دسته‌بندی نشده

قیمت کمپرسور کولر گازی

نکات لازم جهت خرید کمپرسور کولر گازی

قیمت کمپرسور کولر گازی

قیمت کمپرسور کولر گازی یک کمپرسور به عنوان “قلب” یک سیستم خنک کننده مکانیکی مبتنی بر مبرد عمل می کند. در داخل هر یونیت کولر گازی یک کمپرسور وجود دارد. کمپرسور کولر گازی نقش مهمی در فشردن مبرد هنگام ورود به دستگاه به منظور افزایش درجه حرارت آن دارد.

قیمت کمپرسور کولر گازی 

به محض گرم شدن، گاز از کمپرسور خارج شده و وارد کندانسور می شود تا روند خنک کننده شروع شود. در حالی که همه کمپرسورهای کولر گازی کار مشابهی انجام می دهند، آنها به روش های مختلفی کار می کنند و جوانب مثبت و منفی دیگری را ارائه می دهند.

نکات لازم جهت خرید کمپرسور کولر گازی

نکات لازم جهت خرید کمپرسور کولر گازی

سه نوع از مهم ترین کمپرسورها

  1. کمپرسور روتاری (Rotary Air Conditioning Compressor)
  2. کمپرسور پیستونی (Reciprocating)
  3. کمپرسور اسکرال (Scroll AC Compressor)

کمپرسور روتاری

کمپرسور روتاری را می توان به دو نوع تقسیم کرد. یکی دارای تیغه یا پره هایی است که با شافت می چرخند. نوع دیگر تیغه ای دارد که ثابت مانده و بخشی از مونتاژ محفظه کمپرسور است. در هر دو نوع ، بخار از خط مکش از طریق درگاه مکش به داخل سیلندر کشیده می شود. با چرخیدن تیغه ، بخار به دام افتاده در فضای پیش از تیغه در گاز پر فشار فشرده می شود و پس از آن از طریق درگاه اگزوز به کندانسور تخلیه می شود.

خرید کمپرسور روتاری

کمپرسورهای روتاری کوچک و آرام هستند، بنابراین در مکان هایی که صدا مسئله ای نگران کننده است محبوب هستند. قسمت داخلی این نوع کمپرسور AC شامل شافت است که چندین تیغه به آن وصل شده است. شافت تیغه داخل سیلندر می چرخد، در نتیجه مبرد را از طریق سیلندر فشار داده و آن را به طور همزمان فشرده سازی می کند. کمپرسور روتاری بیشتر برای مناطق سردسیر و مرطوب مناسب است.

قیمت کمپرسور کولر گازی 30000

قیمت کمپرسور کولر گازی این کمپرسورها دارای صدای کمتری نسبت به کمپرسور پیستونی دارد. مصرف انرژی ان نیز نسبت به پیستونی بهینه تر است. همچنین کمپرسورهای روتاری راندمان بالاتری نیز نسبت به کمپرسور پیستونی دارد. تنها عیب آن این است که هزینه تعمیرات آن بیشتر است.

کمپرسور پیستونی

کمپرسور پیستونی محبوب ترین نوع کمپرسور کولر گازی است. پیستون با حرکت به بالا و پایین داخل سیلندر هوا را فشرده می کند. با حرکت پیستون به سمت پایین ، یک خلاء ایجاد می کند که در مبرد مکیده می شود. با بالا آمدن، گاز فشرده می شود و به داخل کندانسور حرکت می کند. قیمت کمپرسور کولر گازی یک کمپرسور تهویه مطبوع پیستونی بسیار کارآمد است، زیرا واحدهای کولر گازی می توانند تا هشت سیلندر درون کمپرسور داشته باشند.

خرید کمپرسور پیستونی

کمپرسور پیستونی از قدیمی ترین کمپرسورهای کولر گازی به شمار می رود که در مناطق گرم تر مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای آن می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. همچنین تعداد متخصصان و تعمیرکاران آن از سایر کمپرسورها بیشتر است. قیمت کمپرسور کولر گازی اما در عین حال، صدای بیشتری دارد و راندمان آن پایین تر از دیگر کمپرسورها است. با این وجود از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کمپرسور اسکرال

کمپرسور اسکرال (Scroll AC Compressor) کولر گازی دارای یک سیم پیچی ثابت به نام اسکرال است که در مرکز واحد وجود دارد و سپس یک سیم پیچ دیگر وجود دارد که به دور آن می چرخد. در طی این فرآیند، مبرد را به سمت مرکز سوق می دهد و آن را فشرده می کند. سپس از طریق درگاه مرکزی به خازن تخلیه می شود.

خرید کمپرسور اسکرال

کمپرسورهای اسکرال به اندازه کمپرسورهای پیستونی محبوب می باشد زیرا قطعات متحرک زیادی ندارند و از این رو قابل اطمینان تر هستند. یکی دیگر از مزایای آن گشتاور کمتر نسبت به پیسونی است. قیمت کمپرسور کولر گازی این مزیت به کارکرد آرام کمک می کند. علاوه بر این بازده بالاتری دارد و در مصرف انرژی اتلاف کمتری دارد زیرا فاقد شیر مکش و تخلیه و حجم کلیرانس است. همچنین به دلیل یکنواختی گاز و تخلیه مکرر آن از لرزش کمتری برخوردار است.

معنی نوشته های روی برچسب فنی کمپرسور چیست؟

کولر گازی های بزرگ با ظرفیت بین 24000 الی 96000 BTU می توانند از کمپرسور اسکرال استفاده کنند. اصولا در تهویه مطبوع تجاری و سردخانه به کار رفته می شود. قیمت کمپرسور کولر گازی این کمپرسور دارای 2 سرعت دوان (‌‌‌‌‌ثابت یا متحرک است. بازدهی و ظرفیت پایین‌تری نسبت به کمپرسورهای اسکرو دارد. یکی دیگر از ویژگی های آن این است که بی صدا هستند.

خرید و فروش کمپرسور کولر گازی در تهران

از آنجایی که کمپرسور کولر گازی به عنوان قلب تپنده دستگاه می باشد در هنگام خرید و فروش کمپرسور کولر گازی باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود تا هنگام استفاده از آن با مشکلات متعددی برخورد نکنید. به همین دلیل به شدت به شما توصیه می کنیم که برای خرید کمپرسور کولر گازی حتما از مراکز فروش کمپرسور کولر گازی قابل اعتماد اقدام به خرید کنید و حتما اصلی آن را بخرید.

کولر گازی به تنهایی

اگر چه خرید دوباره کولر گازی هزینه بردار است اما اکثر شرکت ها در صورت خرید کامل کولر گازی (پنل و کمپرسور) آن را ضمانت می کنند. قیمت کمپرسور کولر گازی پس در صورت خرید کمپرسور به تنهایی شامل گارانتی نمی شود و احتمال خراب شدن دوباره آن وجود دارد. اکثر شرکت ها در صورت عوض کردن کمپرسور هیچ گارانتی برای کمپرسور جدید ارائه نخواهند داد.

کمپرسور کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

سیستم های خنک کننده و کولر گازی از اجزایی دقیق و مختلف تشکیل شده است که پروسه و نتیجه نهایی همه اجزاء تشکیل شده، ایجاد و راحتی و خنک کنندگی فضای مورد نظر شما می باشد . هر بخشی از یک کولر گازی وظیفه و اهمیتی دارد اما برخی از این قطعات مستلزم توجه ویژه ای هستند ، یکی از این قطعات کمپرسور یک دستگاه است که اساسا قلب یک کولر گازی محسوب می شوند.

انواع کمپرسور کولر گازی

کولر گازی به صورت کلی ۳ نوع کمپرسور دارد. همانطور که اشاره شد، هر کدام از این کمپرسورها ویژگی‌های خاص خود را داشته و قیمت و نحوه تعمیر آن‌ها نیز متفاوت است. بسیاری از برندهای مطرح تنها از یک نوع کمپرسور برای ساخت کولر گازی استفاده می‌کنند. برخی از برندها نیز انواع کمپرسور کولر گازی را مورد استفاده قرار می‌دهند و قیمت‌های مختلفی بر روی آن می‌گذارند.

GMCC 12000 ph225 1200x1200 1 - فروش قطعات و لوازم یدکی برودتی کولری یخچالی و سردخانه - آرادبرودت

انواع کمپرسور کولر گازی

شماره ۴ و 6 :

Thermally protected به معنی محافظ حرارتی بوده که به هر دلیل اگر حرارت کمپرسور زیاد شود به‌ وسیله یک قطعه به نام (olp) که مخفف عبارت overload Protector و به معنی محافظت در برابر اضافه‌بار است کنترل شده و تا برگشتن به حالت قیمت کمپرسور کولر گازی عادی جریان قطع می شود

شماره ۳ :

اشاره به گاز مخصوص این کمپرسور دارد که این کمپرسور با گاز R22 سازگار است.

شماره ۱ :

نشان‌دهنده ولتاژ و تعداد فاز کمپرسور کولر گازی است. همان طور که در بخش شماره ۱ مشخص شده است، این قیمت کمپرسور کولر گازی کمپرسور با برق تک فاز ac و ولتاژ ۲۲۰ تا ۲۴۰ ۵۰Hz کار می‌کند؛ بنابراین نباید ولتاژ آن بیشتر از حد ذکرشده باشد.

بیمتال

بیمتال به معنی دو فلز است. بی در زبان یونانی به معنای ۲ و متال هم به معنای فلز است این دو فلز غیر هم‌جنس بوده و اگر قیمت کمپرسور کولر گازی حرارت داده شود از هم فاصله می گیرند که باعث قطع جریان شده و به‌ محض سرد شدن دوباره جریان را وصل می‌کنند.

RoHS Compliant

RoHS Compliant را با نام Lead-Free نیز می شناسند. البته عبارت اول مفهوم کاملتری را مورد توجه قرار می دهد. این قانون از تاریخ اول جولای ۲۰۰۶ به مرحله اجرا در آمد و از آن تاریخ تمامی محصولاتی که فاقد گواهینامه RoHS Compliant بودند بازار فروش خود را در اروپا مسدود شده یافتند. قیمت کمپرسور کولر گازی به همین دلیل سازندگان تجهیزات الکترونیکی موظف شدند عناصر فوق الذکر را از محصولات خود حذف کنند تا بدین ترتیب بتوانند اجازه فروش در اروپا را کسب کنند.

RoHS چیست؟

RoHS مخفف عبارت Restriction of Certain Hazardous Substances می باشد (شماره ۵ در تصویر). در واقع این عبارت معرف قانونی است که در اروپا وضع شده و بر اساس توافقات، قیمت کمپرسور کولر گازی وجود ۶ ماده خطرناک برای سلامتی انسان و طبیعت را در محصولات الکترونیکی و خصوصاً قطعات کامپیوتری منع کرده است. این ۶ عنصر عبارتند از:

– کادمیوم

– جیوه

– کرومیوم

– PBB

– BDE

– سرب

سیستم تبرید

کمپرسور یکی از چهار عضو اصلی سیستم تبرید تراکمی است. وظیفه این دستگاه برودتی، افزایش فشار مبرد سیکل است. یا این کار دو عمل ممکن می‌شود؛ یکی افزایش دمای تقطیر مبرد و دیگری تامین انرژی لازم برای حرکت مبرد در سیکل. به همین جهت این دستگاه را می‌توان قلب سیستم برودتی لقب داد. قیمت کمپرسور کولر گازی کمپرسورها بر اساس نوع عملکردشان به پیستونی، اسکرال، اسکرو و روتاری تقسیم می‌شوند.

کمپرسور کولر گازی

کمپرسور کولر گازی یکی از قطعات اصلی کولر گازی است که به خنک‌کنندگی محیط شما کمک بسیاری می‌کند؛ این دستگاه که در واقع قلب کولر گازی محسوب می‌شود قیمت کمپرسور کولر گازی باید در فضای بازی قرار بگیرد تا وظیفه خود را که فشرده سازی مبرد گاز خنک‌کنندگی یک سیستم است را به خوبی انجام دهد.

کمپرسور کولر گازی و داکت اسپلیت

کمپرسورها وظیفه دارند که یک سیال (گاز یا مایع) را فشرده کرده و به انرژی تبدیل کنند؛ آنها در انواع چیلرها، مینی چیلر، کولرهای گازی، قیمت کمپرسور کولر گازی داکت اسپلیت و اسپلیت مرکزی وجود دارند که یک سیال را به انرژی پتانسیل فشاری، گرانشی و یا جنبشی تبدیل می‌کنند.

کمپرسور اسکرال کولر گازی

در درون کمپرسور اسکرال کولر گازی دو مارپیچ وجود دارد که حرکت مخالف آنها بدین شکل که یکی از مارپیچ‌ها ثابت و دیگری متحرک است باعث می‌شود گاز فشرده شود؛ به همین جهت به آن کمپرسور مارپیچی نیز گفته می‌شود. کمپرسور اسکرال مزایایی زیادی دارد مانند راندمان بالا، صدای کم و طول عمر زیاد است کولر گازی ساخت ایران که چنین قابلیت‌های دارد با قیمت پایینی نیز به بازار عرضه می‌شوند در صورتی که نوع خارجی کمپرسور اسکرال قیمت بیشتری دارد.

قیمت کمپرسور کولر گازی 18000

وقتی که گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور کولر گازی شد در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد با پره‌ها به سمت لوله‌های خروجی هدایت می‌شود. کمپرسور روتاری قیمت کمپرسور کولر گازی نسبت به کمپرسور پیستونی مصرف برق و صدای کمتری دارد؛ در کل کارآیی بیشتری به نسبت دگر کمپرسورها خواهد داشت.

کمپرسور روتاری کولر گازی

در فضاهای که حجم فشار و هوا بسیار بالا می‌باشد باید از کمپرسور روتاری کولر گازی اسفاده کرد زیرا دارای مکانیزم جابجایی مثبت و از نوع چرخشی است. قیمت کمپرسور کولر گازی که با گردش 360 درجه تیغه‌های کمپرسور عمل مکش و کمپرس ماده مبرد صورت می‌گیرد.

قیمت کمپرسور کولر گازی 36000

در کمپرسور پیستونی با هر بار رفت و برگشت پیستون مقداری از گاز مبرد موجود در محفظه کمپرسور به درون سیلندر کشیده شده تحت تراکم قرار می‌گیرد و با فشار به درون سیستم می‌رود؛ قیمت کمپرسور کولر گازی به همین دلیل به آن کمپرسور رفت و برگشت نیز می‌گویند. ظرفیت کمپرسور پیستونی بین 18000 تا 36000 بی تی یو بوده و تنها مشکل آن داشتن صدای زیاد در حین کار کردن است.

کمپرسور پیستونی کولر گازی

در کمپرسور پیستونی کولر گازی به وسیله یک پیستون که در داخل سیلندر قرار دارد برای فشرده کردن مبرد استفاده کرده‌اند. در واقع عملکردی مانند سیلند و پیستون اتومبیل دارد. قیمت کمپرسور کولر گازی کمپرسور پیستونی کولر گازی بیشتر در جاهای گرم مانند مناطق جنوبی و مرکزی ایران قابل استفاده است.

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت قیمت کمپرسور کولر گازی در واقع مانند کولر گازی کار خنک کردن محیط را انجام خواهد داد اما هر کدام وظیفه خود را به صورت کاملا متفاوت انجام می‌دهند. کولر گازی به وسیله همان کمپرسوری که دارد ولی داکت اسپلیت یک فن کوئل داخلی می‌باشد که در سقف جاسازی شده که به هواساز و یا یونیت داخلی معرف است؛ که به وسیله آن هوا را خنک می‌کند.

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت

قیمت کمپرسور کولر گازی تراست

از مهمترین ویژگی‌های داکت اسپلیت این است که شما از طریق ترموستاتی که برروی دیوار هر اتاق تعبیه شده می‌توانید درجه ااق خود را تغییر دهید؛ قیمت کمپرسور کولر گازی و دمای هر اتاق با اتاق دیگر می‌تواند متفاوت باشد؛ این سیستم بیشتر برای خانه‌های که مساحت زیادی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا هزینه انرژی و نصب و تعمیر آنها بالاست.

نحوه‌ی عملکرد داکت اسپلیت

عملکرد داکت اسپلیت به گونه‌ای است که در درون آن یونیت داخلی قرار داده‌اند که وظیفه مکش هوا را به داخل و ایجاد سرمایش و یا گرمایش را نجام می‌دهد. قیمت کمپرسور کولر گازی سرمایش این سیستم همچون کولر گازی می‌باشد بدین شکل که گاز مبرد از لوله‌های اواپراتور عبور می‌کند و به تبخیر و برودت تبدیل می‌شود.هوا را از محیط می‌گیرد و بعد از این که خنک شد دوباره به محیط برمی‌گرداند.

پکیج

بلکه از آب گرمی که پکیج یا موتورخانه تولید می‌کند استفاده کرده و آن را به کویل دستگاه وصل می‌کنند تا هوا با عبور از کویل دستگاه گرم شده و به محیط پرتاب می‌شود؛ قیمت کمپرسور کولر گازی این روش عمومی‌تر بوده و بسیار کم هزینه می‌باشد. در کل سرمایش داکت اسپلیت با برق و گرمایش آن با گاز انجام می‌شود.

مزایای داکت اسپلیت

در کنار معایبی که گفته شد این سیسم دارای مزایایی زیادی می‌باشد که در اینجا برای شما شرح می‌دهیم:

  • امکان استفاده در گرم‌ترین نقاط کشور
  • داشتن فیلتر تهویه ضد قارچ و قابل شستشو
  • توانایی تهویه فضاهای مختلف به صورت هم‌زمان
  • امکان استفاده از سیستم گرمایش منزل برای ایجاد گرمایش،
  • امکان استفاده از ترموستات محیطی در اتاق‌ها مختلف با درجات متنوع
  • مناسب برای هر دو منظور گرمایشی و سرمایشی بدون وابستگی به اواپرتور برای فعالیت
  • نداشتن سیستم رادیاتور و لوله کشی
  • امکان استفاده در محیط‌های کوچک و بزرگ
  • نداشتن کانال‌های عمودی مانند کولر آبی و امکان استفاده از آن در سقف کاذب
  • قابل استفاده در گرم‌ترین و سردترین مناطق
  • استقلال داشتن هر اتاق و سالن برای تنظیم دما
  • دسترسی مناسب برای تعمیرات

قیمت فن کولر گازی تراست

در یک تعریف کلی باید گفت که کمپرسور نام دیگر موتور کولر گازی بوده که می توان لقب قلب یک کولر را بدان نسبت داد. در واقع این کمپرسور است که گردش گاز در مدار کولرگازی را میسر می سازد. حال که با مفهوم اصلی ترین اجزای کولر گازی آشنا شدید، قیمت کمپرسور کولر گازی باید بگوییم که این اجزاء براساس نوع عملکرد و نوع گاز، در دسته بندی متفاوتی قرار می گیرند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قیمت کمپرسور کولر گازی 24000

البته نوع معمولی یا T1 این کمپرسورها فقط در مناطق آب و هوایی معتدل کاربرد دارد و برای مناطق حاره ای باید حتما از نوع T3 آنها که دارای سیم‌پیچ قوی تری هست استفاده کرد. شاید بزرگترین نقطه ضعف این کمپرسورها این است که گاز مکش ورودی به کمپرسور که از دمای کمی برخوردار است و در کمپرسورهای پیستونی کار خنک سازی سیم پیچ را انجام میدهد، در این کمپرسورها از روی سیم پیچ عبور نمیکند و در واقع سیم‌ پیچ کمپرسور بوسیله گاز مبرد خنک نمی شود.

انواع تست کمپرسور کولرگازی

در روش تست کمپرسورها از سه روش بهره گرفته می شود که عبارتند از:

  1. تست سیم پیچ
  2. تست صدا
  3. تست کارکرد با فشار کمپرسور

بهترین کمپرسور برای کولر گازی کدام است؟

از آنجایی که کاربرد کولرهای گازی، بیشتر در مناطق جنوبی می باشد، بسیار مهم است که ما کولری را انتخاب کنیم که موتور آن از هرلحاظ دارای کیفیت و بازدهی قابل قبولی باشد. در این میان اگر عملکرد یک کمپرسور برایمان مهم است، اسکرال بهترین گزینه است. قیمت کمپرسور کولر گازی با این حال با توجه به شرایط کنونی، این کمپرسور روتاری است که جزء پرکاربردترین ها می باشد. اما این گفته بدان معنا نیست که کمپرسورهای اسکرال از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

چگونه می توان از آسیب دیدن کمپرسور کولر گازی جلو گیری کرد؟

قیمت کمپرسور کولر گازی کمپرسورها هم مانند تمام ابزار و وسایل دچار آسیب و خرابی خواهند شد که برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، رعایت موارد زیر کمک کننده و کارگشاه است:

طراحی و محاسبات سیستم های برودتی را به افراد متخصص واگذار کنیم.
در صورت بروز مشکل، با افراد خبره و متخصص تماس بگیریم.
استفاده از قطعات مکانیکی و برقی مرغوب و اصلی
کلیه قطعات لازم در مدار های برودتی را به صورت صحیح و بر حسب نیاز نصب کنیم (مانند:مایع شکن- روغن جدا کن – فیلتر ها و غیره)

قيمت فن کولر گازي

کمپرسور یکی از اصلی ترین اجزاء کولر گازی و قلب تپنده این دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است. کمپرسورهای کولر گازی علاوه بر میزان توان سرمایشی دارای انواع مختلفی هستند که با عملکردی متفاوت کار میکنند و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد. قیمت کمپرسور کولر گازی بدهی است که دانستن این اطلاعات به ما کمک میکند تا اسپیلت مناسب تری انتخاب کنیم.

Rotary

این نوع موتور ها در ظرفیت های کمتر نسبت به پیستونی یعنی از ۷۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ در کولرگازی ها به کار می روند .این نوع موتور یک کمپروسور چرخشی متشکل از یک جفت غلتک است که به صورت خاصی طراحی شده و در فاصله بسیار کم بین یکدیگر قرار گرفته اند.بین این غلتک ها در جهت مخالف چرخش می دهند و هوا از طریق آنها عبور می کند تا تحت فشاز بسیار بالا به سمت لوله خروجی انتقال یابد یا به عبارتی دیگر در این نوع کمپرسور ها با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد.

معایب

  • هزینه این نوع کولر ها بیشتر از بقیه هستند هرچند امروزه در بازار اقتصادی ما زیاد صدق نمیکند.
  • مشاهده شده که کمترین میزان استفاده از کمپروسور های روتاری برای جلوگیری از تشکیل میعانات آب است که به نوبه
  • خود موجب فرسایش و رسوب می شود.

مزایا

  1. مصرف برق کمتر نسبت به موتور های پیستونی
  2. دارای صدای کمتر نسبت به موتور های پیستونی
  3. تولید گرمای بسیار کمتر
  4. مناسب برای دفاتربزرگ و مراکز صنعتی

Reciprocating

موتور پیستونی با ظرفیت های ۱۸۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ در کولرگازی ها به کار می روند که بیشتر به دلیل تولید سرمای بهتر در مناطق گرم و نواحی جنوب مورد استفاده قرار میگیرد شیوه کارکرد این موتور بدین گونه است که یکی از اجزای اساسی هر موتور سیلندر می باشد که با فشار گاز را به سیستم هدایت کننده می رساند. قیمت کمپرسور کولر گازی در واقع کمپرسور پیستونی با هر بار پمپ زدن مقداری از گاز مبرد را به داخل سیلندر هدایت می کند که از ان جا وارد سیستم کولر می شود

معایب

  • تولید صدای زیاد و آزاردهنده
  • تولید حرارت زیاد در اطراف موتور
  • لرزش موتور حین کار
  • مصرف انرژی بالا

مزایا

  1. تعمییر و نگهداری آسان
  2. عملکرد عالی در فشار بالا
  3. تحمل گرما زیاد
  4. قدرت خنک کنندگی بالا و پاسخگو در مناطق خشک و گرم

Scroll

نوع دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می باشند که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد که حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز بین این دو شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید. قیمت کمپرسور کولر گازی این نوع کولر ها در سایز های بسیار بالا یعنی به صورت دقیق تر ۲۴۰۰۰ تا ۹۶۰۰۰ هزار است که مناسب برای مکان هایی با متراژ های بالا است.

معایب

  • قیمت بالا این نوع موتور ها
  • بهترین نوع کمپرسور کولرگازی

مزایا

  1. مصرف انرژی بسیار کم و موتور بسیار پر قدرت با راندمان بالا
  2. دارای صدا و لرزش بسیار کم
  3. مناسب برای کل مناطق ایران

تست فن کولر گازي

امروزه استفاده از اسپلیت و کولرگازی رواج زیادی پیدا کرده است. با استفاده از این سیستم خنک کننده طبیعتا خرید و فروش تجهیزات جانبی نیز افزایش پیدا کرده است. قیمت کمپرسور کولر گازی زیرا ممکن است در هر زمانی نیاز به تعمیر و سرویس اسپلیت داشته باشید. کمپرسور نیز یکی از تجهیزات جانبی کولرها می باشد که انواع مختلفی نیز دارد.

4 دیدگاه در “قیمت کمپرسور کولر گازی

  1. آرین گلشن آرا گفت:

    درود بی پیرایه فرزانه خورشید
    پسین گاه به بهشادی و روز به خجستگی و روزگار به نیکنامی و نیک منشی و با بهترین آرزوها
    خصوصاً خردمندی تابناک و سلامتی تن و روان و بهروزی در کسب و کار.
    از آمل تماس می گیرم. یه کولر گازی ال جی 26000 اسپلیت دارم که کمپرسورش سوخته.
    چه مدلی براش پیشنهاد می فرمائید؟

    منت افزا قیمت و کاتالوگ دو مدل ذیل را به شماره 09117788624 واتس آپ بفرما.

    PH460X3CS-4MU1
    R22
    GMCC

    PH420G2CS-4KU1
    R22
    GMCC

  2. آراد برودت گفت:

    سلام دوست عزیز و خوش کلام آراد برودت
    از شما ممنونم میشیم اگه لطف بفرمایید و با فروشگاه تماس بگیرید.

  3. قادربخش شهیکی گفت:

    ,سلام، اسپیلت۲۴الجی دارم به محض اینکه به برق زده میشه کنتور برق می پره، لطفا راهنمایی کنید

  4. آراد برودت گفت:

    لطفا با تکنسین های آراد برودت در ارتباط باشید …..نشانی تلگرامی: https://t.me/Aradengineer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *