز استفاده کرد.

مبرد R600 را به نام گاز فندک هم می‌شناسند

گاز مبرد R600 به میزان ۴۲ درصد وزنی گاز مبرد R134a شارژ می‌شود. یعنی کمتر از نصف. اگر یک یخچال فریزری ۲۰۰ گرم گاز R134a مورد مصرف داشته برای گاز مبرد R600 فقط ۸۴ گرم نیاز دارد، قيمت گاز يخچال r600 به علت نیاز وزنی خیلی کم یخچال فریزرهای که با گاز مبرد R600 به گاز مبرد R600، بهترین روش شارژ گاز استفاده از ترازوی شارژ گاز می‌باشد.

گازهای مبرد بلوند

گاز مبرد R 600 از نوع گازهای مبرد بلوند یا مخلوط نمی‌باشد. یعنی از یک نوع گاز مبرد مثل R22 یا R12 هست و از مخلوط چند گاز مبرد نمی‌باشد. قيمت گاز يخچال r600 یعنی این گاز را هم می‌توان مایع شارژ گاز کرد و هم به صورت گاز. گاز مبرد R600 یا ار ۶۰۰ به شدت آتش‌زا بوده و قابل انفجار هست و باید بسیار در موقع شارژ گاز مبرد R600 موارد ایمنی را رعایت کرد.

معایب مبرد R600

  • شاید بدترین عیب R600 یا گازهای هیدروکربن قابلیت اشتعال‌زایی و انفجار آن باشد.
  • شارژ گاز مبرد R600 بهتر است به حالت مایع در یخچال فریزرها صورت بگیرد، اگر با ترازوی دیجیتال شارژ گاز یخچال صورت
  • نگیرد، مشکل خواهید داشت برای تکمیل گاز یخچال فریزر و تصریع در فرایند شارز گاز.
  • بنابر استاندارد اروپا مبرد R600 را نباید بیش از ۱۵۰ گرم برای یک دستگاه شارژ کرد.

گاز یخچال

یخچال ها برای ایجاد سرما و خنک کردن یخچال از گاز های مخصوصی استفاده می کنند قيمت گاز يخچال r600 که این گاز ها در فرآیند منبسط شدن و رها شدن و سپس گرفتن گرمای آن سرمای زیادی تولید می کنند.

ویژگی های گاز R600a

  1. سرما سازی زیادی دارد.
  2. اغلب در یخچال های ساید بای ساید استفاده می شود.
  3. آثار زیست محیطی کمتری دارد.
  4. فشار روی کمپرسور R600 کمتر از کمپرسورهای R134 می‌باشد.
  5. قیمت نسبتا بالایی دارد.
  6. قابلیت اشتعال و آتش سوزی دارد.

    ویژگی های گاز R600a

    ویژگی های گاز R600a

گاز یخچال چرا خالی می شود؟

به علت نشتی هایی که در لوله های و کندانسور و حتی داخل یخچال به وجود می آید گاز نشتی می کند. این قيمت گاز يخچال r600 نشتی ممکن است حتی چند سال طول بکشد یا حتی چند ماه طول بکشد.

ویژگی های گاز R134a

  1. قیمت نسبتا پایین و در دسترس بالا
  2. استفاده در چیلر های بسیار بزرگ
  3. استفاده در تجهیزات خنک کننده‌ خودرو
  4. استفاده‌ سیکل تبریدِ دما بالا و دما متوسط
  5. استفاده‌ در درایر (رطوبت گیر) هوای فشرده
  6. رایج ترین و پر استفاده ترین گاز یخچال در دنیا
  7. سازگاری با انواع برندهای موتور یا کمپرسورهای یخچال

علائم کمبود گاز یخچال

  • فریزر سرد است ولی یخچال گرم است.
  • موتور یخچال یکسره کار می کند اما سرما ندارد.
  • هم فریزر و هم یخچال گرم هستند.
  • مدت استراحت موتور یخچال کم شده است.

خالی شدن گاز یخچال چه تاثیری بر روی یخچال دارد؟

خالی شدن گاز یخچال سبب سرما نداشتن یخچال می شود. زیرا عامل تولید سرمای یخچال، گاز می باشد. همچنین لازم به ذکر می باشد قيمت گاز يخچال r600 زمانی که گاز یخچال کم باشد موتور یا کمپرسور نیز سعی می کند زیاد کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران نماید.

موتور یا کمپرسور یخچال یکسره کار می کند؟

دوستان عزیز موتور یا کمپرسور یخچال در 3 حالت به صورت یکسره کار می کند:

  • موتور ایراد دارد.
  • گاز یخچال کم است.
  • قطعات دیفراست مشکل دارند.

قيمت گاز يخچال r600 برای تشخیص اینکه کدام حالت دقیقا رخ داده است لازم است که حتما نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، به صورت کامل یخچال را بررسی نماید.

هزینه شارژ گاز یخچال

هزینه شارژ گاز یخچال به نوع موتور و گاز مصرفی (R600 یا R134) بستگی دارد. قيمت گاز يخچال r600 اما مدل و برند یخچال مهم نیست. زیرا گاز بر حسب گرم به موتور یا کمپرسور تزریق می شود.

شارژ گاز یخچال های ایرانی و خارجی

دوستان عزیز تزریق گاز به موتور یا کمپرسور یخچال (قیمت موتور یخچال) هیچ ربطی به ایرانی بودن یا خارجی بودن یخچال ندارد. هر یخچال به گاز احتیاج دارد. قيمت گاز يخچال r600 همچنین قیمت شارژ گاز یخچال در برندهای ایرانی و خارجی فرقی ندارد.

شارژ گاز یخچال های ساید بای ساید

شارژ گاز یخچال های ساید بای ساید همانند یخچال های معمولی دیگر در محل انجام می شود قيمت گاز يخچال r600 و البته اغلب یخچال های ساید بای ساید از گاز R600 استفاده می کنند.

علت برفک زدن لوله های پشت یخچال

آیا متوجه یخ زدن لوله های پشت یخچال شده اید؟ قيمت گاز يخچال r600 علت یخ زدن لوله های پشت یخچال این است که گاز یخچال زیاد است و لازم است برای حل مشکل میزان گاز یخچال اندازه گیری شود.

هزینه سرویس یخچال فریزر

سرویس بموقع یخچال فریزر و ساید بای ساید میتواند تا 80% از خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر یخچال جلوگیری کند ، سرویس برتر پیشنهاد میکند قيمت گاز يخچال r600 حداقل هر 12 ماه یکبار اقدام به سرویس یخچال خود بکنید .

تعرفه و اجرت تعویض فن های یخچال و ساید بای ساید

فن یخچال و ساید بای ساید یکی دیگر از قطعات مصرفی در تعمیرات یخچال فریزر میباشند ، فن ها در مدل های مختلف در برند های مختلف طراحی شده اند . قيمت گاز يخچال r600 فن ها در یخچال وظیفه انتقال سرما داخل کابین یخچال و خنک کنندگی موتور در کنار موتور یخچال را دارند .

نکاتی که باعث برتری گاز R600 نسبت به سایر گاز ها شده است:

1) گازی است کاملا طبیعی و خطری برای پوست و چشم ندارد.
2) فشار روی کمپرسور کمتر است.
3) صرفه جویی در مصرف گاز
4) مصرف برق و انرژی کمپرسور کمتر است.
5) سرما بیشتری تولید می کند.
6) اثرات مخرب زیست محیطی خیلی کمتری نسبت به سایر گازها دارد.

بهترين نوع گاز يخچال

گاز یخچال یکی از اجزای اصلی آن است که وظیفه خنک‌سازی در یک سیکل تبریدی را به عهده دارد. اگر میزان گاز یخچال به دلایل مختلفی کاهش یابد، عمل سرمایش یخچال دچار مشکل شده، دمای داخلی یخچال و فریزر بالا رفته و مواد غذایی و خوراکی درون یخچال دچار فساد می‌شوند. قيمت گاز يخچال r600 گاز یخچال انواع مختلفی داشته که باید هنگام شارژ گاز یخچال، به نوع یخچال و فریزر دقت نمود.

فشار گاز r134a در یخچال

گاز r134a پرکاربردترین گاز یخچال است. زیرا نسبت به انواع دیگر گاز یخچال قیمت کم‌تری داشته و دسترسی به آن راحت‌تر است. گاز r134a با کمپرسورهای انواع مختلف یخچال‌ها سازگاری دارد. قيمت گاز يخچال r600 نکته مهمی که درباره گاز r134a یخچال وجود دارد این است که این گاز باید در فشار مشخصی باشد که تنظیم فشار آن و شارژ صحیح این گاز تنها از تعمیرکار یخچال باسابقه و ماهر برمی‌آید.

تعمیر نشتی گاز یخچال

نشتی گاز یخچال می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به منظور تعمیر نشتی گاز یخچال باید بخش‌های گوناگونی مانند کندانسور، اواپراتور، لوله‌های مسی، کمپرسور و… را بررسی نمود. قيمت گاز يخچال r600 در برخی موارد نیز کم شدن گاز یخچال به دلیل نشتی از قسمت خاصی از یخچال نبوده و به مرور زمان سطح گاز مبرد در یخچال‌های قدیمی کم شده است.

نحوه شارژ گاز یخچال r600

این نوع از گاز یخچال اصولا در یخچال‌های ساید بای ساید کاربرد دارند. از ویژگی‌های گاز r600 می‌توان به قیمت بالای آن و کم قيمت گاز يخچال r600 بودن اثرات مخرب محیط زیستی نسبت به سایر گازهای یخچال اشاره نمود. گاز r600 نسبت به انواع دیگر گازهای یخچال فشار کمتری را روی کمپرسور یخچال دارد. حجم مورد نیاز از این گاز نسبت به گاز r134a به میزان بسیار کم‌تری و حتی نصف آن است.

ايا گاز يخچال قابل اشتعال است

اما گاز r600 قابلیت آتش گرفتن داشته و همین موضوع سبب می‌شود که فرایند شارژ آن سخت‌تر از سایر گازهای یخچال باشد؛ برای مثال اگر کاهش گاز یخچال به دلیل ترک لوله‌های یخچال باشد، نمی‌توانید به جوشکاری لوله و برطرف نمودن محل ترک اقدام نمایید و ابتدا باید تمام گاز باقی‌مانده درون یخچال تخلیه شده و پس از رفع نشتی، پر کردن گاز r600 در فشار مخصوص و حجم لازم توسط تعمیرکار یخچال انجام شود.

گاز مبرد R 600

گاز مبرد R 600 از نوع گازهای مبرد بلوند یا مخلوط نمی‌باشد. یعنی از یک نوع گاز مبرد مثل R22 یا R12 هست و از مخلوط چند گاز مبرد نمی‌باشد. یعنی این گاز را هم می‌توان مایع شارژ گاز کرد و هم به صورت گاز. قيمت گاز يخچال r600 یا ار ۶۰۰ به شدت آتش‌زا خريد گاز يخچال بوده و قابل انفجار هست و باید بسیار در موقع شارژ گاز مبرد R600 موارد ایمنی را رعایت کرد.

تمام شدن وکیوم دستگاه

بعد از تمام شدن وکیوم دستگاه را برای چند دقیقه به گیج فشار ضعیف متصل کنید تا مقدار وکیوم را نشان دهد. اگر هنوز نشتی وجود داشته باشد قيمت گاز يخچال r600 با پایین آمدن گیج مشخص می شود اما اگر هیچ نشتی وجود نداشته باشد گیج با گذشت زمان تغییری نخواهد کرد. خريد گاز يخچال اکنون می توانید شارژ کردن گاز یخچال را شروع کنید.

حجم گاز یخچال

گاز یخچال توسط شبکه میله های فلزی پشت یخچال به حرکت و گردش در می آید، تعیین حجم گاز یخچال ابتدا شما باید خريد گاز يخچال بفهمید که اصلا گاز یخچال تمام شده است یا خیر، قيمت گاز يخچال r600 گاز یخچال به دلایلی از جمله سوراخ شدن لوله های پشت یخچال یا کمپرسور در اثر فرسودگی و یا ضربه خوردن دچار نشتی شده و تمام می شود.

بهترین نوع گاز یخچال

اینکه بگوییم بهترین نوع گاز یخچال یا مبرد کدام مدل می باشد کار سختی است چرا که هیچ مبرد کامل یافت نمی شود، چه تمام ویژگی ها را تمام و کمال در خود داشته باشد و برای شارژ کردن گاز یخچال شما در حد اعلا باشد، بلکه شما باید با در خريد گاز يخچال نظر گرفتن مارک یخچال و مدل آن وسایل شرایط دیگر به دنبال مورد یا همان گاز یخچال می باشید که متناسب با خواسته های شما باشد و در واقع بهترین نوع گاز یخچال متناسب با مدل یخچال شما باید انتخاب شود.

خصوصیات مواد سرمازا ( گاز )

  1. دارای نقطه جوش پایینی باشد.
  2. قابل انفجار نباشد.
  3. اکسید کننده نباشد.
  4. قابل اشتعال نباشد.
  5. در صورت نشت به سهولت قابل تشخیص باشد.
  6. محل نشت آن قابل تعیین باشد.
  7. قادر به عمل کردن در فشار کم باشد.
  8. از نوع گازهای پایدار باشد.
  9. قسمتهایی که در داخل مایع حرکت میکند به سهولت قابل روغنکاری باشد.
  10. تنفس کردن آن مضر نباشد.
  11. دارای گرمای نهان متعادلی برای مقدار تبخیر در واحد زمان باشد.
  12. جابجایی نسبی آن برای ایجاد مقدار معینی برودت کم باشد.
  13. دارای کمترین اختلاف بین فشار تبخیر و تقطیر باشد.

انواع گیج های فشار

  • گیج تکی ساده
  • گیج تکی مرکب
  • گیج مانیفولد

سایر عواملی که در قیمت تعمیر یخچال فریزر موثرند

قيمت گاز يخچال r600 برند و مدل یخچال فریزر در هزینه تعمیرات موثرند.
استفاده از قطعات اورجینال یا متفرقه در هزینه تعمیر یخچال فریزر موثر است.
داشتن گارانتی نیز از دیگر عواملی است که در هزینه تعمیر یخچال فریزر موثر است.

هزینه تعویض فن های یخچال فریزر

فن ها از قطعات اساسی و مهم در یخچال محسوب میشوند که هوا را در فضای داخلی یخچال و اطراف کویل ها به گردش در آورند، قيمت گاز يخچال r600 توصیه میکنیم تعمیر و تعویض آن ها را به تکنسین های متخصص بسپارید.

هزینه تعویض فن های یخچال فریزر

هزینه تعویض فن های یخچال فریزر

انواع گاز یخچال

همان‌طور که گفته شد یخچال‌ها برای ایجاد هوای سرد و خنک نگه‌داشتن فضای درونی از گازهای مخصوصی استفاده می‌کنند، قيمت گاز يخچال r600 این گازها در فرایندی مهمی که باعث سردسازی یخچال است حضور دارند و امروزه از دو نوع مختلف برای شارژ گاز یخچال استفاده می‌شود.

گاز مبرد یخچال R134a

یکی دیگر از گازهای متداول مورداستفاده در یخچال‌ها که بهترین آن‌ها برای شارژ گاز یخچال نیز محسوب می‌شود، گاز R134a است. مصرف بیشتر این نوع گاز در یخچال‌های خانگی و کمپرسورها می‌باشد. قيمت گاز يخچال r600 البته این گاز نقطه‌جوش مناسبی برای سرمایش ندارد ولی بااین‌حال بسیاری از تعمیرکاران یخچال برای شارژ گاز یخچال از این نوع گاز مبرد استفاده می‌کنند.

علائم و دلایل خالی شدن گاز یخچال

از دلایلی که لوله کندانسور نشت می‌کند به خاطر عدم احتیاط در حین تمیز کردن و یا جابجایی یخچال است که باعث آسیب رساندن به لوله کندانسور می‌شود. قيمت گاز يخچال r600 مطلب دلایل خالی شدن گاز یخچال شما را بیشتر با این موضوع آشنا می‌سازد.

سرد بودن فریزر و گرم بودن یخچال

یکی از علت‌های بروز این شکل ممکن است به خاطر نشت گاز یخچال باشد. قيمت گاز يخچال r600 برای بررسی بروز این مشکل، مطلب فریزر خنک و یخچال گرم را مطالعه فرمایید.

مداوم کار کردن یخچال و بوی عجیب از یخچال

گاز فریون یخچال اگر نشت پیدا کند بوی عجیب و ناشناخته‌ای دارد. قيمت گاز يخچال r600 زیرا در اصل این گاز بدون بود است و با مجاورت با مواد شیمایی بوی بدی پیدا می‌کند.

مصرف بالای برق

میدانید که مصرف برق در پیک‌های مختلف سال مانند زمستان نسبت به تابستان کمتر است. حال ممکن است مصرف برق شما در فصل سرد سال نیز افزایش یابد که یکی از دلایل ممکن است به خاطر نشت گاز فریون یخچال باشد. قيمت گاز يخچال r600 در این حالت موتور یخچال مجبور است برای جبران برودت بیشتر کار کند.

گرم بودن فریزر و یخچال

گاز یخچال فریجیدر می‌تواند در اثر عوامل مختلفی از قبیل نشتی گاز در کندانسور، نشتی گاز در اواپراتور، خرابی موتور و یا کمپرسور کم شود. قيمت گاز يخچال r600 شما باید با شارژ گاز یخچال فریجیدر را تعمیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *